Anasayfa
Yazarlar
Foto Galeri
WEB TV
E-Gazete
Resmi İlanlar
Anket
Künye
Reklam
İletişim
Çerkezköy
25 Şubat 2021 Perşembe
Tekirdağ
Çerkezköy
Çorlu
Ergene
Hayrabolu
Kapaklı
M.Ereğlisi
Malkara
Muratlı
Saray
Süleymanpaşa
Şarköy
Bölge
Spor
Yasaklar bizi yıldıramaz
Yasaklar bizi yıldıramaz
CHP İlçe Teşkilatı’nın 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı dolayısıyla düzenlediği Resepsiyona katılan CHP Parti Meclis Üyesi ve Tekirdağ Milletvekili Dr. Candan Yüceer, “AK Parti iktidara gelmek için halka ileri demokrasi ve yasakların kalkacağı yönünde vaatler verdi. Fakat görüyoruz ki milli bayramlarımızı kutlamamızı yasaklıyorlar. Bu yasaklar bizi yıldıramaz” dedi.
  1. Facebook Paylaş

  2. Twitter Paylaş

  3. Google+ Paylaş

Haberin Yayın Tarihi: 29.10.2012 16:42
16 Punto 18 Punto 20 Punto 24 Punto

 Çerkezköy Haber - Cumhuriyet Halk Partisi Çerkezköy İlçe Teşkilatı, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı’nın 89. yıl dönümü dolayısıyla Teşkilat Binası’nda Resepsiyon düzenledi.

 

VATANDAŞLA BİRLİKTE KUTLADILAR

Kaymakamlık Makamı’nda düzenlenen 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Tebrikat Töreni’ne Atatürk Anıtı’na çelenk sunumuna izin verilmemesini protesto etmek için katılmayan CHP İlçe Yönetimi, Cumhuriyet Meydanı’nda vatandaşla birlikte gerçekleştirilen törene tam kadro katıldı. Buradaki törenin ardından Teşkilat Binası’na geçen partililer, burada düzenledikleri 29 Ekim Resepsiyonu ile kutlamalara devam ettiler.
 
CUMHURİYET’E SAHİP ÇIKMALIYIZ
3 dönem Saray Belediye Başkanlığı yapan ve daha sonra CHP’den Tekirdağ Milletvekili olarak seçilen eski milletvekili Erdoğan Kaplan da İlçe Teşkilat Binası’na gelerek, partiye yeni katılan isimlerle tanıştı. Kaplan, Cumhuriyet’e sahip çıkılması gerektiğini belirtti.
 

HEPİMİZE GEÇMİŞ OLSUN

CHP İlçe Teşkilatı’nın organize ettiği Resepsiyona katılan isimlerden biri de CHP Parti Meclis Üyesi ve Tekirdağ Milletvekili Dr. Candan Yüceer oldu. Tüm partililerle tek tek bayramlaşan Yüceer, “Hepimize geçmiş olsun. Tekirdağ’ı afet bölgesine çeviren bir sel felaketi yaşadık. Can kaybı olmadığı için seviniyorduk ki Kırklareli ve Gaziantep’ten gelen haberler sevincimizi kursağımızda bıraktı” dedi. 
 

FELAKETLERE DAVETİYE ÇIKARMAYALIM

Çerkezköy’de 400’ü aşkın evi su bastığını belirten Candan Yüceer, “Okullarımız, işyerlerimiz sular altında kaldı. Saray’da hayvanlar telef oldu. Yollar ikiye ayrıldı. Metrekareye ne kadar yağmur düştüğünün farkındayız fakat artık dere yatakları temizlenmeli. Dere yataklarına ev yapılmamalı. Aksi takdirde bu gibi felaketlere davetiye çıkarmış oluruz” diye konuştu.
 

