Anasayfa
Yazarlar
Foto Galeri
WEB TV
E-Gazete
Resmi İlanlar
Anket
Künye
Reklam
İletişim
Çerkezköy
26 Temmuz 2021 Pazartesi
Tekirdağ
Çerkezköy
Çorlu
Ergene
Hayrabolu
Kapaklı
M.Ereğlisi
Malkara
Muratlı
Saray
Süleymanpaşa
Şarköy
Bölge
Spor
“Delege, olağanüstü kongre için harekete geçti”
“Delege, olağanüstü kongre için harekete geçti”
CHP Çerkezköy İlçe Eski Başkanı Vahap Akay, yazılı bir açıklama yaparak CHP Çerkezköy İlçe Başkanı Metin Dönmez’e cevap verdi.
  1. Facebook Paylaş

  2. Twitter Paylaş

  3. Google+ Paylaş

Haberin Yayın Tarihi: 25.04.2013 19:25
16 Punto 18 Punto 20 Punto 24 Punto

 DELEGE HAREKETE GEÇTİ

Metin Dönmez’in açıklamaları üzerine bu açıklamanın zorunlu hale geldiğini ifade eden Akay “Cumhuriyet Halk Partisinin iradesi olan seçilmiş delegeleri, İlçe Başkanı ve İlçe Yönetiminin geçen bir yıl sürecinde çalışmalarında gördüğü uyumsuzluk, yetersizlik ve yanlış uygulamalarına ek olarak İlçe Başkanı’nın partimizin temsilcisi olarak kamuoyu önünde partimize yakışmayan tutum ve davranışlarının gazetelere haber olmasının ardından olağanüstü kongre talebinde bulunmak üzere harekete geçmiştir” dedi.
 

BÜYÜK SAYGISIZLIKTIR

Olağanüstü Kongre isteminin Cumhuriyet Halk Partisi tüzüğünün delegesine verdiği demokratik bir hak olduğunu ve Cumhuriyet Halk Partili delegelerin bu haklarını kendi özgür iradeleri ile ortaya koyduklarını belirten Akay “Hal böyle iken, Cumhuriyet Halk Partisi delegesine veya herhangi bir üyesine basın yolu ile “hain” nitelendirmesinde bulunmak, imza veren delegelerin “Boş kağıda imza atılmış”, “Teşkilattan geliyoruz” “Sayın Vekilimizin selamı var”, “İlçe Başkanımız gönderdi” şeklindeki yanlış yönlendirmelerle imza verdiğini ve kandırıldığını açıklamak veya Cumhuriyet Halk Partisi delegesinin ne için imza verdiğini bilmeden imza verebileceğini belirtmek Cumhuriyet Halk Partisi iradesine yapılmış büyük saygısızlıktır” diye konuştu.
 

AKSİNİ İDDİA ETMEK BAŞKANA YAKIŞMADI

İmza veren delegelerin tamamının olağanüstü ilçe kongresi yapılarak İlçe Başkanı ve İlçe Yönetimi seçimi talebi için imza verdiğini ileri süren Akay “Bunun aksini iddia etmek veya bunu saptırmaya çalışmak İlçe Başkanı sıfatına yakışmamaktadır. Cumhuriyet Halk Partili delegeler tüzüğün gerekli maddelerinden almış oldukları yetki ile olağanüstü kongre talebi için imza yeterliliğine ulaşmış, 5903 no’lu belge ile 10 Nisan 2013 tarihinde 190 İmzalı bu talebi Cumhuriyet Halk Partisi Çerkezköy İlçe Başkanlığına göndermiştir. Bu süreçte, tüzükten doğan haklarını parti içerisinde kullanmaya çalışan delegeleri yanlış söylemlerle, disiplin cezaları uygulanacağı yaklaşımları ile baskı altına almaya çalışmak delegenin özgür iradesine yapılmaya çalışılan saygısızlıktır. Unutulmamalıdır ki kongre istemi bir yada iki kişinin değil CHP delegesinin ortaya çıkardığı ve imzaları ile arkasında durduğu bir taleptir” ifadesini kullandı.
 

 GEREĞİNİ YERİNE GETİRMEYE ÇAĞIRIYORUM

“186 imza gelsin kongreye gideriz açıklaması yapan İlçe Başkanını 190 delegenin imzası ile noterden gönderilen ilçe kongre talebinin gereğini yerine getirmeye çağırıyorum” diyen İlçe Eski Başkanı Vahap Akay, ayrıca bu talebin tüzükten doğan hakları çerçevesinde partinin yetkili organları içerisinde savunulmaya devam edeceğini söyledi.
 

