Anasayfa
Yazarlar
Foto Galeri
WEB TV
E-Gazete
Resmi İlanlar
Anket
Künye
Reklam
İletişim
Çerkezköy
26 Temmuz 2021 Pazartesi
Tekirdağ
Çerkezköy
Çorlu
Ergene
Hayrabolu
Kapaklı
M.Ereğlisi
Malkara
Muratlı
Saray
Süleymanpaşa
Şarköy
Bölge
Spor
Dönmez’den Ertem’e yaylım ateşi  “ÇERKEZKÖY HALKı SENI SANDıĞA GÖMECEK”
Dönmez’den Ertem’e yaylım ateşi “ÇERKEZKÖY HALKı SENI SANDıĞA GÖMECEK”
Çerkezköy Belediye Başkanı Ali Ertem’in CHP İlçe Başkanı Metin Dönmez’i hedef alan açıklamalarına, Metin Dönmez’den cevap gecikmedi. Ertem’in açıklamalarına sert cevap veren Dönmez “Başkan sen ne yaparsan yap. Cumhuriyet Halk Partisi’ne ve şahsıma yakışıksız, tutarsız saldırılarda bulunmaktan başka yolun kalmamış. Önümüzdeki seçimlerde Çerkezköy halkı seni sandığa gömüp ıslah edecek” dedi.
  1. Facebook Paylaş

  2. Twitter Paylaş

  3. Google+ Paylaş

Haberin Yayın Tarihi: 31.08.2012 21:23
16 Punto 18 Punto 20 Punto 24 Punto

Çerkezköy Haber - Cumhuriyet Halk Partisi Çerkezköy İlçe Başkanı Metin Dönmez, Çerkezköy Belediye Başkanı Ali Ertem’in Twitter üzerinden kendisi hakkında yaptığı yorumlara karşılık verdi.

 

HANGİ AHLAKA SIĞAR?

Çerkezköy Belediyesi’nin muhtarlık ve taksi durağı olarak yaptırdığı moboları eleştirdiğini anımsatan Metin Dönmez, “Kamuoyunda ucube olarak tanımlanan yapılarla ilgili Belediye Başkanı Ali Ertem’e ‘Nereden buldun bu ucubeleri’ sorusunu sormuştum. Kendisi Twitter hesabından “CHP İlçe Başkanı yeni taksi duraklarımızı ucubeye benzetmiş. CHP’lilerin kronik hastalığı sayın başkana da nüksetmiş. Her yeni yapılana itiraz etmek olsa olsa kıskançlıklarındandır. Gazetedeki fotoğrafa bakılırsa ucubenin ne olduğu gayet net olarak görülür. Hizmetlerimiz açısından söz bulamayanlar yaptıklarımıza çamur atmakla meşguller. Allah ıslah etsin” şeklinde açıklamalarda bulunmuştur. Kendisine soruyorum. Kimliği, mesleği, sosyal statüsü ne olursa olsun bir insana ucube yakıştırması yapmak hangi ahlaka, hangi akla, hangi insan mantığına sığar?” dedi.

BUNUN ADI TUTARSIZLIKTIR

Yönetimle birlikte Çerkezköy Belediyesi’ne nezaket ziyaretinde bulunduklarını anımsatan Metin Dönmez, ziyaretin başkanın şahsına değil makama saygıdan dolayı yapıldığını belirterek, “Ziyarette bize kısır çekişmelerden uzak durmamız gerektiğini, bunun küçük adamların işi olduğunu söylemişti. İyi konularda birbirimize yardımcı olmamız gerektiğini yanlış konularda da birbirimizi uyarmamız gerektiğini ifade etmişti. O gün ziyarette bu söylemleri dile getiren bir belediye başkanının şahsıma yaptığı bu yakıştırma, tutarsız, yakışıksız, en basit tabirle terbiyeden nasibini almamışlıktır” diye konuştu.

 

AKIL TUTULMASI YAŞIYOR

Çerkezköy halkının haberle ilgili birçok yorum paylaştığını ifade eden CHP İlçe Başkanı Metin Dönmez, “Belediye Başkanımız okusun da ben mi haklıyım kendisi mi haklı görsün. Kafasını deve kuşu misali kuma gömüp de uyumasın. Görünen o ki kendisi akıl tutulması yaşıyor. Allah’ın yarattığı kula ‘Ucube’ yakıştırması yapmak gibi bir aymazlık kendisine yakışıyor mu” dedi.

 

NE HİZMET YAPTINIZ?  

Başkan Ali Ertem’in ‘Hizmetlerimize söz bulamayanlar ancak yaptıklarımıza çamur atarlar’ şeklindeki açıklamalarını da eleştiren Metin Dönmez, “Bana ve Çerkezköy kamuoyuna basının önünde istediğiniz gün ve yerde ne hizmet yaptığınızı anlatın. Twitter’dan yakışıksız laflar yazmaktan başka bir iş yapın. Kamuoyunun önüne birlikte çıkalım siz ne yaptığınızı anlatın ben ise nasıl rantiyeci olduğunuzu anlatayım” diye konuştu.  

