Anasayfa
Yazarlar
Foto Galeri
WEB TV
E-Gazete
Resmi İlanlar
Anket
Künye
Reklam
İletişim
Çerkezköy
06 Mayıs 2021 Perşembe
Tekirdağ
Çerkezköy
Çorlu
Ergene
Hayrabolu
Kapaklı
M.Ereğlisi
Malkara
Muratlı
Saray
Süleymanpaşa
Şarköy
Bölge
Spor
Başkan Ertem’in makamında sert tartışma
Başkan Ertem’in makamında sert tartışma
Çerkezköy Belediyesi’nde önceki gün yaşanan sözlü tartışma bir anda Çerkezköy siyasetine damgasının vurdu. Çerkezköy Belediyesi satın alma görevlisi olarak çalışan S.B.’nin tesadüfen belediyede bulunan eşi M.B. ile, C.T.isimli vatandaşın eşine hakaretleri karşısında aralarında çıkan bir anlık tartışma büyümeden belediye personelinin araya girmesi ile önlendi.
  1. Facebook Paylaş

  2. Twitter Paylaş

  3. Google+ Paylaş

Haberin Yayın Tarihi: 12.07.2013 01:14
16 Punto 18 Punto 20 Punto 24 Punto
  MAKAMDA SERT TARTIŞMA
Satın alma birimindeki tartışmayı duyan Çerkezköy Belediye Başkanı Ali Ertem’in tartışmanın tarafları C.T. ile satın alma görevlisi S.B.’yi makamına çağırarak tarafların neden bu denli tartıştığını sormasının ardından Ertem, olaya müdahil olan S.B.’nin eşi M.B.’yi önceki gün saat 18.00 sıralarında makamına çağırarak makamda sert tartışmaların yaşanmasına neden oldu.

ŞAŞKINLIKLA KARŞILIYORUM
Ali Ertem ile belediye çalışanının eşi M.B.’nin makamdaki tartışması bir anda Çerkezköy kamuoyunun ve sanal alemin gündemine oturdu. Konunun tarafları Belediye Başkanı Ali Ertem “Her ne suretle olursa olsun kurum içindeki diyaloglara dışarıdan birilerinin müdahale etmesine asla müsaade etmem. Bu benim babamın oğlu da olsa vatandaşı bir başkasına ezdirmem, personelimi de vatandaşa ezdirmem. Ben şehri emin olarak belediyeye gelen her vatandaşın sorununu en iyi şekilde çözmekle mükellefim. Söz konusu olay sırasında tesadüfen belediyede olan bayan çalışanımızın eşinin vatandaşın çıkışına tepki vermesine ben anlam veremedim. Bu nedenle kendisini makamıma çağırarak neden böyle bir davranış sergilediğini sordum. Bu esnada ses tonumuz yükseldi. Belediye içerisinde yaşanan bu olayın bir anda Çerkezköy gündemine oturtulmaya çalışılmasına da anlam veremiyorum. Bahse konu olay vatandaşımı belediye çalışanımız onu eşi ve benim aramda geçmiş bir olaydır. Aile içerisinde geçen bir olaydan birilerinin medet umması, siyasi malzeme yapmasını şaşkınlıkla karşılıyorum” dedi.

VATANDAŞIMA HAKARET ETTİRMEM
Ali Ertem ile makamında tartışan satın alma görevlisinin eşi M.B. de olayı  “O esnada tesadüfen belediyede bulunuyordum. Vatandaşın oradaki hakaretleri karşısında sinirlerime hakim olamadım. Hiç kimsenin bir başkasına hakaret etmeye, hele hele karşısındaki bir bayana hakaret etmeye hakkı yoktur. Bu durum karşısında ben de tepkimi gösterdim. Olay Çerkezköy Belediye Başkan Yardımcısı Dr. Gökhan İnce’ye iletildi. Ardından belediye başkanı Ali Ertem de beni makamına çağırarak ‘sen burasının jandarması mısın’ diyerek bana bağırmaya başladı. Ben de başkana vatandaşın eşime küfür ettiğini ve hakaret ettiğini, eşimi korumaya çalıştığımı söyledim. Bunun üzerine başkan ayağa kalkarak bana ‘ben burada vatandaşıma hakaret ettirmem’ dedi” sözleri ile anlattı.