Haber / Cem BÜLBÜL

 
Etiketler:
Gönder Yazdır Yorum Yap Facebook Twitter FriendFeed Google
   YORUMLAR
chp li sol kardeşş e
hadii oradann milletvekili sanki ilçe başkanı gibi çalışıyordu diyen zat sadece konuşuyorsun o dönemin il başkanı diğer bölge milletvekilleri hatta dahada ileri gideyim edirne kırklareli milletvekilleride siz kazanın diye uğraşıyordu ne olduuuu )) zayıfsızın zayıf kabul edin tek bir güç var o da çalışan partisinin faydasına çalışan grup yani şu anki örgüt ve milletvekilimiz dr candan yüceer sizler sadece parçalamaya bölmeye çalışan grupsunuz vahap efendi ve ekibi
30.04.2013 10:58
Cemal KUSER SOL YAZIP ADINI SAKLAYAN SÖZÜM ONA YORUM YAPACAĞIM DİYE TARAFLI ARKADAŞA..
SENİN YAŞIN KAÇ BİLMİYORUM AMA BENİM YAŞIM 60, BU SENARYOLARI BEN ÇOK GÖRDÜM HAYATIMDA, ÇERKEZKÖY BENİM İÇİN ÇOK GÜZEL BİR EMEKÇİ KENTİ, BUGÜN VARIM YARIN YOKUM BURADA, BEN SADECE TESPİTLERİMİ SÖYLÜYORUM, SENİN DEMOKRATİK BİR SEÇİMİ ELEŞTİRİRKEK YAPTIĞIN SAPTAMA BİLE TARAFLI OLDU KARDEŞİM, MİLLETVEKİLİNİ ELEŞTİRDİN AMA DİĞERLERİ NE YAPTI ONLARIDA BİR ZAHMET ÇIKIP SÖYLE, 3 MİLLETVEKİLİ İKİ BELEDİYE BAŞKANI VE İL BAŞKANI NE YAPTI MESELA, SİZE YAZIKLARI OLSUN BURADAKİ YORUMLARI OKUYORUM BU BİLE YETERLİ SİZİN YAPMIŞ OLDUĞUNUZ REZİLLİĞE, HANGİ YÜZLE ÇIKIP BURADA ELEŞTİRİ YAPIYORSUNUZ BİLMİYORUM DEMEKKİ AR DAMARLARINIZ YOK SİZİN, BU İŞÇE YÖNETİMİNE DUA EDİN Kİ SİZİ TEK TEK DİSİPŞİNE VERMİYOR BU BASIN AÇIKLAMASI VE ALTINDAKİ YORUMLAR BİLE SİZİNM DİSİPLİN SUÇU ALMANIZA YETERLİ, GENEL MERZEK BUNLARI BİR KERE OKUSA İPİNİZİ ÇEKER HATTA İLÇE YÖNETİMİNİDE GÖREVLERİNİ YAPMAMIŞ DİYE UYARIR, BU PARTİ SİZİN AT OYNATACAĞINIZ DOĞAYI SEVENLER VEYA AT SEVERLER DERNEĞİ DEĞİL, ÜLKENİN BETORNU GELECEĞİ VE TEMİNATI OLAN BİR PARTİNİN İÇÖİNDE BU DİSİPLİNSİZ DAVRANIŞLARINIZA PRİM VERENLERİ KINIYORUM, 20 YILDIR BU PARTİNİN ÇERKEZKÖYDE NEDEN VAR OLMADIĞI ŞU AN DAHA NET ANLAŞILIYOR, SEVGİLİ DELEGELER BUNLARA PRİM VERMEYİN, BU PARTİNİN GERÇEK SAHİPLERİ SİZLERSİNİZ, YÖNETİMLER GELİP GEÇİCİ AMA SİZLER BU PARTİNİN GÜNÜ GELDİĞİNDE KARAR ORGANLARISINIZ, PARTİYE UĞRUYORUM BAZEN GÖZLEMLİYORUM HİÇBİR DELEGE UĞRAMADIĞINI ÖĞRENİYORUM,PEKİ GİDİP ORADAKİ ÇALIŞMALARI GÖRMEDEN NASIL KARAR VERİYORSUNUZ YÖNETİMLERİN ÇALIŞIP ÇALIŞMADIĞINA, BİRİLERİNİN ANLATMASI YETERLİMİ SİZE, BENCE BURADA TEK SUÇLU VAR ONLARDA DELEGELER ÇÜNKÜ BEN İ,MZAMI VERİRİM OYUMU KULLANIRIM BU YETERLİ DEMEKSE DELEGELİK SİZ DELEGELİĞİNİZİN NE OLDUĞUNU ANLIYAMAMŞSINIZ....
30.04.2013 09:30
Vatandaş Büyük başarı