 

KİM NE RANT ELDE ETTİ?

Atatürk Viyadükü’nün normal projesi dışında eksik olarak yapıldığını öne süren Dönmez, “Tüm Çerkezköy halkı bunu biliyor. Bu eksikliğin sebebi nedir? Bu viyadük Çerkezköy’ün trafik sorununa çare oldu mu? Türkiye’de bir örneği daha var mı? Siz bu çalışmayı beğeniyor musunuz? Ayrıca viyadük yapım projesiyle birlikte gümrük önünden trafik şubenin olduğu yere kadar olan derenin ıslah edilme ve çevre düzenleme yapımı da ihale edilmişti. Neden bugüne kadar herhangi bir çalışma yapılmadı? Çerkezköylülerin hakkını koruma adına neden bir girişimde bulunmadınız? Bunun karşılığında kim ne rant elde etti?” sorularını yöneltti.

BELEDİYE NE KADAR ZARARA UĞRATILDI?

Cengiz Topel Caddesi’nin ihalesinin nasıl yapıldığını da soran Metin Dönmez, “Cadde ihaleye uygun yapıldı mı? Bugüne kadar kaç kez bu caddede onarım yapılmak zorunda kalındı? Bu konuda açılan savcılık soruşturmasının akıbeti nedir? Atatürk Caddesi’ndeki yandaşlarınızın yaptığı havuzları hangi amaçla yaptırmıştınız ve sonra niçin yıktırdınız? Bu havuzların yapımından belediyemiz ne kadar zarara uğradı? İlçemizdeki 2 dönel kavşağa yapılan ve Çerkezköy’ün dokusuna hiç uygun olmayan iki saat kulesinin yerine daha uygun fiyatlarla daha estetik projeler yapmayı düşünemediniz mi?” diye sordu.

 

İŞİN KOLAYINA KAÇTINIZ

İnşaat ruhsatlarından alınan otopark katılım ücretlerinin otopark yapımında kullanılması gerektiği halde bugüne kadar hiçbir otopark yapılmadığını ifade eden Başkan Dönmez, bu ücretlerin nerelere harcandığını sorarak, “İşin kolayına kaçıp yolları daraltarak caddeleri otoparka çevirdiniz. Trafik akışı zorlaştı. Halk mağdur oldu. Caddelere paralı otopark yapılmasından kimin ne kadar rant elde edeceği de merak konusu” dedi.

 

ÇERKEZKÖY İLK DEFA DERECEYE GİRDİ

Çerkezköy’ün ilk defa dereceye girdiğini, vergi yüzsüzleri olarak belediyenin üçüncü sıraya yerleştiğini söyleyen CHP İlçe Başkanı Dönmez, “Taksi durağı ve muhtarlık olarak yaptığınız yapılar belediyemize kaç liraya mal oldu? Maliyetin, kira olarak geri dönüşü kaç yılda olacak? İhale ile verilen taksi duraklarının çalışma alanını yapmak belediyenin görevi mi? Belediye zarara uğratılmadı mı?” sorularını yöneltti. 

 

NASIL BİR ÇALIŞMA YAPTINIZ?

Başkan Ali Ertem’e 8 yıl boyunca Çerkezköy’e sosyal ve kültürel amaçlı bir çalışma yapılıp yapılmadığını soran Dönmez, “Yeşil alanlarda yapılan parkları söylemeyin. Onları yandaşlarınıza çıkar amaçlı, Çerkezköy halkına kapalı bir rant kapısı haline getirdiniz. Kamuoyuna açık halkın özgürce yararlanabileceği başka bir proje yaptınız. Eğer biz göremediysek siz söyleyin. Nasıl bir çalışma yaptınız?” dedi.

 

HESABINI KİM VERECEK?

Çerkezköy’de 8 yıldır doğru düzgün yol asfaltlama ve kaldırım çalışması yapılmadığını savunan Dönmez, “Seçim yatırımı olarak büyük borçlar yapılması sonucu elde edilen paralarla alelacele yaptığınız çalışmalar da maalesef bugün elektrik hatlarının yer altına indirilmesi nedeniyle tekrar kazılarak bozulmaktadır. Kurumlar arasında iletişim sağlanarak yeraltında yapılması gereken çalışmalar yapıldıktan sonra yer üstü çalışmalarının yapılması daha doğru olmaz mıydı? Bundan belediyenin zararı ne olacak? Vatandaşın cebinden çıkan paranın hesabını kim verecek?” diye sordu.

