Gündem maddeleri komisyonlara havale edildi

Karaağaç Belediye Meclisi’nin Mart Ayı Olağan Meclis Toplantısı’nın ilk oturumu dün gerçekleştirildi. Sözleşmeli personellerin ek ücretleri, belediye sınırları içinde bulunan küçük işl

Çerkezköy 6.03.2012 20:14:00 0
Gündem maddeleri komisyonlara havale edildi

Karaağaç Belediye Meclisi’nin Mart ayı olağan toplantısının ilk oturumu dün saat 10.00’da Karaağaç Belediye Başkanı Dr. Özkan Yücel başkanlığında gerçekleştirildi.

 

EK ÜCRETLER GÖRÜŞÜLDÜ

 

Meclis üyesi Şahin Salgar’ın katılmadığı toplantıda ilk olarak Sözleşmeli personellerin ek ödeme ücretleri görüşüldü. Yapılan görüşmenin ardından ilgili gündem maddesi oy birliği ile plan ve bütçe komisyonuna havale edildi.

 

İTFAİYE BİRİMİ İŞLİYOR

 

İlgili gündem maddesinin komisyona havale edilmesinin ardından “Belediye sınarları içersinde bulunan küçük işletmelerden (Bakkal, büfe, mini market, market) iş yerlerinden yangın rapor harcı alınıp alınmaması ve miktarı” konusunun görüşülmesine geçildi. Kısa süre önce Karaağaç Belediyesi’ne İtfaiye Müdürlüğü kurduklarını ifade eden Karaağaç Belediye Başkanı Dr.Özkan Yücel “Birimimizde 1 amir vekili, 6 itfaiye eri ile hizmet veriyoruz. 6 arkadaşımız ikişer kişilik gruplar halinde günlük sekizer saat Karaağaç halkı için çalışıyor” dedi. Yücel’in bilgilendirmesinin ardından ilgili gündem maddesi de oy birliği ile Plan ve Bütçe Komisyonu’na havale edildi. 

 

RESMİ KURUMLARIN TALEPLERİ GÖRÜŞÜLDÜ

 

Toplantının bir sonraki maddesinde de belediye sınırları içersinde bulunan resmi kurumların talepleri görüşüldü. Atatürk Mahallesinde bulunan Veysel Karani Camisinin projektör, ses cihazı ve bilgisayar ihtiyacı ile Karaağaç Hicret Camisinin çevre düzenleme ve Merkez Kuran Kursunun bin 300 TL’lik elektrik faturasının Belediye tarafından karşılanması ile ilgili talepler oy birliği ile Plan ve Bütçe Komisyonu’na havale edildi.

 

KOMİSYONA HAVALE EDİLDİ

 

İlgili gündem maddesinin görüşülerek karara bağlanmasının ardından Trakya Bölgesi Doğalgaz A.Ş’nin belediye ile üst yapı onarım protokolü imzalaması ve tıbbi atıkların alınması için ilde bulunan lisansı olan firmalar ile protokol yapılabilmesi için belediye başkanına protokol yetkisi verilmesi konusunun görüşülmesine geçildi. İlgili konu oy birliği ile Plan ve Bütçe Komisyonu’na havale edildi.

 

BÜTÜN MADDELERE OY BİRLİĞİ

 

Meclis toplantısının bir sonraki gündem maddesinde de 727 ada 39 parsel, 442 ada 9 parsel, 303 ada 26 parsel ve 574 ada 14 parselde bulunan belediye hissesinin talep sahiplerine satışı görüşüldü. Konuyla ilgili konuşan Başkan Özkan Yücel, miktarları nedeniyle 442 ada 9 parsel ve 574 ada 14 parseldeki hisselerin satışının iptali yönündeki önerisi meclis tarafından da kabul edilirken, diğer parsellerin satışı için encümene yetki verildi. Toplantının son gündem maddesinde de, belde sınırları içersinde kurulacak olan Halk ekmeği satış noktalarının ve ihale süresinin belirlenmesi görüşüldü. İmar komisyonunun satış noktası olarak her mahallede bir yer belirlemesini isteyen Belediye Başkanı Özkan Yücel “Bazı yerlerde Karaağaç Belediyesi’nin halk ekmeğine karşı olduğunu söyleyenler var. Bizler bu dedikoduları sonlandırmak için beş mahalleye halk ekmeği ihalesi açalım” dedi. İlgili gündem maddesi de İmar Komisyonu’na havale edildi. Karaağaç Belediye Meclisi Mart Ayı Olağan Toplantısı’nın ikinci oturumu Cuma günü saat 10.00’da gerçekleştirilecek.

 

Haber / Faik Onur KAYA
  


0282 726 91 91
0282 747 65 10