Sayın Vahap Akay, Yorumlardan anladığım kadarıyla şu anki yönetim ve ilçe başkanı sizden öyle bir korkmuş ki..Tüm bu yorumları özellikle birilerinin yaptırdıklarına kanaat getirdim.Arkadaş tüm yorumcular ağız birliği yapmış, aynı şeyleri yazmışlar.Öğretmişler gibi..Delege rumuzla yazanlara özellikle sesleniyorum.Siz eğer Cumhuriyet Halk Partisi Delegesi iseniz ne için imza verildiğini iyi bilmeniz gerekir.Ama siz delege değil, sıradan bir üye olsanız bile ne tüzükten haberiniz var, ne de siyasetten.Sizin delege olmanız büyük talihsizlik.CHP delege seçerken çok ama çok seçici olmalı.Düğmeye basıp talimatlara uyan,bu haberde olduğu gibi yorum yapma talimatları alan kişilerden bu parti derhal temizlenmeli..Siz sanırım hala algılamamışsınız.Arkadaş 1-2-10 kişi kandırılabilir.190 kişiden bahsedeliyor..Boru değil...Yazdıklarınıza siz bile inanmıyorsunuz aslında değil mi??Bu yorumları yapanlar, Sosyal Demokrasinin beşiği olan CHP'de değil AKP'de siyaset yapsınlar..
30.04.2013 01:06
sol... camel kuser'i
sayın camel kuser'i GEÇMİŞ YILDA DEMOKRATİK BİR ORTAMDA yapıldıgını inanıyormusunuz? Milletkevili sanki ilçe başkanlığına kendi adaymış gibi çalışıyordu . ve kapaklıda bir gecede satın alınan oylar bu mu demokratik seçim dediğin
28.04.2013 19:00
SOSYAL DEMOKRAT DEMOKRATİK BİR KONGRE
KONGRE İSTEĞİ İLE İLGİLİ OLMAYAN BİRÇOK İSİM YORUMLARA KARIŞMIŞ. NEDENİNİ ANLAMAK ZOR. ANLAŞILAN YORUM YAPANLARIN BİR BÖLÜMÜ TUTARSIZ YORUMLARLA BOŞA KÜREK SALLIYOR. KAPAKLIDA DÜN DSP' DE YADA DEMOKRAT PARTİDE OLANLAR BUGÜN AKP'DE. CHP'Lİ DELEGELER İSE DEMOKRATİK BİR KONGRE İSTİYOR.MİLLETVEKİLLERİN BASKISI OLMADAN. HAYDİ YARIŞA.İYİ BİR EKİP İLE BU VE GELECEK SEÇİMLER ALINABİLİR.
27.04.2013 14:15
organizeli umarım ticarette de böyle üç kağıt yapmazsın
ismetpaşa mah. delegesi olarak bana gelip kapaklının ilçe olması dolayısıyla seçimle başkan seçilmesi gerekir dediniz. Kenan Seçkin'e olan güvensizliğinizden -ki kapaklılılar ve biz güveniriz- dolayı olduğunu düşünmüştüm ve reddetmiştim. iyi ki de reddetmişim. siz bu dalaverelerle siyasetçi olursunuz anca. ama siyaset adamı olmak için önce adam olmanız gerekir.
27.04.2013 13:39
serhat KOMİK OLMAYIIIIIN
ARKADAŞLAR KOMİK OLMAYIN. DELEGE NE İÇİN İMZA VERDİĞİNİ BİLMİYORMU.2KİŞİ OTURMUŞ BİLGİSAYAR BAŞINA YORUM YAZIYOR KILASİK METİNDÖNMEZ TAKTİKLERİ YEMEZLERR HODRİMEYDAN KONGREYE
27.04.2013 12:25
trakyalı ulusder
ya siz erdalın kurdugu ulusdere baskan falan olsanıza. Chpli olmayanlar neden chp icini karıstırmak icin bu kadar meraklılar? Remzi Garip abin daha cagırmadı mı seni vahapçığım? Çağırdığında chpyi yine nasıl satacaksın onları da anlatsana bize...
27.04.2013 09:48
Vatandaş Dahası var
Vahap bey, siz belirtmemişsiniz ama Metin Dönmez'i tanımayanlar da ilçe başkanlığı süresince tanıdılar.Kendisi inkar etse de nerelere takıldığı,partiyi nerelerde temsil ettiğini en son gazetelerde bile okuduk.Zaten 190 delege imza verdiğine göre sanırım delege de nerede yanlış yaptığını anladı.Umarım CHP için hayırlısı olur.
26.04.2013 20:05
realist
sayın akay siz ilçe başkanlığını kaybettikten sonra yeni seçilen yönetime yardımcı olmadınız tam tersıne davrandınız chp ye sizde zarar verdiniz çok oy kaybı yaşıycak chp sizin sayenızde seçilmediniz diye öyle davranmak zorundamıydınız..