 

ÇERKEZKÖYLÜLER GEÇ OLSA DA GÖZLERİNİ AÇTI

CHP Tekirdağ Milletvekili Emre Köprülü’nün “Çerkezköy’de belediyecilik anlamında utanç verici bir durum var” şeklindeki sözlerine Başkan Ertem’in haddini aşarak terbiye sınırlarını zorlayan bir şekilde cevap verdiğini söyleyen Dönmez, “O haberin devamında da Çerkezköy’de belediyecilik anlamında çok güzel işler yaptığınızı ve en büyük jürinin de Çerkezköy halkı olduğunu söylediniz. İlk defa doğru konuşmuşmuşsunuz. Çerkezköy Halkı en büyük jüridir ve bu jüri görevini yapmış, yorumlarını ve cevaplarını sosyal medyada o haberin altına yazmıştır. Bir gün sabah erken kalk da şöyle bir Çerkezköy halkının içine karış. Sor bakalım Çerkezköy halkı belediyenin çalışmalarından memnun mu? Halka sorma cesaretin yoksa ki yok bugüne kadar hiç görmedim, o zaman sosyal medyada ilgili haberin altındaki Çerkezköy halkının yorumlarını oku o zaman belki vicdanın sızlar da insafa gelirsin. Ben Çerkezköy halkına işkence çektirmişim diye kendini yargılama yoluna gidersin. Çerkezköylü kardeşlerimiz çok geç kalsalar da artık gözlerini açtılar. Halk görüyor, yaşıyor, acı çekiyor, çile çekiyor, çare arıyor” diye konuştu.

 

YOLUN SONUNA GELDİN

Ertem’e yüklenmeyi sürdüren Metin Dönmez “Başkan sen ne yaparsan yap. Cumhuriyet Halk Partisi’ne ve şahsıma yakışıksız, tutarsız saldırılarda bulunmaktan başka yolun kalmamış. Önümüzdeki seçimlerde Çerkezköy halkı seni sandığa gömüp ıslah edecek” dedi.

Haber / Ahmet KARDEŞ Pınar KORKMAZ

 