BEN DE ÜZÜNTÜ DUYUYORUM
Yaşanan bu olayın ardından duyduğu üzüntüyü dile getiren M.B., “Bu olay benimle başkan arasında makamında yaşanan zamansız ve tatsız bir olaydı. Bunun bir anda Çerkezköy kamuoyunda farklı algılanmasına ben de anlam veremedim. Yaşanan olaydan ben de üzüntü duymaktayım” dedi. Önceki gün yaşanan olayın duyulmasının ardından Çerkezköy Belediye Eski Başkanlarından Remzi Garip, “Eğer anlatılanlar doğruysa vah vah vah. Seçimler yaklaştıkça sinirler geriliyor. Geçmişte bir ilçe başkanının yaptığı ayıbı şimdi bir belediye başkanının yaptığı söyleniyor” twitee ile olayın farklı bir boyutuna dikkat çekti.

Haber  Merkezi
 
Etiketler:
Gönder Yazdır Yorum Yap Facebook Twitter FriendFeed Google
   YORUMLAR
Allah BÜYÜKKK TEKSASS GİBİ..
hep başkana yüklenmeyin cnm bunun adaletsiz yardımcısıda var..işine geleni tutar gelmeyenle kaçana kadar uğraşırr.. kandırın vatandaşı kandırın daha nekadar kandıracaksınız bakalım yazıklar olsun, bir bilseniz belediye içinde ne çok personel ayırımı yapılıyor, dürüstsen işini yapıyorsan kötüsün yalakaysan değmeyin keyfime çalışmana gerek yok çık çarşıda gez dolaş... insanların ekmeğiyle oynayan adam her an dualarımdasın iki elim yakanda
16.07.2013 18:01
osman üstün
Sayın başkan personelinizi koruduğunuzu iddia etmişiniz peki kandil simidi dağıtan personelinize bir vatandaş saldırıda bulundu bir hafta sonra aynı vatandaş başka personelinize saldırıda bulundu evet söyleyin bakalım saldırıda bulunan vatandaşla ilgili ne gibi işlem yapıldı yada personeliniz uğradığı saldırıylamı kaldı siz personelinizi ne kadar korudunuz ?
14.07.2013 03:06
halil dikbaş hırsıza hangi işlem yapıldı
bay başkan bırak adam dövmeyide şu hırsızlara hangi işlemi yaptın onu söyle:1- 12 ayda eski şebekenin borularını söküp hurdacıya satan bir mütait zabıtaya ihbar edildi zabıta geldi boruları hurdacıda mütaiti de suç üstü yakaladı borular alındı su terfi merkezinin arkasına taşındı bu mütait hakkında hangi işlemi yaptın bunu sıradan vatandaş çalsa cezası ne olurdu ALLAH korkunuz bu kadarmı?2-öztrak caddesi akbank ekspres yanında bulunan mağaza ve üstündeki emlakcı dükkanı bina yapılalı beri abınesiz su kullanıyor iki sefer ihbar edilerek kesilen bu işyerine kimler sahip çıkıyor şimdi senin huyundur benim cebimemi giriyor dersin ama milletin cebinden çıkıyor biraz ALLAH korkusu ve adalet gerekiyor,ha unutmadan emlakcı dükkanının alt katında elbise mağazası işleten belediye su çalışanı bu kaçak işinde rol oynayabilirmi biraz milletin hakkını koru istersen bırak makamda adam hırpalamayı seni seçim meydanında zaten hırpalayacaklar oraya sakla iştahını
13.07.2013 18:32
yasin BAŞKANA BRAVO
ey millet olayın anlatılan gibi değil seçim yaklaştıkça çamurlar durmuyacak tabi atılacak chp avucuu yalar belediye yerine
12.07.2013 22:02
yazık... ...
AK Parti nin ilçe başkanı tarafından makam odasinda sert tartışmaya(veya adam dövmeye)sebebiyet veren belediye başkanı uyarı almışmıdır?Yoksa;Belediye başkanı da benim ilçe başkanı da benim edalarında olan,belediye başkanına teşkilatın hesap sorma gibi bir cesareti yokmu dur???
12.07.2013 21:25
Yazık