26.04.2013 20:02
kapaklı sen demedinmi vahap
ben pınarça delegesıyım ne dedin vahap sen bana agbi kapaklı ilçe oldu artık kapaklı da imza topluyoruz kapaklı için kongre olsun kapaklı kendi ilçe başkanını seçsin diye ben haberlerden ögreniyorum hani kapaklı ayrılıp kapaklı için kongreye gidilecekti üç kagıtcılıgın bukadarıda olmaz yazıklar olsun...
26.04.2013 19:03
adem yapma ya
sevgılı vahap bey direnciniz neden bu kadar gureste yenılır atlarsınız kalede gol yer atlarsınız hersey beklenılır sızden cunku kadir bagcı ertan asut hilmi ipegin ögrencisiniz 190 delege ımza vermiş guzel vermiş diyosunuz ama yalanla dolanla olmaz bu işler kesin babalarınızdan akıl alımısınız yıne secim gelıyorya o bakımdan 2009 yerel secimlerinde remzi remzi diye taklalar içindeydiniz neden bukadar degerlı oldu bu partı madem yonetım ve baskan bırsey yapmıyo dıyosunuz cerkezköy haber aracılı ıle takıp edın yönetim ve ilçe baskanı metın bey sızın 9 ayda yapamadıklarınızı yaptı kısacası siz anca kendi basınızı yersınız sizden bi cacık olmaz sırf akp ye yararlanmak ve akp nin önunu acmak icin komplolar bunlar ama eskı devır bıttı sen akil bbalarının yanında öyle yetiş önce burnunu cekmeyi bırakta git kireç sat dükkanında bıde bısey dıkkatimi cekti davetsiz yere kim gider tabi vahap akay gider...
26.04.2013 19:00
Vatandaş Yanlış yoldasın AKAY
Emre köprülü ve FAİK abinin peşinden gittiğin sürece senden bir şey olmaz 8 9 ay partide Bşk olarak görev yaptın 19 binlira borç bıraktın pastacıya , çörekçiye çiçekçiye borç yaptın birini ödemedin bu kez 30 binlira borç yapmak içinmi geliyorsun AKAY
26.04.2013 15:24
Ahmet Eski Tas Eski Hamam.
chp ye oy vermiş bir seçmen olarak, bu partinin bir yere geleceğine inancım kalmadı...
26.04.2013 14:03
kemal acar yazik
ne kadar çirkef bir insansın hala gözünüz doymadı 2009 yerel seçimlerinde remzi garip demokrat parti bayrak sanladınız hala utanmadan cumhuriyet halk partisi koşuyorsunuz baktınız ki metin dönmez geliyor bunlar çekemiyorsunuz yaptığınız ayıp tır delegeler kandirip imza toplamaya kalktınız şimdi ise kongre istemeye çalışıyorsun gerçek cumhuriyet halk partisi'sizin gibi olmaz
26.04.2013 13:10
partili evettt hain ortaya çıktı
metin dönmez yaptığı basın açıklamasında imza veren delegelere değil o delegeleri kandırarak oy isteyen bu imza kampanyasını seçime 10 ay kala başlatanlara hain dedi ve hainde ortaya çıktı arkadaşlar
26.04.2013 12:55
partili delege vahap akaya bir kaç soru
sayın vahap akay sen kimsin böyle bir basın açıklaması yapma gereği duyuyorsun , sen bu partiye atamayla gelmiş bir ilçe başkanısın seçimlede değil ne yaptın bu süreçte hiç bir partili sana karşı kalkıp imza toplama gibi bir şerefsizliğe kalkıştımı yada parti adına yaptığın herhangi bir hizmetin karşısında durdu seni eleştirdimi basına çıkıp bu ne şerefsizlik bu ne namussuzluktur nedir senin amacın ben ben ben kavgası hangi partinin katıldığı etkinliğe geldin hangi çelenk koyma törenine katıldın partiyle partiyi bölmekten başka ne yaptın 2009 da hangi partinin adayının peşine takıldın oy kullandın oy istedin bana onu söyle