Etiketler:
Gönder Yazdır Yorum Yap Facebook Twitter FriendFeed Google
   YORUMLAR
Vatandaş hoca efendi
Hoca efendi, okuduğunu anlamamak sana mahsus, bak ne yazmışım başkan bey önce icraat yapıyor kimseye sormuyor sonrada meclise şu iş yapılacaktır diye imzaya getiriyor diyorum, bu gazeteye manşet olmuş gerçek bir olaydır bu. Öte yandan belediye hakkında verilen suç duyurularını müfettiş taleplerini vs. vs. cinler periler vermiyor. Mecliste oylama yapılıyor oy çoğunluğu ile kabul edilen kararlar demek tüm üyelerin olur oyu verdiği anlamına gelmesin 5 kişi kabul der 3 kişi red der sonra senin gibi uyanıklar çıkar red edenleride araya katıp tüm meclis oy verdi der bunun adı iftira olur.
05.09.2012 11:44
hoca vatandaş a cevap
okuduğunu anlamadıysan dön bi daha,bi daha oku.bu gün belediyede hırsızlık varsa akp+chp+dp ortak yapıyorlardır.chp biz yapmıyoruz diyorsa hırsızlığı önlemek için,yolsuzluğu önlemek için ne yaptığını açıklamalıdır.ne yazık ki chp beldiyede 3,5 yıldır muhalefet yapamadı veya yapmadı.bunun sebebi beldiye başkanının susturması gibi saçma bir şey olamaz.chp neden meclisteki muhalefet gücünü kullanmıyor?
03.09.2012 12:12
Vatandaş oybirliğimi?
Hoca rumuzu ile vatandaşa ders vermeye çalışan yorumcu arkadaşa şunu söylemek isterim. Sanırım çerkezköyde yaşamıyorsunuz! Geçtiğimiz aylarda başkanın yapıp bitmiş bir iş için geriye yönellik meclisten olur almaya çalıştığını ortaya çıkarnda chp li meclis üyleri idi. Meclisresmi olarak sizin dediğiniz gibi çalışır, ancak başkn icraatlarını yaparkn kimseye birşey sormuyor yapıyor bitiriyor ve daha sonra kitabına uydumak amacı ile meclisi bilgilendirmeden oylama vs usulü ile kendisini temize çıkarıyor.Ki bu dediğim bu gazetede manşet olmuş dile gelmiş gerçek bir olaydır. Meclis üyesinin belediyede nler olup bittiğini bilmesinin yolu yoktur.Emri veren belediy başkanıdır, uygulayn ise gariban belediye işçisi ve memurudur arada meclis üyesinin hiç bir fonksiyonu yoktur! Kağıt üzerinde sorumluluk dağıtmak mantıklı görünsede belediyeyi ve meclisi bilenlere sorduğunuzda size kahkahalarla gülerek yanıt vereceklerdir. Klasik akp oyunu bu, kendileri yapar sonra suçu başkalarının üzerine yıkarlar. Hiç araştırdınızmı acaba belediye başkanının yetkisi ile yapılan doğrudan alım ihaleleri ile neler yapılmış ne kdar harcama yapılmış diye! birde meclis bütç verir başkan bu bütçeyi kullnır demişsiniz. Bu bütçenin nereye kullanıldığını bir meclis üyesi çıkıpta anlatırsa çerkezköy halkı bilgilenir! Çünkü bakın meğersem belediye başkanının suçu yokmuş herşey meclis üyelerinin başının altından çıkıyormuş, başkan zaten pireyi deve yaparak icraat anlatıyor inananı yok, bari meclis üyeleri ıkıp anlatsın kaç para bütçeyi ne amaçla verdiler vatandaşlar öğrensin!
03.09.2012 00:05
Vatandaş Rıza parti
Kendini çok zeki sanan bazı arkadaşlar hala yandaş gazete gazete manşeti üzerinden siyasi analizler yapıyolar.Tüm dünyanın diline düşmüş oslo olayını hatırlayan varmı? hemen akabinde ben yapmadım haberim yok(pkk ile anlaştınızmı diye sorunca) başbakanı, ve bir kaç ay sonrada "yaptımsa ben yaptım ben emir verdim" diye geri çark eden yine aynı başbakanı hatırlayan varmı? diyarbakırda davul zurna ile terörist karşılayanlar çadır mahkemeleri kuranlar kimlerdi? dağdan inen eli kanlı katilleri çadır mahkmesinde yargılayıp salıverenler kimlerdi, pkk li cenazelerinde boy gösteren terörist cenazelerine taziyeye giden vekiller hangi partidendi? Bu ülkeyi 10 senedir kim yönetiyor? Hadi chp meclise pkk yi soktu gibi bir yalana inanıyorsunuz ki e niye siz meclisten atan parti olmadınız? pkk meclise girdiği yıllarda içişleri bakanı kimdi,meclis başkanı kimdi mecliste hangi vekiller vardı hiç baktınızmı? tesadüf işte aynı isimler hala mecliste ve hangi partideler acaba? hadi onuda geçelim, pkk yi meclisten atmak için yaptığınız zerre kadar bir çalışma oldumu? beyler burda çerkezköyün hali pür meali konuşuluyor siz 90 lı yıllarda geziniyosunuz! 