ACI ÜSTÜNE ACI YAŞADIK

İnsanların ‘Çifte Bayram Yaşayacağız’ derken, acı üstüne acı yaşadıklarına dikkat çeken Dr. Candan Yüceer, “Bir yandan sel felaketi bizi vururken, diğer yandan da hükümetin politikaları bizlere ayrı bir acı yaşatıyor. İnsanların Ata’sına minnetini göstermesi engelleniyor. Hükümet çelenk sunumunu yasaklarken, 29 Ekim’i Ankara’da geçirmek için yola çıkan otobüsler de polis ekipleri tarafından türlü bahanelerle durduruldu. O insanlar ellerinde Türk Bayrakları ile polisleri ya da askerleri mi şehit edeceklerdi? Ne yapacaklardı ki Ankara’ya girişleri engellendi” diye sordu.  
 

CUMHURİYET’İN SAVUNUCUSU OLACAĞIZ

29 Ekim’in bir milletin küllerinden yeniden doğduğu gün olduğunu söyleyen Yüceer, “29 Ekim, yeniden var oluş destanıdır. Çağdaşlaşma devrimidir. Bu başarı öyküsünün Cumhuriyet ile taçlandırılması bir tesadüf değildir. Arkasında bir milletin inanmışlığı, vatan, millet sevgisi yatıyor” dedi. Her türlü baskıya ve yasaklamalara rağmen Cumhuriyet’in savunucuları olacaklarını söyleyen Yüceer, “Sizler Çerkezköy’de gerekli kararlılığı göstererek Cumhuriyet Meydanı’na çelenginizi koydunuz. Bu kararlılığınızdan ve inancınızdan dolayı sizleri tebrik ediyorum” ifadelerini kullandı.
 

İLK İŞLERİ NE OLDU?

AK Parti’nin iktidara gelirken halka ileri demokrasi ve yasakların kalkacağı yönünde vaatler verdiğini ifade eden Yüceer, “İktidara geldikleri gün yaptıkları ilk iş ne oldu? Cumhuriyet Bayramı kutlamalarını iptal ettiler. Siyasi partilerin ve STK’ların çelenk sunumunu yasakladılar. Biz Cumhuriyet Bayramı’nı kutlamak için bugüne kadar kimseden izin almadık. Bundan sonra da almaya niyetimiz yok. Bu yasaklar bizi asla yıldıramaz. Bugünkü iktidarlarını Cumhuriyet’e borçlu olanların uyguladıkları yasaklara bakıldığında, kendi varlıklarının sebebinin farkında olmadıkları anlaşılıyor” dedi.
 

HAK ETMEYENE OY VERMEYİN

Büyükşehir yapılanması hakkında halkın yanlış yönlendirildiğini öne süren Candan Yüceer, “AK Parti’nin yapmak istediği ‘Büyükşehir’ oluşumu değil, ‘Bütün şehir’ oluşumudur. Beldeleri ve köy tüzel kişiliklerini kapatıp, insanları ‘bir lokma bir hırka’ misali kendilerine muhtaç etmek istiyorlar. Vatandaşlarımdan sadece şunu istiyorum. Hak etmeyene oy vermeyin. Ben babanızın kızı değilim. Hak etmiyorsam, yanlış yapıyorsam bana da oy vermeyin” diye konuştu.  
 

KİMSEDEN KORKMUYORUZ

Cumhuriyet Halk Partisi Çerkezköy İlçe Teşkilatı olarak bütün engellemelere rağmen Cumhuriyete sahip çıkacaklarını söyleyen CHP İlçe Başkanı Metin Dönmez de “Biz kimseden korkmuyoruz. Kimse bizi yolumuzdan döndüremez” ifadelerini kullandı. Resepsiyonda 6 yaşındaki Elif Güdek’in okuduğu Cumhuriyet şiiri partililerin büyük beğenisini kazandı. 
 

TEKİRDAĞ’A GEÇTİLER

İlçe Teşkilat Binası’nda düzenlenen 29 Ekim Resepsiyonu’na CHP Parti Meclis Üyesi ve Tekirdağ Milletvekili Dr. Candan Yüceer ve İlçe Başkanı Metin Dönmez’in yanı sıra İl Genel Meclis Başkanvekili Sami İkizler, İl Genel Meclis Üyesi M. Zeki Gürcün, İlçe Kadın Kolları Başkanı Şayka Çalışkan, İlçe Yönetim Kurulu Üyeleri, Kapaklı Belde Başkanı Kenan Seçkin ve çok sayıda partili katıldı. Partililer, Resepsiyon’un ardından Tekirdağ’da düzenlenecek olan Cumhuriyet programına katılmak üzere Tekirdağ’a geçti. 
 