Sayın Başkanım,anlatılanlar çok üzücü şeyler bu durumda kim haklı kimse bilemez ağzı olan konuşuyor evet seçimlere çok az kaldı herkes rant peşinde sizi suçlamaya personelinizi suçlamaya çalışanlar olacak ve devamda edecektir farklı türde de olsa bu tür olaylar ve haberlerle karşılaşacağız ......ama bu olayda şayet benimde kulaktan duyduğum kadarıyla yardım etmeye çalışıpta anlaşılamayan tek kişi personeliniz olmuş tabi olmaması gereken olaylar bunlar ama vatandaşlarımızında hoşgörü ile davranması gerekiyor bu mübarek günde kim haklı kim haksız bilemeyiz ama bunu bilen tek kişi YÜCE ALLAHIM bu dünyanın ötesine var orada herkes yüzleşecek saygılar başkanım.
12.07.2013 20:48
Meryem Öztürk Doğrusu...
Sn. Sağ, Evet, dediğiniz gibi Remzi Garip sadece seçim zamanı seçmenin yani halkın gözü önündedir. Çünkü diğer zamanlarda, en büyük gayreti işlerini başarılı bir şekilde yönetmektir. Kendisi bir iş adamıdır. Adı siyasetle anılan diğer kişiler gibi her zaman göz önünde olmayışı, büyük bir lider olmasından kaynaklanan bir durumdur. Kendisi, bir partiye bağlı olmaksızın, tek başına seçim kazanabilecek potansiyeliyle, sadece seçim zamanı piyasada olması, olağan bir durumdur.
12.07.2013 13:48
kubilay Remzi GARİP
sormazlarmı adama 2009 dan bu tarafa neredeydin meclis üyelerini akp ye peşkeş çektin 2014 geldi seçim zamanı senin gibi siyaset simsarları çıktı yine ortaya bu millet bu kadar aptal değil sayın garip siz misyonunuzu tamamladınız twitter üzerinden gündem yapmaya çalışmayın
12.07.2013 13:13
Yaşar Bir yanlışlık olmalı
Arkadaşlar haber yapmışsınız ama olay ile en ufak alakası yok. Yıllardır sizi takip eder, güvenirdim ama şimdi gerçekten çok şaşırdım. Siz demi AKP'nin dümen suyuna girip, ranta kapıldınız yoksa! Olayın aslını Oda Başkanı anlatıyor ve Başkanın kendi oğlunu nasıl dövdüğünü, kendisine nasıl hakaret ettiğini söylüyor. Siz ise kalkmış masal yazıyorsunuz. Bunlara kim inanacak. Ayrıca bundan sonra size olan güvenilirliğim de sarsıldı. Saygılar..
12.07.2013 12:30
Ali Sağ
Remzi garip kimdi ya ? Ha şu seçim gelince ortaya çıkan arkadaş,ali başkan ve remzi gari kime mana buluyosa,bilsinler ki o adam o belediyeye gelecek,bu halkı kurtaracak. Yandaş yorumlar,buyrun bakalm.
12.07.2013 11:47
selım sn:baskanım sıze zarar verıyorlar
Sn:baskanım beledıye personelını calısanını kollamanız guzel ınsanın calısanını kollaması kadar dogal bırsey yok sn:baskanım kolladıgınız personellerınızı ıyı secın,beledıye personelının cogu sıze zarar verıyor mesaı saatlerı ıcınde kuafordeler sahsı ıslerını kovalıyorlar vatandasta bunları goruyor lutfen bunların onune gecın
12.07.2013 11:30
YAZIKLAR OLSUN VERDİĞİM OY HARAM OLSUN
SAYIN ÇOK MUHTEREM BELEDİYE BAŞKANI ALİ ERTEM HERALDE KENDİNİ SAVCI POLİS ZANNEDİYOR MADEM BİR TARTIŞMA VER SEN NEDEN MUDAHALE EDİYORSUN ÇAĞIR POLİSİ POLİS ASAYİŞİ SAĞLASIN AÇ SENDE SORUŞTURMANI BEYFENDİ GİBİ BAK KEYFİNE AHHHHH AHHHHH sular kaynayınca ne yapacağını şaşırırmış insan.....!
12.07.2013 09:50
vatandaş Kavgacılar
Çerkezköyün önemli kurumları ÇTSO ve Belediye neden hep kavgalarla gündemde.Allahtan diğer kurumlarda da böyle tahmmülsüz insanlar görev yapmıyorlar.
12.07.2013 09:24
Ali Sağ
Remzi garip kimdi ya ? Ha şu seçim gelince ortaya çıkan arkadaş,ali başkan ve remzi gari kime mana buluyosa,bilsinler ki o adam o belediyeye gelecek,bu halkı kurtaracak. Yandaş yorumlar,buyrun bakalm.
12.07.2013 04:18