10 senedir ülkeyi yöneten sizsiniz siz gelmeden evvel pkk bitmek üzereydi şimdi ise ülkenin 1 numaralı gündemi oldu sayenizde. Yüzsüzlüğü bırakın artık, eskiden chp şöyle böyle geyikleri yapardınız insanlar inanırdı ama artık inanan yok, Çorluyu chp yönetiyor arkasında hükümet desteği yok gidin bakın bir çorluya sonrada gelin çerkez KÖY'e bakın bakalım! sonra atın tutun. Önce çıkın delikanlı gibi mal beyanı verin, deyinki çerkezköy belediyesine gelmeden önce şuydum şimdi bu oldum şurdan kazandım bunu yaptım deyin önce halkın gözünde düşen itibarınızı tazeleyin, sonra 90 lı yıllar geyiğine devam edersiniz ha bu arada sene olmuş 2012 çerkezköy sokaklarında bir yağmur yağrsa suyun akacağı gider yok sokakları sel basıyor bu bir belediyecilik başarısıdır! Sonra başkan çıkar üzerinde hiçbir dükkan olmayan fevzipaşa bulvarını vs. yad eder derki "kaldırım işgaline son verdik" bir kişi bile çıkıp soramamış bşkan fevzipaşa kavşağından kipaya profiloya kadar oln cadde üzerinde toplsan 3-5 tane dükkan var ve bu kaldırımlarda zaten işgal mişgal yok, olmayan işgali engelledim diye basına beyanat verecek yerde, başını uzat camdan Atatürk caddesine bak,enesoğluna bak kaldırımın yarısını kendi özel alanı yapmış adamlar, az daha yukarıda kaldırımın tamamını komple kapatan albayraklara bak,mado ya bak yahu kaldırım işgaline bu kadar sesiz klan vatndaşa hayatı çekilmez kılan bir belediyenin değil gazeteye byanat vermek insan içine çıkmak Cumaya gitmeye yüzü olamaz.Bunlara inanıpta burada cevap vermeye çalışan belediye parası ile beslenenlere de söyleyecek laf yok düşen düşmüş.
02.09.2012 23:49
hoca hırsızın hiç mi suçu yok?
değerli yorumcular takım tutar gibi parti tutuyorsunuz konunun özünü kaçırıyorsunuz.belediye kurumsal bir yapıdır.bu yapıyı bilmeden yorum yazanlar bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan kişilerdir.onlara ancak acınır.belediye meclisi başkana yapılacak hizmetler için bütçe verir ve bir sene sonra bu bütçenin yerinde kulanılıp kullanılmadığını faaliyet raporu ve kesin hesapların oylanması ile onaylar veya red eder.çok bilmişlere bir not:3 yıldır faaliyet raporları ve kesin hesaplar 9 chp ve 4 dp linin de oyları ile oy birliği ile kabul ediliyor.allah aşkına söyleyin siz neyi tartışıyorsunuz?maksat kişisel tatmin se diyecek bir şey yok,ama gerçekleri konuşacaksak:3,5 yıllık icraatlar oy birliği ile yapılıyor.yani hizmet varsa akp,chp,dp nin hizmetidir.hırsızlık varsa akp+chp+dp nin ortak hırsızlığı dır.çünkü meclis kararları oy birliği ile alınıyor.(NOKTA)hadi şimdi ne yazarsanı yazın,biln ki gerçek acı da olsa budur!...
02.09.2012 17:22
HASİBE YÜCEL'E... ...
Kendince CHP nin kısa bir özetini vermişsin..Bu ülkede CHP demek kıtlık demek,yokluk demek,yoksulluk demek,yolsuzluk demek..CHP demek din düşmanlığı demek..CHP demek darbe şakşakçılığı demek..CHP demek PKK lılarla işbirliği yaparak onları meclise sokan parti demek(90 lı yıllara bakarsın)..Henüz ne dediği bile belli olmayan,genel müdürlüğü döneminde SSK yı milyarlarca lira zarara uğratan,kendi yandaşlarını bu kuruma usulsüz bir şekilde yerleştiren,dün dediğini bu gün unutan bir lidere sahip olduğun için de iftihar ediyorsundur..Tunceli de kaçırıldığını söyleyen,ama kendini kaçıranlara TERÖRİST bile diyemeyen bir milletvekiline sahip olduğun için de gururlusundur..Sen bu CHP masallarını kundakta bebeklere anlat da;uyumalarına yardımcı olursun..
02.09.2012 16:36
lotocu belediye loto
bu belediyenin işlerini yapan bir firma var AS CEM İNŞAAT firması bütün ihaleleri nasıl oluyorda bunlar alıyor adamlar iflah oldu allah daha çok versin eskiden torosla geziyorlardı şimdi 4x4 ciplerle kepçelerinide kamyonlarınıda aldılar birde itfaiye yanında kendilerine şantiye yaptılar tabii bunlar görünenler belediye borç içinde bunlar servet bunlara ya SAYISAL LOTO vurdu yada BELEDİYE LOTO ben siyasetçi değilim halkım gözlemciyim,,, araştırılmalı
02.09.2012 13:45
ALİ YURT Metin Bey; Sizin Yüzünüzden CHPden sovudum.