Haber / Ahmet KARDEŞ 

 
Etiketler:
Gönder Yazdır Yorum Yap Facebook Twitter FriendFeed Google
   YORUMLAR
zavallı vatandaşa... ...
bu ülkenin güney doğusunda göğsünü gere gere Tütk bayrağını açanlar var..Ama birilerinin vagonu olmuş olanlar(senin gibi zavallılar)bir takım bölücülere yalakalık yapma uğruna bu üğlkenin bayrağını açma cesaretini gösteremiyor...Her platdormda siyasi söylemleriniz hep aynı..Artık değiştirin siyasi söylemlerinizi de..Bakınız,tamı tamına 4 seçimdir halk tarafından şamar yiye yiye suratınızda kızaracak yer kalmadı..:)
01.11.2012 22:17
Vatandaş zavallı
Zavallının teki saçma sapan birşeyler yazmış, Bu ülkenin güneydoğusu Türkiye sınırları içinde kalıyor 10 senedir yönettiğiniz ülke sınırları içinde bir ilde TÜRK BAYRAĞI açılamıyor diyorsunuz! Bunun suçlusu muhalefetmi? Adama laf atalım derken yediğiniz naneye bakın resmen itiraf etmişsiniz! Kendi ülkenizde Türk bayrağı açılamıyorsa siz kime laf atıyorsunuz? bir insan bu kadar zavallı olamaz her gün şehit haberleri gelirken imralıya akraba ziyaretleri için özel sefer düzenleyenler kim? haburda davul zurna şöleni kimler sayesinde oldu oslo olayını hatırlıyormusunuz? Kendi topraklarınızda Türk bayrağı açılmadığını söylüyorsunuz yok öyle bir şey ama bu sizin iddianız madem böyle bir şey varsa kimin sayesinde oluyor?
01.11.2012 03:05
C-H-Pes... ...
Dün laiklik adı altında bölücülük yapanlar şimdi de cumhuriuet adı altında ayrımcılık yapmaya başlamışlar..Cumhuriyeti herkesin olmaktan çıkarmaya çalışıp,yalnızca kendilerine ait olduğunu sanan,ülkenin güney doğusundaki mitinglerinde bir tane bile Türk bayrağı açamayanlar,bu gün gelip de buralarda ahkam kesmeyin..Halkın meydanda olduğunu sanan zavallılar,orada toplananlar siz ve sizin zihniyetinize sahip topluktan başkası değildi..Bu ülkenin hiç bir duyarlı vatandaşı emniyet güçlerine saldırmaz..Bu ülkenin evladı olduğunu söyleyen hiç bir vatandaş devletin polisine askerine güvenliğine saldırmaz..Saldırırsa dağdakilerden de bir farkı kalmaz..C-H-Pes...
31.10.2012 23:44
Hasan yürüyüş
Şu resme bakmadan boş boş konuşmayın beyler. Siz konuşurken bakın kimler ne yapıyor açın şu resme bakın utançtan yerin dibine girin! http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/431646_10151145244013381_2048867765_n.jpg
31.10.2012 13:37
Vatansever ????
Mustafa Karataş, Sarhoşmusun? haplımısın? kafan iyimi? Anan baban yaşında insanlar, yürümeyi yeni öğrenen bebeler, ilkokul talebeleri gaz yüzünden hastanelere kaldırıldı! Polisimize saygı sonsuz ama Tbmm yi ziyaret edip ordan Anıtkabire yürümek isteyen yaşlı başlı insanların yolunu kesen, üzerlerine tazyikli su sıkan, biber gazı sıkan kimdi? Saçma sapan konuşma istersen, elinin altında internet var araştırda yürüyüş görüntülerini izle. Hakkari falan demişsin, oraya gelmeden evvel davul zurna ile karşıladığınız pkk lilerden bahset,1,5 sene önce kaçırılan ama hala haber alınamayan vatandaşlardan bahset, her gün gelen şehit cenazelerinden bahset.Bunlara sebep olan zaten sizsiniz ve bunlara engel olmak için Türk bayrağı sallayana yaptığınız kadar bile birşey yapamıyorsunuz!