26.04.2013 12:40
DELEGE Çocukmusun sen ?
Bir delege olarak,bu arkadaşlar banada geldiler. Metin başkangönderdi diye imza aldılar.Sonra öğrendik ki herkese başka bişey söyleyim,delegeyi kandırıp imza alıyorlarmış.Disiplin kuruluna verilen,yaşı daha kemale ermemiş bu kişilerin yaptığı haraketler,seçim üstü yapılan bu olaylar çok saçma.Kendine yediremediğin ne varsa ortaya dök.Ama unutma ki bu oyunlara gelmez artık bu parti.Senin ilçe başkanlığın döneminide gördük,burnunu çeke çeke 2 cenazeye gittin de noldu ?
26.04.2013 11:11
delege yanlış işler
Vahap bey hangi sıfatla çıkıyor ve 190 delege adına konuşuyorsunuz anlamış değilim sizin yardımcınız imdat bey ve metin akyıldız bana gelipte kongre için imza istemedilermi.Bi iş yapıyorsunuz madem arkasında durun kapaklıda ise ender dubaz arkadaşıma giderek kapaklı ilçe oldu kapaklının kongresini yapacağız delege olarak senin imzan lazım diyerek delegeyi kandırarak imza aldımı almadımı bunlar sadece benim bildiklerim daha kimleri neler söyleyerek kandırıp imza altınız metin bey doğru söylemiş bizi yıprtatmak için akp-mhp veya başka bi partiye gerek yok bize sizin gibi irlandalılar yeter şurda birlik beraberlik olunması gerekirken sizin yaptığınız parti adına büyük saygısızlık
26.04.2013 11:06
yurttaş
Bak sayın Akay,senin arkandaki,GELMELER SİYASETİ yapan,BEYAZ TÜRK politikası iflas etmiştir...Sizin ve akrabanızın ilçe başkanlığı döneminde,insanlar nüfus kağıtlarına göre partiye kaydediliyordu!Sizin politikanızı yönlendiren 4LÜ ÇETE(siz ve çerkezköy onları bilir...)her seçimde Remzi Garip veya yerli adayları desteklemedi mi?Şimdi kongreyi kaybetseniz yine desteklemiyecekmisiniz?..
26.04.2013 09:48
Cemal KUSER HAZIMSIZLIK
SOLUN HASTALIĞI BURADADA DEVAM EDİYOR ANLAŞILAN,GEÇMİŞ YILDA DEMOKRATİK BİR ORTAMDA YAPILAN İLÇE BAŞKANLIĞI SEŞİMİNİ AZ FARKLA KAYBEDEN SAYIN VAHAP AKAY VE EKİBİ HALA HAZMEDEMEMİŞLER SEÇİM KAYBETMEYİ, yALNIZ ÖĞRENDİĞİM KADARIYLA NE YAZIKKİ SEÇİM KAYBETTİRMEYİ ÇOK İYİ HAZMETMİŞLER Kİ BU SEÇİMLERE DAHA ERKEN BAŞLAMIŞLAR GÖREVLERİNE, dAHA EVVEL İLÇE BAŞKANLIĞI YAPAN BU ARKADAŞIMIZ DAHA O DÖNEMİN HESAPLARINI VEREMEZKEN HANGİ YÜZLE VE HANGİ REFERANSLA HALA BU GÖRVE TALİP BİLMİYORUM, BİLDİĞİ SADECE BİRİLERİNİN ÇANAĞINA SU TAŞIDIĞI GERÇEĞİ,İKTİDAR BUNLARA KIS KIS GÜLÜYORDUR SANIRIM, ŞİMDİ ANLAŞILIYOR Kİ CHP BU İLÇEDE NEDEN YILLARCA İKTİDAR OLAMAMIŞ VE 3 CÜ 5 Cİ SIRALARDA YER ALMIŞ, O ZAMANLARDA BU EKİP İŞ BAŞINDAYMIŞ HER DÖNEM OLDUĞU GİBİ, BU EKİP GÖREVİNİ İYİ YAPIYOR GÖREVLERİDE CHP Yİ İKTİDAR YAPMAMAK.......