HALKIN SANDIĞA GÖMDÜĞÜ METİN BEY, SANIRIM BİR DAHA O SANDIĞA GÖMÜLMEK İÇİN ADAY OLACAK. AKILLANMIYOR BİR TÜRLÜ !
02.09.2012 12:36
ALİ CAN ALİ BAŞKAN GİTSE BİLE ÇEKEZKÖY ONU UNUTMAZ
SN:DÖNMEZ SEN NE YAPARSANYAP ÇERKEZKÖY ALİ BAŞKANI UNUTMAZ OKADAR ÇOK UCUBE YAPTIKİ MESALA DÖNER KAVŞAKLAR,KÖPRÜ,ŞADIRVAN DURAKLAR,KALDIRIMLAR,YANDAŞA ÖZEL SOKAKLAR SON OLARAK TAKSİ DURAĞI BU ÇERKEZKÖY HALKI SENİ SIK SIK ANAR ALİ BAŞKAN.
02.09.2012 10:06
VATANDAŞ ALİ BAŞKAN HALKA DEĞİL YANDAŞA ÇALIŞIYOR
ENESOĞLU'NUN SOKAĞI ŞANLIURFA!NIN SOKAKLARINA BAKILINCA BU ANLAŞILIYOR ZATEN BUNLARIN HALKA YÖNELİK PROJELERİ İÇ OLMADI YA ÇILGIN YADA YANDAŞ PROJELERİ OLDU
02.09.2012 09:49
Vatandaşın biri VARLIK
Belediye başkanının başkanlıktan önceki ve sonraki mal varlığını çok merak ediyorum.
02.09.2012 06:27
Satılmış ÖZEN Çerkezköy nasıl soyuldu
Belediye başkanlığına çerkezköy halkı olarak layık gördüğümüz Ali ERTEM partisinin rüzgarıyla çerkezköy belediye başkanlığı koltuguna oturdu.Koltukda oturduğu süre içerisinde kendi ve yandaşlarına çıkar sağlamak dışında her hanği bir hizmeti bulunmadı yollarda yapılan ve rant için yapıldığı çok açık olan çalışmalar (kaldırımların yapılması hemen ardın sökülüp elektrik hattının yer altına döşenmesi sonra tekrar kaldırımın yapılıp başka bir bahaneyle tekrar sökülmesi ve yol yapım çalışmalarındaki rezalet durum Viyadükdeki çarpık ve eksik yapım)bizi gerçekden üzmekdedir herneyse ki Metin DÖNMEZ'in bunları görmüş ve duyurmuş olması sevindirici .Çerkezköy halkının bunları gördüğünden şüphemiz yok ve bu gidişe son verecegine inanıyorum.Sayın başkan koltugun sallanıyor...
02.09.2012 03:34
esnaf yalan yanlış yazanlara
sayın vatandaş.bi defa sekiz yıldır yapılmayan yollar deyil çerkezköyde her yer ak parti döneminde bi sefer yapıldı.ama inşaatların fazla olması doğalgazın bu dönemde gelmesi yolları bozdu şimdi ikinciye yapılıyor.bide demişsinki akşam yapıldı sabah kazılıp borular deyişti.ne bildinde konuştun ben orda esnafım evet akşam yapıldı gece su patladı nasıl olsun yapılmasınmı o su.laf olsun diye yazmışsın.SAYIN HASİBE YÜCEL CHP DE YURDUNU SEVENİ İNCE İYNEYLE ARASAN BULAMASSINKİ.SEVENLERDE BIRAKIP KAÇTI CHP DEN.
02.09.2012 02:48
garıp adam yediler senı cerkezköyüm dur deyen yok
beleıyecılık sıfır hızmet yok sosyal falıyet gezecek dolaşacak yer yok beledıye hayat bırakmadı burda fabrıkalar olmasa kımse kalmazdı bulda hiç bir şey yapmıyor diğer partıler neden haykırmıyor bu kadar yemeye musade edıyor meclise taşıyın şikayet edınız chp belediyelerı şikayet edıyorlar ama kendı yıyıcı akp beledıyelerı bunlar neye görmuyor bu secımlerde inşallah kayıp eder daha fazla zengın olmasına halk izin vermez dıleyle
01.09.2012 23:55
Objektif Yorum
Sayın Ali ERTEM;milletvekili Emre KÖPRÜLÜ'nün Çerkezköyden utanıyorum sözüne çok alınmıştınız.Kaldırımlar survivor pistine benziyor.Caddeler pislik içinde,Yapılaşma çarpık.binalar isknsız,İnsanların oturacağı park yok,Gençlerin zaman geçireceği kültür evleri yok,sosyal hiçbir gelişme yok.Yoksa siz bu tabloyla gurur mu duyuyorsunuz?
01.09.2012 23:28
Huseyin bulut Bukadar Basit
Görüldugu uzere verilen cevap gayet guzel ve belli cerceve icerisinde,kendine yaksnı yaptın sevgili baskan,fakat bu eski kafa koparan chp liler hep sana kotu yorum yapanlar farkndaym,onlarıda allah ıslah etsin,seviliyorsun,saygılar.
01.09.2012 20:22
vatandaş metin bey
metin bey, yıllardır bu tür gelişmelere sessiz kaldınız.Zararınnneresinden dönülse kardır artık alın yanınıza basını çerkezköyü tek tek dolaşın belediyenin diğer ucube işlerini tek tek basına afişe edin.Bu duyarlılığı sadece sizden değil diğer muhalefet parti liderlerinden ve adaylarından da bekliyoruz! yeter artık çerkeköy insanının çektiği yol yok, trafik berbat otopark yok aileler çocuklarını iki adım ötede okula yollarken bile koruyor ne yaya güvenliği var ne araç güvenliği var, tek araçlık yola 3 sıra park yapılıyor, ne emniyetten müdahale var nede belediye trafik zabıtasından, yok mobeseymiş yok kavşakmış boş işler bunlar vatandaşın faydasına zerre kadar iş yok, bir ilçenin dışına yapılan kavşağın, mobesenin ilçe içindeki vatandaşa faydası nedir? kısacası artık yanınıza vatandaş desteğide aldınız belediye başkanının seveni yok, icraat desen zaten o hiç yok sustuğunuz sessiz kaldığınız kabahat.
