Anasayfa
Yazarlar
Foto Galeri
WEB TV
E-Gazete
Resmi İlanlar
Anket
Künye
Reklam
İletişim
Çerkezköy
21 Haziran 2021 Pazartesi
Tekirdağ
Çerkezköy
Çorlu
Ergene
Hayrabolu
Kapaklı
M.Ereğlisi
Malkara
Muratlı
Saray
Süleymanpaşa
Şarköy
Bölge
Spor
Garip de CHP dedi
Garip de CHP dedi
Çerkezköy Belediye Eski Başkanlarından Remzi Garip Cumhuriyet Halk Partisi’nden Çerkezköy Belediye Başkan Aday Adaylığını açıkladı.
  1. Facebook Paylaş

  2. Twitter Paylaş

  3. Google+ Paylaş

Haberin Yayın Tarihi: 03.09.2013 00:18
16 Punto 18 Punto 20 Punto 24 Punto
 ADAY ADAYLIĞINI AÇIKLADI
Uzun zamandır, kamuoyunda hangi partiden aday olacağı konuşulan Remzi Garip dün saat 17.00’da düzenlenen program ile resmi başvurusunu İlçe Başkanı Saim Özkan’a teslim etti. Programda konuşan Cumhuriyet Halk Partisi Çerkezköy İlçe Başkanı Saim Özkan “Daha önce altı tane Belediye Başkan Aday adayımız müracaatını yapmıştı. Eski Belediye Başkanlarından Remzi Garip’in de aday adaylığı ile birlikte aday adayı sayımız yediye yükseldi. Kendisi daha önce belediye başkanlığı yapmış, milletvekili adayı olmuş tanınmış bir simadır. Geçmişte Çerkezköy için hizmetleri olmuştur. Partimizde tecrübeli isimleri görmekten mutluluk duyuyoruz. İnşallah kendisi için hayırlısı olur” dedi.
 
“BENİ UMUTLANDIRDI”
Cumhuriyet Halk Partisi’nden Çerkezköy Belediye Başkan Aday adaylığını açıklayan Remzi Garip’in “Ben aday olmasam da aday olan her arkadaşın arkasında olacağım” sözünün kendisini mutlu ettiğini belirten Özkan “Remzi Garip’in bu hareketi beni mutlu etmekle birlikte umutlandırdı. Önceki gün 1 Eylül Dünya Barış Gününü kutladık. Müslüman’ın müslümanı öldürmediği ve savaşmadığı bir dünya umuyoruz. İnşallah insanlarımız ölmez ve kayıp vermeyiz. Müslüman’ın Müslümanı öldürmesi daha acı bir şeydir. O nedenle önceki gün Dünya Barış Gününü buruk geçirdik” diye konuştu.
 
“KENDİSİNİ DESTEKLEYENLERE TEŞEKKÜR ETTİ”
Cumhuriyet Halk Partisi Çerkezköy Belediye Başkan Aday Adayı Remzi Garip de kendisini destekleyenlere teşekkür ederek “Bir dönem Belediye Başkanlığı yapmış, 33 yıldır yaşamını Çerkezköy’de sürdüren,  ticaretini yapan birinin ne yapabileceği tartışılırken, ben ve ailem bana 25 yıldır siyasette desteğini esirgemeyen yakın dostlarım, oy verenlerin etkisi ile Cumhuriyet Halk Partisi’nden aday adaylığına başvurma kararı verdim. Bana sıcak bir karşılamada bulunan İlçe Başkanına ve yönetime teşekkür ediyorum. Biraz heyecanım vardı ama yaklaşımlarından ötürü rahatladım. Bu seçimin hem benim için, hem Cumhuriyet Halk Partisi için ve hem de bu bölgede oturan halkımıza hayırlı olacağına inanıyorum” dedi.
 
