Tarih: 31.01.2013 19:42

161 şikayetin 118’i tüketici lehine sonuçlandı

Facebook Twitter Linked-in

 161 ŞİKAYET

Tüketici kredisi, kredi kartı, konut finansman sözleşmeleri kapsamında 2012 yılında 86 şikayetin yapıldığını belirten yetkililer, bunların 81’inin tüketici lehine, 2’sinin tüketici aleyhine, 2 tanesinin de görevsizlikle sonuçlandığını ifade etti. Ayıplı mal ve hizmetlerle ilgili de yıl içinde 74 şikayetin yapıldığını söyleyen yetkililer,  bunların 36’sının tüketici lehine, 12’sinin tüketici aleyhine, 25’inin de görevsizlik ile sonuçlandığını belirtirken 1 şikayetle ilgili de bilirkişi incelemesi yapılacağını ifade etti.
 

Haber Merkezi

 



Orjinal Habere Git
— HABER SONU —