31.10.2012 11:55
osman vatandaşa cevap
Bir önceki gün çelenki koyan kişiler kimdi peki arkadaşım. Chp salonda siyaset yapmıyor ama sen oturduğun yerden çok kolay eleştiriyorsun!!!
30.10.2012 22:50
... ...
CHP ye Ankara da yürüyüş yapmaları için 8 adet yer gösterildiği halde neden illede kendi dedikleri yerde ısrar etmelerini anlamak çok güç...İşleri güçleri medya önünde şov yapmaktan ibaret...Ayrıca oraya toplanmaya gelen CHP nin kendi elemanlarından başkası da değildi..
30.10.2012 18:31
Mustafa KARATAŞ POLİSE SALDIRMANIN ADI CUMHURİYET KUTLAMALARI OLMUŞ..
Ellerindeki bayrakların sopalarıyla, 24saat Vatandaşın emniyetini huzurunu sağlamaya çalışan ve bu uğurda kendi canlarını hiçeyan Polis Memuruna saldırmanın adı: CUMHURİYET KUTLAMASI olmuş.... Hakkarideki Diyarbakırdaki Tuncelideki Polise Askere ellerindeki sopalarla kaldırım taşlarıyla saldıranlardan ne farkları var? Hiç!!!!!!
30.10.2012 14:22
Esnaf ...
Şu linkini verdiğim fotoğrafı adres çubuğuna yapıştırıp açta bak bakalım senin haburda alkışladıklarına benziyorlarmı ey kendine vatansever diyen klavye vatanseveri! http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/407584_449275021786147_2125778881_n.jpg klavye vata
30.10.2012 10:42
Vatandaş
Yine söylüyorum,yine söylüyorum,yine söylüyorum sizler ancak 10,15 kişi oda içine toplanıp basını karşına al basın toplantısı yap başka bir şey bilmiyomusunuz.birazda sahaya inin halkın içine girin unutmayın savaş cephede kazanılır.masa başında değil sizde ak parti gibisiniz dedelerimiz cephede kazanmış,ak parti şimdi masa başında babalar gibi satıyor.sizler çok çalıştığınızı zannediyorsunuz ama sokaktaki vatandaş sizin gibi düşünmüyor.
30.10.2012 08:59
mustafa vatandaş Hadi bu ülkeye chp birşey vermedi peki akp verilen hakkı kısıtlama gibi bir lüksü varmı?
Sayın gerçek vatandaş, Yorumunu tarafsız yazmamışın belli sendede bir kuyruk acısı var anlaşılan tüm ak partili arkadaşların gibi.Hadi diyelimki chp bu ülkeye türkiye cumhuriyeti yapma,demokrasiyi getirmekten başka birşey yapmadı peki akp hükümeti ne yapıyor farkındamısın?29 Ekim Cumhuriyet bayramımızı yasaklamaya çalıştı peki buna nasıl cevap vereceksiniz?Daha önceleri cumhuriyet bayramına insanlar katılmıyordu insanları toplamak için çaba sarf ediliyordu şimdi ise cumhuriyet bayramını kutlamak isteyen vatandaşa izin verilmiyor üstelik polisin joplu ve biber gazlı müdahalesine maruz kalıyor Ahhhhh Güzel Türkiyem kimin ellerine kaldın.
30.10.2012 08:44
Çerkezköylü çakma vatansevere...