“PARTİYE KATKI SAĞLAMAYA GELDİK”
Partiye gelişinin sebeplerinden bahseden Garip “Son dönemlerde Cumhuriyet Halk Partisi Genel Merkezi ve CHP camiası kucaklayıcı bir tavır takındı. Diğer partilerde siyaset yapmış insanlar Cumhuriyet Halk Partisi’nde görev almak istediği takdirde kendilerini sıcak karşılayacaklarını kendilerine imkan tanıyacaklarını söylediler. Bu vesile ile her şeyi göze alarak daha cesaretli geldik. Bu saatten sonra elde ettiğimiz tecrübe, birikimi Cumhuriyet Halk Partisi için kullanmak istiyoruz. Burada genel merkezin takdir edeceği belediye başkan adaylığını vereceği kişiye destek olmaya ve partiye katkı sağlamaya geldik” diye konuştu.
 
“HERKESİN ÖZEL BİR TARZI VARDIR”
Basın mensuplarının “Diğer altı aday adayı partililer ile birlikte geniş katılımlı bir program yaptı. Bugün bu programı siz neden yapmadınız. Özel bir sebebi mi vardır” sorusunu da cevaplayan Garip “Bunun özel bir sebebi yok. Herkesin özel bir tarzı vardır. Ben o töreni aday ilan edildiğim taktirde yapmak isterim. Neticede yedi tane başvuru oldu. Kısaca bu benim düşünce ve davranış tarzımdır. Biraz daha mütevazi biraz daha gerçekçi olmak istiyorum. Kendimi de aday görerek havaya sokmak istemiyorum. Kendi hükümlerimi alarak böyle bir açıklama yaptım” dedi.
 
“UMUTLUYUM”
Cumhuriyet Halk Partisi’nde aday gösterildiği takdirde 30 Mart’ta şansını nasıl gördüğünü sorulması üzerine konuşan Garip “Kendimi şanslı görmesem meşakkatli yolda görmezdim. Her aday gibi kendimi şanslı görüyorum. Zaten siyasetçinin gıdası umuttur ve kazanma umududur. O olmasa her partiden yedi sekiz aday adayı onlarca kişi neden bu yola girsin. Kazanabileceğimi düşünüyorum ve bunu daha önce gerçekleştirmiş birisi olarak umutluyum” ifadesini kullandı.
 
“SAĞLIKLI BİR YAMANMADIR”
Sosyal medyada Türk Metal Sendikası Çerkezköy Şube Başkanı Murat Koçak’ın kendisine sarf ettiği “Sonunda kendinize yamanacak bir pati bulmuşsunuz” ifadesinin hatırlatılması üzerine konuşan Remzi Garip “Murat Koçak’a sosyal medyada ‘evet aynen’ cevabını verdim. ‘Dediğimiz doğrudur sizi de mutlu gördüm’ dedim. Yamanma konusunu da kabul ediyorum. Ama en azından bu yamanmanın sağlıklı ve iyi bir yamanma olduğunu görüyorum. Parti ve Çerkezköy için zararı olmayacak bir yamanmadır. Kimseyi de bu rahatsız etmesin” dedi.
 
“DAHA İYİ OLACAĞI İÇİN GELDİM”
Aday adaylığı başvurusu için neden son günü seçtiğini sorulması üzerine konuşan Remzi Garip “Medyada birkaç aydır Milliyetçi Hareket Partisi’nden, AK Parti’den, Cumhuriyet Halk Partisi’nden aday adayı olacağım söyleniyordu. Biz bu süreç içinde bugüne kadar son seçimde hatırı sayılır oy aldık. Bu da bana büyük bir mesuliyet yükledi. Daha çok insanla konuşarak, onların fikirlerini alarak çalışmaya devam ettik. Kendilerinin beni nerede görmek istediklerini, nereden aday adayı olmam gerektiğini hep sorduk. Sonunda da kendim, ailem ve beni destekleyenler için daha iyi olacağı kanaatine vararak Cumhuriyet Halk Partisi’ne geldim” diye konuştu.
 
