Anasayfa
Yazarlar
Foto Galeri
WEB TV
E-Gazete
Resmi İlanlar
Anket
Künye
Reklam
İletişim
Çerkezköy
26 Temmuz 2021 Pazartesi
Tekirdağ
Çerkezköy
Çorlu
Ergene
Hayrabolu
Kapaklı
M.Ereğlisi
Malkara
Muratlı
Saray
Süleymanpaşa
Şarköy
Bölge
Spor
MHP’nin sesi yalnızca Ankara’dan çıkıyor
MHP’nin sesi yalnızca Ankara’dan çıkıyor
Alışılagelmişin dışında bu kez basın açıklamasını İlçe Teşkilat Binası yerine Çerkezköy Cumhuriyet Meydanı’nda gerçekleştiren Mustafa Ordu’nun hedefinde yine AK Parti hükümeti ve CHP muhalefeti vardı. Hükümet ve Ana Muhalefet temsilcilerinin her şehirde farklı farklı konuştuklarını savunan Ordu, “Milliyetçi Hareket Partisi’nin sesi tek bir yerden Ankara’dan çıkıyor” dedi.
  1. Facebook Paylaş

  2. Twitter Paylaş

  3. Google+ Paylaş

Haberin Yayın Tarihi: 14.09.2012 20:33
16 Punto 18 Punto 20 Punto 24 Punto

Çerkezköy Haber - Milliyetçi Hareket Partisi Çerkezköy İlçe Başkanı Mustafa Ordu, dün saat 13.45’te Cumhuriyet Meydanı'nda halka seslendi.

 

HÜKÜMET BAŞARISIZ

Son zamanlarda ülkede terör olaylarının arttığına dikkat çeken Milliyetçi Hareket Partisi Çerkezköy İlçe Başkanı Mustafa Ordu, “Şehitlerimizin sayısı gün geçtikçe artıyor. Hükümetin terörle mücadele adına uyguladığı politikalar başarılı olmadı” dedi. Mustafa Ordu, AK Parti Hükümeti’nin, terörün yanı sıra orman yangınları, çevre kirliliği, yolsuzluk gibi konularda da başarısız olduğunu ifade etti.

 

 

HERYERDE FARKLI KONUŞUYORLAR

Milliyetçi Hareket Partisi’nin AK Parti ve Cumhuriyet Halk Partisi gibi tribünlere oynamadığını söyleyen Mustafa Ordu, “Biz bugün burada ülkemizin içinde bulunduğu kötü durumda MHP olarak üzeremize düşen görevi yerine getiriyor ve halkımıza uyarılarda bulunuyoruz” dedi. AK Partili Bakanların ve Milletvekillerinin Tekirdağ’da ayrı, İstanbul’da ayrı, İzmir’de ayrı, Konya’da ayrı konuştuğunu söyleyen Ordu, “CHP’li yöneticiler ve Milletvekilleri de Tunceli’de ayrı, Hakkâri’de ayrı, Diyarbakır’da ayrı konuşuyor. Milliyetçi Hareket Partisi’nin sesi ise tek bir yerden Ankara’dan çıkıyor” ifadelerini kullandı.

 

GENÇLİĞE HİTABE OKUNDU

Mustafa Ordu’nun konuşmasının ardından Milliyetçi Hareket Partisi Kapaklı Belde Başkanı Hayri Varol tarafından Mustafa Kemal Atatürk’ün Türk Gençliği’ne Hitabesi, MHP Çerkezköy İlçe Teşkilatı Ar-Ge Basın Sözcüsü Hasan Kaya tarafından da Türk Gençliği’nin Ata’sına cevabı okundu. Çerkezköy’ün yerel basın kuruluşlarına, Mustafa Kemal Atatürk’ün Türk Gençliği’ne Hitabesi, Türk Gençliği’nin Ata’sına cevabı ve Türk Bayrağı hediye edildi.

 

 

ESNAFLARI ZİYARET ETTİLER

Çerkezköy Cumhuriyet Meydanı’nda düzenlenen basın açıklamasına İlçe Başkanı Mustafa Ordu ve Kapaklı Belde Başkanı Hayri Varol’un yanı sıra Karaağaç Belediye Başkanı Dr. Özkan Yücel, İlçe Yönetim Kurulu üyesi Mümin Kolar ve çok sayıda partili katıldı. Mustafa Ordu ve MHP’li heyet basın açıklamasının ardından ilçe esnaflarını dolaşarak onlara da Mustafa Kemal Atatürk’ün Türk Gençliği’ne Hitabesi, Türk Gençliği’nin Ata’sına cevabı ve Türk Bayrağı hediye etti.