Sevgili akkoyunlu vatandaş, Chp li falan değilim, ve senin o tv lerde gördüğün yüzbinlerce insanın çok ama çok büyük çoğunluğu da chp li falan değil. Bir siyasi partinin olan biteni kınaması eleştirmesi Eline Türk bayrağı alıp sokağa çıkan herkesin o partiye üye olduğu anlamına gelmiyor. Kendini bu insanlardan daha vatansever görüyorsun, ne yaptın bu ülke için? ha sahi ne yapmış bu insanlar? ellerine Türk bayrağı alıp TBMM den anıtkabire yürümeye kalkmışlar! dükkanmı taşlamışlar? polismi tartaklamışlar? yoook, yani adam taa edirneden,tekirdağdan istanbuldan otobüsle Ankaraya gidiyor, yanına karısını çocuğunuda alıyor sırf polise saldırmak için öylemi? buna mı inanıyorsun sevgili akkoyunlu? Ha sonra ne oldu? polisler anıtkabir yollarını kesti ama yüzbinlerce vatandaşın anıtkabire çıkmasına engel olamadılar, mecburen geri çekildiler, Yüzbinlerce insan anıtkabire çıktı ve TRT kanalınızda bunu yayın yapıp "cumhuriyet coşkusu" diye başlıklar attı sanki bu insanları oraya siz çıkarmışsınız gibi haber yaptınız, oysa bunları engelleyen sizdiniz sizle birlikte değil, size rağmen, çoluk,çocuk,yaşlı,genç yüzbinlerce insan anıtkabire çıktı. Doğuda polis taşlayan o vatansızların seçimde kimleri desteklediğini meclise kimleri taşıdıklarını bir daha incele istersen! Kusura bakma senden vatansever falan olmaz, vatansever olsan Şöyle bir tv ye bakarsın yüzbinlerce insanın yaşlkısı,genci,çoluk çocuğu ile elinde salladığı Türk bayraklarından gurur duyarsın,Sen evinde vatanseverlik babında yan gelip yatarken bu insanlar Cumhuriyeti kutluyor, Cumhuriyet nedir? sana buraya yüzbinlerce insana hakaret özgürlüğü veren şeydir! emin ol hayranı olduğun mollalar başa geçse sen gık bile diyemezdin, ama Cumhuriyet sayesinde yüzbinlerce insana hakaret edebiliyorsun! Sen uyumana devam et ey akkoyunlu arkadaş!
30.10.2012 08:32
YAŞAR GÜL HABURDA NEREDEYDİ POLİS
gerçek vatansever, HABUR'dan gelenlerin nasıl davul zurna ile karşılandığını, nasıl GÜZEL ŞEYLER OLUYOR diye kimler tarfından alkışlandığını polisin onlara nasıl davrandığını biliyoruz, sizler gibi BARZANİYİ kendilerine ONUR konuğu yapanların, CUMHURİYETİN savunulması konusunda bizlerin göstereceği dirayeti anlamanızı beklemiyoruz... ama şunu bilin, BİZ CUMHURİYETİ KURARKEN KİMSEDEN İZİN ALMADIK, KUTLARKEN İZİN ALALIM, HANGİ GÜÇ BUNA ENGEL OLACAK ŞAŞARIM.... sizin anladığınız vatan sevgisi, MANDASEVERLİKTEN gelir, bizim vatan sevgimiz ise KUVAYİ MİLLİYEDEN....
30.10.2012 08:23
gercek vatanseverim Bu ülkeye siz bir sey vermediniz hep aldınız
Ankara Ulusa Cumhuriyet Bayramını kutlamak için gidip Polise vargücüyle saldıranların,Hakkaride,Diyarbakırda Polise taş atıp saldıranlarla hiçbir farkı yoktur..Bu ülke ne çektiyse sizin gibilerden çekti halada çekmeye devam ediyor.Geçmise baktıgımızda Genç kızlarımız "başörtüsü yasağını" delip cop yediğinde, birleri; "yasaksa uyacaksın" derlerdi. Şimdi aynı kişiler kalkmış özgürlükten, demokrasiden ve Cumhuriyetten dem vurur olmuş. Hatta o aynı kalabalık şimdi Ankara da yasağa uymuyor. Ülkenin her yerinde kutlamalar yapılıyor,ak parti ankara ulus meydanında kutlama yapsaydı chp bu sefer başka yerde yapılsın derdi.Sizden daha çok milliyetciyim daha çok cumhuriyetciyim ve daha çok Atatürkçüyüm.
29.10.2012 23:23