“TELAFİSİNİ YAPACAĞIZ”
Kamuoyu’nda son seçimlerde Cumhuriyet Halk Partisi’nin oyunu bölerek Çerkezköy Belediye Başkanı Ali Ertem’i Başkan ettiği algılarının oluştuğunu belirten Garip “Bizim oylarımız çok yakındı. Bana karşı Demokratik Sol Parti ve Milliyetçi Hareket Partisi adayları tarafından yürütülen negatif propaganda benim oyumu epeyce etkiledi. Bunlara rağmen benim oylarım Cumhuriyet Halk Partisi’nin aldığı oylara yakın oy potansiyeli çıktı. Cumhuriyet Halk Partisi’ne gelmemde de bu etki oldu. Kısaca kamuoyunda Cumhuriyet Halk Partisi’ne o zamanlarda zarar verdiğim algısı yerleşti. O zamanlar kamuoyunca öyle bir zarar verdiysek, partiye çalışarak telafisini yapacağız “ dedi.
 
Haber / Faik Onur KAYA
 
Etiketler:
Gönder Yazdır Yorum Yap Facebook Twitter FriendFeed Google
   YORUMLAR
chp li s a partililerim
aktaş güler başaramaz girintili deyil ve insanlara cook soguk
07.09.2013 16:17
Sosyal demokrat UYANIN ...
ya vatandaşlar, arkadaşlar önünüzde koskoca bir örnek var onu ikna etmiyosunuz...Bu Çerkezköy e en çok kim çalştı,içinizden biri .....Bırakın Remzi garip i, Metin dönmez i de MEHMET UZ u ikna edin,alın belediyeyi....Adam size Trakya nın ilk anfitiyatrosunu yaptı,yollar,kapalı salon vs vs. yeri geldi botları giydi sokağa çıktı ... Bakın bakalım cebini doldurmuşmu,ceketiyle geldi ceketiyle gitti...Uyanın evladınıza sahip çıkın...MEHMET UZ en doğru tercihtir...
05.09.2013 20:20
BİROL ÖZTÜRK'E
SAYIN BİROL ÖZTÜRK HAKKETTEN SİZ HANGİ YÜZLE UTANMADAN KONUŞUYORSUNUZ. SİZ NE KADAR CHP DELEGESİNİN HAKLARINI SAVUNDUNUZ CUMHURİYET MAHALLESİNDEKİ DELEGE ARKADAŞLARIN HAKLARI YENİRKEN SİZ KENARDAN SIRITIYORDUNUZ. O YÜZDEN SİZİN KUŞKUNUZ OLMASIN ÜYEDEN DELEGEDEN, SİZİ VE YOL ARKADAŞLARINIZIDA ÇOK İYİ TANIR BU ÜYE VE DELEGELER ÇOK UYANIK SANMAYIN KENDİNİZİ OLURMU.
04.09.2013 11:46
Ali Birol ÖZTÜRK
Bana bak birol Öztürk herkes CHP yi konuşsun ama sen sakın ağzına alma. Hele hele örgüt üye delege hiç deme, sen değilmiydin seçim ile gelen delegenin hakkını elinden almaya çalışan seçilmişe saygı duymayan utanır insan biraz. Seçimden seçime meydanlara çıkma insanlara yalan yanlış konuşma siz iyisimi gidin çorluda tekirdağda hatta malkarada siyaset yapın nesliniz her seçimde azalıyor.
04.09.2013 09:15
Uğur YUVARLAK Taklitçi Zihniyet !...
Bu parti yeni birşey üretemiyor diyordu vatandaş, bu haber cuk diye oturdu. Sözde Atatürk' ün partisi oılduklarını söyleyenler, Sol' un tek partisiyiz diyenler, nelerden medet umar oldular. Aday adayının kişiliğine birşey söylemek haddim değil. Lakin olur olmaz her platformda iktidar partisine vuranlar dönüpte yaptıklarına bir baksınlar. Aynı onları taklit eder olmadınız mı ? Adamlar 2002' de sağdan soldan topladıklarıyla Sağın merkez partisi oldular. Siz şimdi sağdan aday adayı kabul edip, yarın öbür günde kendisini partinizin Çerkezköy adayı olarak bizlere sunarsınız!... Zihniyette "Bizde sağ sol demeden ne varsa toplayalım" varsa,i