 

Haber / Ahmet KARDEŞ

 

Etiketler:
Gönder Yazdır Yorum Yap Facebook Twitter FriendFeed Google
   YORUMLAR
ahmetazcan siz kimsiniz ne anlkarsınız siyasetten
bırakın allah aşkına çekin gidin partinin başından bu güne kadar ne yaptınız konuşmaktan ve başkasını kötülemekten başka yıllardır bi başarı gösteremediniz kendinizi hep gökyüzünde görüyorsu7nuz siz siyasetin s sinden bile anlamıyorsunuz sizler kötüleye kurulmuş nakinalar gibisiniz .
15.09.2012 21:55
köylü tiyatro
oynanan sahne tam bir tiyatro, neresinden bakarsanız bakın traji komik tiyatro...
15.09.2012 17:37
teşkilat türklüğün bir ili var
türklüğün bir ili var . yanliz bir dili var . baska dil var diyenin .başka emeli var sizin emeliniz hankisi açiklayin bizde bilelim dostlar.
15.09.2012 13:25
Bozkurt VATANDAŞMIŞ !
BİZ EZAN DİNMEZ BAYRAK İNMEZ DİYE KOMİNİSTLERLE ÇARPIŞIRKEN SİZ CAMİLERİN MERDİVEN ALTLARINA SAKLANIP ALTLARINIZI ISLATTINIZ 5500 ŞEHİD VERDİK SIKINTILARI ÇÖZDÜK ! SENİN PARTİN NE YAPTI BAŞÖRTÜSÜNÜ DİNİ SEÇİME ALET ETTİ HANİ NE YAPTI DEVLET KURUMLARINDA MECLİSDE VARMI BAŞÖRTÜLÜ ? SENİN PARTİN NE YAPTI pkk YA BİR BAK , AGIZINIZA MEHMETÇİĞİ ALMAYIN KELLE DEDİNİZ 3 KURUŞLUK TAZMİNAT CEZASINA ÇARPTIRILDINIZ İMRALI CANİSİNE SAYIN DEDİNİZ ÇİFTÇİYE ULAN ANANIDA AL GİT TİYATROCU DEDİNİZ BÜTÜN KURUMLARI SATTINIZ YARIN FİLİSTİN GİBİ DONSUZ KALCAK BU MİLLET NE İÇİN SEN VE SENİN GİBİLER İKİ İHALE VEYA PARALI İŞ BULABİLMEK İÇİN, DİYELİMKİ DİĞER PARTİLİSİN DEĞİLMİSİNİZ TUNCELİ DE ÖZERKLİK KÜRTLERİN HAKKIDIR DİYEN DEĞİLMİSİN İZMİRDE TERÖRÜ BİZ BİTİRİRİZ DİYEN NEYİN! SEN NERDE YAŞIYORSUN UZAYDAMI AZCIK HABER OKU DERSİNE ÇALIŞ BURDAKİ İNSANLARI APTAL YERİNE KOYMAYA ÇALIŞAN BİR TOZLU BEYNİN VAR SENİN. DÜN ÜGD DEYDİM SIRTIM ÜLKÜDAŞLARIMA EMANET MÜCADE ETTİM DÜN OCAKLARDAYDIM TÜRK GENÇLİĞİ İLE BÜGÜN MHP DEYİM SİZİN GİBİLERİ SANDIĞA GÖMÜP ÜSTÜ KAPALI MANDA YÖNETİMİNDEN ÇIKARIP İLAY-İ KELİMETULLAH DAVASININ HEDEFİNE LAYİK OLDUĞU YERE SANCAĞI DİKMEK İÇİN.
15.09.2012 12:36
VATAN herkese verecek cevabımız var,.
Kendisine güveni olmayanlar hep kalabalıklara sığınırlar,kalabalığın gücünden beslenmeye çalışırlar.Biz sokaktada caddede gezerken sizin gibi kalabalıklara gerek duymayız,bizlerle selamlaşanlar,halimizi hatrımızı soranlar ve desteklerini bildirenler zaten bizim kalabalıklarımızdır.Parti basın açıklamasını ve esnaf ziyaretlerini yönetim kuruluyla yapar,bindirme kalabalıklarla değil Ahmet Efendi,onun için sen rahat ol,kafanı yorma böyle şeylere.. 28 Şubat ürünü sahte yatandaş;Merve Kavakçı'lar o gün sizi rahimlere düşürdü ve siz o günün çocuklarısınız,doğumunuza sebep o gündür.kurtuluş savaşındaki nene hatunların-kara fatmaların simgesi olan başörtüsünü siyasi malzeme yapan,o başörtüsü olmasa damarlarınızdaki kanın çekilerek yok olması misali kaynaksız kalan sizlersiniz.