01.09.2012 20:05
mustafa koçarslan YOLUN AÇIK OLSUN BAŞKAN
SAYIN ALİ BAŞKAN SANA GİDİŞ YOLU METİN BAŞKAN SANADA BELEDİYE BAŞKANLIĞI YOLU AÇIK OLSUN.ÇERKEZKÖY ALİ BAŞKAN SENİNLE SEKİZ YILINI HEBA ETTİ TRİLYONLARCA BORÇ BATAĞINA SOKTUN MALESEF ÇERKEZKÖY ADI GİBİ KÖY OLMAKTAN KURTULAMADI SAYENDE..
01.09.2012 18:50
fadile çerkezköy
ben ıkı yıldır cerkezköyde yasıyorum ınanın 450 nufusluk köyum daha ıyı hiç yoktansa böyle ilçe görmedım insanlar betbahlasmıs hele bıde cıkar ugruna ıse cok fena haber gastesını sadece wep ten takıp edebılıyorum görunen suankı beledıye baskanı oturmaktan baska bırsey bılmıyor bende gordum turbeye benzeyen bır kac tane allah askına ne onlar öyle bır ılceye yakısan yapılır aceba bu kulubelerde rantlar guzelmı donuyor merak edıyorum daha bılmedım cok sey var sagolsun ilçe baskanının sayesınde ogrenıyoruz
01.09.2012 18:24
barış ESRA YILMAZ A
esracım sen alı ertemın hangi rantından faydalanıyosun dinle siyaset yapanları gel canlı canlı gör kahvede kagıt oynuyorlar aceba metın bey nerene battı hagla anlamıs degılım ya sız rant yıyenlerdeensınız yada bakara suresi 18 .ci ayettekı allahın buyurdugu kullardansınız kısacası gözünüz kör kulagınız sagır diliniz lal olmus ne gorur ne duyar nede konusursunuz sadece acınız vardır adı üstünde acı camur atmak kolaydır ınsana zaten senın gıbı ınsanların oyu gecmez metın beye rantcılarla cıkarcılarla işi olmaz saygılar hayatım..
01.09.2012 18:18
vatandaş 2
çerkezköyde sadece bir park gördüm oda tepede ve bakımsız merkezdekilere başkan park diyor ama kusura bakmasın onlar çay bahçesi cafe yani ticarethane belediyenin halk için yaptığı park ben görmedim bir şehri güzelleştiren yeşil alanları parklarıdır belediye bunu yapmayacaksa neye yarar.
01.09.2012 16:59
Dr.Nurtekin EROL Çerkez
Çerkezköy Halkı ve Çerkezköy'de yaşayanlar, çalışanlar yapılan yolları,hemen ardından yapılan alt yapı çalışmalarıyla bozulan asfaltları,yeniden yapılmak zorunda kalan kaldırımları,yıllardır göze batan çirkinlikleri zaten görüyor.Bu olaylar yarım yüzyıldır Türkiye'nin birçok belediyesinde böyle.Boşa harcanan Trilyonlar.İki yakamız bir araya gelmiyor. Belediye'ler de,Ülkemiz'de borç içinde bizse kişilerin tartışmalarına odaklanıyoruz. Dönem sonlanınca" Kaynakları nasıl kendi çıkarları için kullandıklarını,nasıl zenginleştiklerini" görüyor ve" bal tutan parmağını yalar" diyoruz. Bu bozuk düzen nasıl düzelecek!? Bizlere düşen görev olayları dikkatle izlemek,YEREL YÖNETİMLERİ hak ettiği çağdaş ve demokrasinin işlediği bir alana dönüştürmek. Halkımızı önümüzdeki dönemde büyük görevler bekliyor.
01.09.2012 16:41
ismail "ALİ ERTEM" ARTIK HALKA KULAK VER
Sayın DÖNMEZ çok güzel ve doğru tespitler yapmışssınız devamını mutlaka bekliyoruz. AK PARTİ isim desteği ile koltuğa oturmak hizmet yapmak değildir. Ali ERTEM artık Çerkezköy'e hizmet etmek zorunda hissetmelidir. Yandaşlarına verdiği ihaleleri unutturmasın. Dere ıslah ihaleleri kime verild ve bu ihale ile birlikte köprü ihalesini önce ERNA inşaat aldı herkes batacağını bilirken belediye duymazdan geldi neden? Çünkü sizin kaybetmeniz için Kemalletin Nalcı Vekil ayrıcalığını ve ağırlığını koyarak Ali Ertem'e su taşıdı solcu sağdan aday , sağcı soldan aday yaparak sizin oyları böldüler.Unutmayın Çerkezköy halkı seçim akşamı Kimlerin evlerine yardım kolilerinin gittiğini unutmayın. METİN DÖNMEZ başarıların eleştirilerde kalmasın , koltuğa oturduğunda hizmet anlayışını kaybetmemen dileği ile başarılar...
01.09.2012 16:36
hasan vatandaş perişan