geç kaldınız. O' nu yaptılar ve bir bakımada muvaffak oldular. Sizin bu taklitçi zihniyetiniz bu saatten sonra partinize zarar verir. Aday adaylarından M.DÖNMEZ ile R.GARİP bir önce ki seçimlerde rakiptiler ve birbirlerine demediklerini bırakmadılar. Şimdi yağdı yağmur çaktı şimşek, ikisi de aynı partiden aday adayı. Muhabbete bak her ikisinden birini parti kesin olarak Çerkezköy Adayı belirlese!... Gör gümbürtüyü... Ama kimsenin de umrunda değil tabii ki. Aman benim koltuğuma birşey olmasın diye düşünenler tarafından yönetildiğin zaman olacak budur. Gözümüz aydın; CHP' nin meşhur 6 oku 7 ok oldu. Diğerlerinin adları belli de, 7 nci oklun adıda "Sağdan adam kayırmak" olsa gerek.... :)
04.09.2013 03:05
seçkin kaplan
evet yoldan geçen biri daha chp den adayadaylığını açıklamış.remzi garip geçen dönem ki seçimde bir daha aday olmam,yeter artık diyordu.ayrıca kesinlikle bir sol partide siyaset yapmam diyordu.geçen zaman zarfında ne olduki söylediklerini unuttun remzi bey.doğruya siyaset eşittir yalan.yeter ya artık sizin yüzünüz eskidi.öyle seçime birkaç gün kala sokağa çıkarak siyaset yapamazsınız.bu millet artık yemez bunları.sormazlarmı ya sen yaşıyormuydun.bu koltuk ta ne var ya bu kadar sevdalısı var bu başkanlık koltuğunun.sizin bu koltuk sevdanız kerem in aslı ya,ferhat ın şirin e olan sevdasından da büyük.artık çerkezköyde senin gibi siyasetçiler sadece figüranlık yapar.şunu da merak ediyor insanlar şu chp de ne var acaba bu kadar aday adayı bolluğu var diye merak etmiyo değil yani.
04.09.2013 00:18
olgun mavzer gercekler
chp baslıgıyla degişik isimler altında yorum yapan arkadas. mılletın aklını bulandırma. herseyden once belediye baslanlık secimi bir cerkezkoy vandandası olarak partiden chpden once gelir. hayatının buyuk bir bölümünü çerkezkoy e adamıs bır ısımdır dr remzı garıp cerkezkoyu sorunlarıyla dertlerıyle bılen bızım haklarımızı en ıyı savunucak ısımdır. chp yi tercıh etmesi party icin buyuk bır lutuftur. kazanctır. aksi taktirde baska partye muhalefet olamaz chp herhangı bır adayla.
04.09.2013 00:10
Serhat ADAY BELLİ
Arkadaslar bosuna yormayin kendinizi. Ben butun adaylarin aciklamalarina katildim.hic kimse birbirini karalamaya calismasin. Vahap Akay in aciklamasina kadar en yogun katilim Zeki Gurcunun aciklamasi idi. Ama bir gun sonra Vahap Akay'in aciklamasi zeki bey in aciklamasinin 4 kati idi. Hemde ailelerin katildigi toplanti idi.Bunu ben yasadim gordum. Cerkezkoy gordu. Hemde genc arkadas tum adaylarin cok cok ustunde bir performansla guzel bir konusma yapti. Beklemiyordum sasirdim. Tebrik ediyorum basarilar diliyorum. Ben kararimi verdim. Oyle goruyorumki Cerkezkoy de kararini vermis. Adayimiz hayirli olsun. Karalanacak gibide degil bosuna da ugrasmayin:)
03.09.2013 23:39
REALİST
remzi garip iyi bir aday chp bunu anlar....
03.09.2013 21:29
harun garip