İmam-Hatipliler hakkında endişen varsa,dün İmam-Hatiplinin arkasında namaz kılınmaz fetvalarını verenlerin bugün nerelerde hangi makamlarda olduklarına bak,pırıl pırıl imam hatip mezunları varken güneydoğuda camilerin melle denilen casuslara neden teslim edildiğinden rahatsızlık duy.Bugüne kadar iktidara gelen şehit haberleriyle ilgili en ufak bir serzenişte bulunmayanların bu olaylardan rahatsız olduğunu söylemeyin sakın,üstelik aziz şehitlerimiz,vatanın evlatları gibi demogojik laflarda etmeyin,makyajınız aktı artık yüzünüzün tüm çirkinliği ortada..Evet rahmetli Türkeş'in mirası üzerindeyiz,şüpheniz olmasın mirasçılarız..Yani Türkeş sizi geçmişte nasıl rahatsız ediyorsa bugünde biz edeceğiz,vicdan azabınız gibi peşinizdeyiz,biz oldukça sizin tüm rezillikleriniz günyüzüne çıkartılacaktır..Yatarak vatandaş olunmuyor yatandaş efendi..
15.09.2012 12:30
VATANDAŞ varol kardeş bırak artıkın bu işleri.
hayri varol mustafa ordu ikilisi bu partide olduğu sürece bu parti çerkezköyde kapaklıda daha çok oy kaybeder çok...
15.09.2012 12:18
kalabalık Ahmete
Atatürk'ün Gençliğe Hitabesini okuyanların fazla kalabalık olmaması Ahmet'i rahatlatmış..Anlaşılan korkusu var..Ahmetim korkmaya devam et,bu memleket sizin gibilere kalmayacak..O bayrak ebediyete kadar dalgalanacak..
15.09.2012 12:08
Ahmet Yalnızlar!!!!
Maşallah bayağıda kalabalıkmış!!! Mustafa Ordu, Allahını seviyorsan metodunu değiştir, bak yanında kimse kalmamış:)))
15.09.2012 11:14
mkbdere Bozkurtların ulumasını duyan varmı ?
70 lerin başlarından buyana davaya gönül vemiş bir ülküdaş olarak Ankara dan ses duyduğumuz yok gördüğümüz sadece destek...
15.09.2012 09:34
VATANDAŞ SAHTE RAKI GİBİSİNİZ
Sizleri bir yerden hatırlar gibiyim.hafızamı şöyle bir yoklayıp kaseti geriye sardığım zaman tüylerim diken diken oluyor.türk demokrasi tarihine kara bir gün gibi geçen 28 şubatın figüranları değil misiniz sizler.kurtuluş savaşındaki nene hatunların-kara fatmaların simgesi olan başörtüsünü kendi milletvekilinizin başından çıkartabilmek için vahiy katipliğine soyunan,başının kapalı olmasına tahammül edemeyip merve kavakçıya dışarı dışarı diye alkış tutan ve imam-hatiplerin kuran kurslarının kapısına kilit vurup orada eğitim gören öğrencilere yarasa benzetmesi yapan mesut yılmazın sırtını sıvazlayan sizler değil miydiniz Terörden başka bir besin kaynağı olmayan,bir basın açıklaması yapabilmek için dört gözle şehid haberleri bekleyen ve bu toprakları al kanlarıyla sulayan mehmetçiklerimizi iktidara gelmek için malzeme yapan sizler değil miydiniz.? Eceviti anlıyorum, Mesut yılmazıda anlıyorum fakat sizleri anlıyamakta zorlanıyorum.Rahmetli Türkeşin mirası üzerinde oturduğunuzu unutmayın. Milli ve manevi değerlerimize yakışmayacak bir siyaset peşinde olmak sizleri meclise değil ancak ve ancak mesut yılmazın yanına götürür.
15.09.2012 09:06
x kişi kimse yokmu
genemi hayri varol ya arkadaş gitsene sen kapaklıya.mustafa hayri ikilisi ayrılamıyolar yapışmışlar.
15.09.2012 02:25
Miraç TEBRİK EDERİM
MHP yine milli duruşunu sergilemiş, 45 yıldır siyaset takip ediyorum ilk defa böyle basın açıklaması gördüm o yüzden tebrik ederim, bu genel seçimde oyum sizlere yoksa bu terör durmıycak.
15.09.2012 01:59
bahadır bilsem ağlasamı ağlamasamı?
biz kaç kişiyiz......?
14.09.2012 22:25