bazı yandaş yorumcular boş boş yorumlar atmış. Metin beyin işyeri belediyeye 20 metre ötedeydi kaldırım işgali vardı da belediye niye engel olmadı? kaldırım işgali demişken, belediyeden başınızı uzatında atatürk caddesinden yukarı doğru bir bakın bakalım kaldırımı görecekmisiniz? yıllardır bunlara göz yuman kim? hadi olmadı akp li üyeler tarafından komple kapatılan lokanta sokaklarına bir bakın! sokak komple donatıldı akp li esnafların keyifl kullanması için! boş boş laf atarak olmaz vatandaş gözünün önündekileri görüyor dedikodulara rağbet etmez.
01.09.2012 15:06
Mustafa Karataş
AĞZINA GELENI SOYLEMEK ELEŞTIRI OLDU BU MEMLEKETTE BUKADARDA KİRLİ SİYASET YAPILMAZ ALLAH AŞKINA BIRAZ USLUBUNUNUZA DIKKAT EDIN,BAŞUNA ÇENE ÇALMAYIN SEÇİMLER GELIR MİLLET SANDIKTA GEREKENİ YAPAR.
01.09.2012 14:36
Esra Yılmaz Boş laf boş konuşma
Chp ile uzaktan yakından alakası yok parası batınca seçimde hazımsızlık yaptı ve tekrar girdi amaç parasını geri kurtarmak ama siyaset kumar değildir sayın dönmez chp yönetimine gelme şeklinde ortada yeni insanlara yaptığında bu nedenle kendini zorlama çerkezköylüler bence uyandı seçim günü adam dövüp şöförlerle gezip insanlara hakaret ederek takım kıyafet giyip gezmekle bu ülkenin sorunu çözülseydi hergün meydandaki gezenler siyasetçi olurdu siyasi geçmişiniz yok Ali Ertem öyle yada böyle siyasetçi yakışır .!! insanları karalamak yerine sen ne yaptın ? bu çerkezköy için ? daha düne kadar dükkanınız kaldırım işgal ediyordu neyse bilen biliyor . Yoruma gerek yok Sana oyda yok selamda.
01.09.2012 13:44
kemal etikan öngörü
Ak parti yerel seçimlere Ali Ertem le girerse kaybeder.
01.09.2012 12:06
SERHAT SANA KİM İNANSIN
Güzel söylemişsin de sen seçilseydin çerkezköy'ün başına neler gelecekti neler.çerkezköylüler gözunü açtı.sana kimse inanmaz metinbey.
01.09.2012 12:03
hasibe yücel hodri meydan
Cumhuriyet Halk Partisi, sanıldığından ve düşünüldüğünden çok daha önemli bir partidir. Geleneksel yapısı, tarihi kökleri ve devlet tecrübe ve sorumluluğu ile bir çok yeni/yetme yapılanmadan çok daha değerlidir.Bir bakıma Türk siyasi tarihinin özeti konumundadır. Üstelik, içinden geçmeye çalıştığımız bu günkü iğneli fıçının koşulları göz önüne alındığında Cumhuriyet Halk Partisi’nin önemi bir kat daha ortaya çıkar.Emperyalizmin politikalarına teslim olmuş siyaset anlayışının egemen olduğu bir ortamda bu önem daha da ciddi bir değer taşımaktadır. Toplumun; Demokrasi, Eşitlik, Özgürlük, Adalet İhtiyacına Yanıt verebilmek için Sizleri Birlik ve Beraberliğe Davet Ediyor.Yurdunu seven tüm Yurttaşlarımızı Partimize bekliyoruz. Saygılarımla CHP 'li olarak vekilim sizinle gurur duyuyorum .
01.09.2012 12:01
din kardeşi atma metin bey
metin bey çok güzel atmışsında halk ta her şeyin farkında.ali bey eleştirdiğin faaliyetleri yaparken senin seçtiğin doğruyoldan devşirme meclis üyeleri bu sürede ne yaptı?kayıkçı kavgasını anlamaya çalışıyoruzda seçmenleri aptal yerine koymanı anlamıyoruz.belediyede rant yaratıldıysa senin seçtiğin meclis üyelerin oy birliği ile destek olmadı mı?neyi eleştirir gibi yapıp kimi kandırıyorsun?sen önce kapaklı belediyesin den kovulduğun doğru mu onu açıkla.seni belediyeden kovdular diye kiralarını ödedikleri halde dsp yi dairenden atmışsın, doğru mu?bu davranış ne yöneticiliğe,nede insanlığa sığar.peşin parasını alınan daireden kiracının eşyaları zorla kapının önüne koyularak daire nasıl boşaltılır?nerde kanun,nerde hukuk burası dağ başımı.bu anlayışta biri çerkezköy belediye başkanı olabilir mi?akp inşallah gider ama allah çerkezköyü sen ve senin anlayışında bir başkandan da korusun.
01.09.2012 11:52
vatandaş ASFALT ÇALIŞMALRI
Sn:Ali ERTEM 8 YILDIR YAPMADIĞINIZ YOLLARI YAPMAYA BAŞLADINIZ ÖZTRAK VADESİNDE AKŞAM YOL ÇALIŞMASI YAPILDI ASFALTLANDI (YEMEK DÜNYASININ )ORASI PEKİ O ASFALT SABAH KAZILDI VE SU BORULARI DEĞİŞTİ 1 GÜN ÖNCE YAPILSA KÖTÜMÜ OLURDRDU AMA YANDAŞLARIN PARA KAZANAMAZDI DİMİ
01.09.2012 11:08
kubilay yılmaz kılıçlar çekildi
MUHALEFET BAŞLADI METİN BAŞKAN SEÇİM STARTINI VERDİ VE KILICINI ÇEKTİ anlaşılan çerkezköyü hareketli günler bekliyor artık anlaşılan sor başkan geçmişin hesabını nede olsa enkaz devralacaksınız.
01.09.2012 01:16