Anlamıyorum... Geçen seçim chpye seçimi kaybettirmek için elinden geleni yapan remzi garipi şimdi kurtarıcı olarak görüyorlar büyüksün çerkezköy halkı...
03.09.2013 20:00
RÜSTEM TAN "OKUL-VİCDAN"
REMZİ GARİBE SORMAK İSTİYORUM HANİ ŞU İSMETPAŞA MAHALLESİNDE DEVLETİN ARSA OFİSİNDEN ÇERKEZKÖY BELEDİYE BAŞKANI OLARAK GÖREV YAPARKEN "OKUL" YAPACAĞIM DİYE SUDAN UCUZ FİYATA ALDIĞIN ARSA VARDI YA KAÇ DÖNÜMDÜ ? O "OKUL" NE OLDU?NASIL BUHARLAŞTI?"OKUL" YERİNDE ŞİMDİ NE VAR?BU İŞ NASIL OLDU?DEVLETTEN "OKUL YAPACAĞIM" DİYE ALDIĞIN ARSADAN NE KADAR RANT SAĞLADIN?DEVLET İSMETPAŞA MAHALLESİNDE OKUL YAPACAK ARSA BULAMAZKEN SEN OKUL ARSASINDAN RANT SAĞLARKEN HİÇ VİCDANIN SIZLAMADI MI?BELEDİYE BAŞKANI OLARAK GÖREV YAPARKEN "OKUL" DAN BAŞKA KİŞİSEL MENFAATİN İÇİN TAKİP ETTİĞİN HANGİ İŞLER VARDI?
03.09.2013 19:48
ERDAL UYARI:
Arkadaşlar lütfen yorumlarımıza dikkat edelim yorumları okuyan AKP liler gülüyor ve CHP yine karıştı seçim bizimdir diyorlar.kim kimi desteklerse desteklesin ama sosyal medyadan açıklamasın.anket yapılır size sorarlar tercihinizi ozaman yaparsınız. TLF ederler söylersiniz. Aday adaylığı sürecinde bunların yaşanması bana göre yanlıştır. Adayların çok çıkması güzel bir şey ama güçlerinin birleşmesi gerekiyor, yazılarımız onları da etkileyebilir.Geçtiğimiz günlerde yanlış yapmış olabiliriz.Önemli olan kalplerimizi kırmadan yanlışlarımızdan dönmemiz ve güç birliği yapmamızdır. UNUTMAYINIZ Kİ KARŞIMIZDA HER ANLAMDA GÜÇLÜ BİR KUVVET VAR...
03.09.2013 19:25
birol öztürk chp
remzi bey hayırlı olsun.diyorsunuzki kendimi affettirmeye geldim gelmenize gerek yoktu adaylara desdek verseydiniz madem sucunuzu affettirmek istiyordunuz. chp öyle yoldan gecenlerin aday olacağı bir parti değildir.ankara ve yönetimler bunların önüne gecemezse üyeler hep birlikte önüne gecer. siz chp üyelerini ve delegelerini tanımıyorsunuz herhalde chp devrimci partidir bugün kazanamayınca meclis üyelerine akpye desdek verin diyen gerici ziniyetlere izin vermez saygılarımla
03.09.2013 19:14
unutkan çoban
UYARI:REMZİ GARİP ve VAHAP AKAY ekibinin geçen dönem seçimlarinde DEMOKRAT PARTİYE çalıştıkları ve CUMHURİYET HALK PARTİSİNE seçim kaybettirmek için neler yaptıklarını UNUTMAYALIM UNUTTURMAYALIM
03.09.2013 16:25
esnaf
ben açıkçası ticareti bildiği için ENSAR bey i beğeniyorum.CHP ye her kesimden oy getirecek Özellikle de A KE PE den ayrıca hiç yenilgi almamış temiz bir aday. METİN bey, VAHAP bey, REMZİ bey, bunlar yenik isimler. ZEKİ bey, SUBAYKAN bey ise iddiası olmayan ismini güncel tutma peşinde ki adaylar. AKTAŞ bey e gelirsek kendisinin CHP nin hiç bir listesinde olmaması gerektiğini düşünüyorum. Bu partide döneklere yer yok.CEVDET bey ise sözünde bile duramadı bence, varmısın? yokmusun? oyun değil siyaset arenası bu. Parayı koyar aday olursun basına şow yapmak yetmez.
03.09.2013 15:35
Naciye Çakın Ev kadını
Doğrusu merak ediyorum remzi garip daha önceki dönemde akp den millet vekili adayı idi,sonra geçen yerel seçimde dp de yer aldı önümüzdeki yerel seçimlerde de niye chp yi seçti.Eski chp li olarak bu tablo gerçekten gözlerimi yaşarttı.Eski chp li derken sosyal demokrat yapısı olduğuna inandığım bir partinin ,hangi aday adayı daha çok parayı bastırırsa sırayı kapar mantığında olmasına eshefle şahit oluyorum.Demekki genel merkez için aday adayı olacak kişinin çivili katil ,hırsız,dolandırıcı ( vb )olması önemli değil ,bastır parayı kap sırayı .Sosyal demokratlık buysa ben sosyal demokrat değilim . Bu aday adayına oyumu asla vermem kazanmaması içinde çevremde elimden geleni yaparım Artık bu aday belirleme işiyle millet vekillerinden kim ilgileniyorsa önümüzdeki genel seçimlerde karşımıza çıkmaya yüzü olmaz.
03.09.2013 15:06
eski chp li chp
chp yi bu duruma düşürenler utansın.
03.09.2013 13:48
gençlik #direnchp
chp yönetimine yakışmadı.bu "garip" transferi kabul etmemiz mümkün değil. chp kadrolarından çerkezköy belediye başkan adayı çıkaramayıp"garip" transfere kalkıyorsa yazıklar olsun
03.09.2013 13:33
mersiye çoban ensar sivri'yi çok uçurmuşlar,aman dikkar edin düşürmeyin.
ENSAR SİVRİYİ ÇOK UÇURMUŞLAR YETMEMİŞ BİRAZDA REMZİ GARİBİN TECRÜBELERİ GEREKMİŞ.NE OLUYOR ANLAMIYORUM,KİM DELEGEYİ PARTİLİYİ BU KADAR HİÇE SAYIYOR.DIŞARIDAN TOPLANAN YAMAYA KİMİN İHTİYACI VAR BÖYLE,BİZİM ADAY ÇIKARTACAK GÜCÜMÜZDE VAR YÜREĞİMİZDE.BİZE BİZDEN OLMAYAN YARAMAZ,SEÇMENİMİZ BUNU İYİ BİLİYOR,BÖYLE İSTİYOR.BİZE BİR VAHAP AKAY YETER.
03.09.2013 13:27
mersiye çoban yönetim yorgun tabii.
yönetim ne yapsın,baştakiler kimseyi birşey yerine saymıyorlar ki.rahatsızlıklarını bir haykırılarsa hayınin,düzenbazın yüzüne işte o zaman olan olacak.öyle ya ne çektiler,bir gün görmediler orda oldu olalı hepsi.
03.09.2013 12:55
mersiye çoban tukaf,garip bir açıklama
myk'dan parti meclisinden mesajlar alıp gelmiş.kankası ensar sivriye rakip alacak değilya,destekler tabiki.90 yıllık partimizin orta yerinde ak parti iktidarını yaşarlar.kimden icazet alıp geldi,desteklerim dediği aday çokmu yanlız hissetti kendini chp de.yazık oluyor bu partiye arsa simsarlarının oy sansarlarının oyun alanı olamaz bu parti.garibi bu partiye kim üye yaptı kim davet etti ise utanmalıdır.biz bu ayıplarını yüzlerine vurmaktan çekimyeyeceğiz.bizim adayımız pırıl pırıl chp'li vahap akay'dır.
03.09.2013 12:32
gerçekçi "siyasette kirlenmemiş kişi"
yorumcu arkadaşlar iyi niyetle olduğuna inandığım bir kavram kargaşası yaratıyor.siyasi olarak bir makamda görev yapmamış (MİLLETVEKİLİ,BELEDİYE BAŞKANI,MECLİS ÜYESİ OLMAMIŞ)bir kişinin siyasette kirlenmesi diye bir şey söz konusu olamaz.Sayılan görevleri yapan kişiler görevleri sırasında usulsüzlüklere,yolsuzluklara bulaşması söz konusu olabilir.kavramları doğru ve yerinde kullanmak lazım.yoksa birini övelim derken komik oluyoruz.
03.09.2013 12:15
CHP'si Bayrağı
Belediye Başkanı kim olursa olsun artık Belediye'de" RANTÇILARIN BAYRAĞI" dalgalanacaktır.Remzi Garip ile CHP'si ve Sosyal Demokrasi ayaklar altına alınmıştır.Destekleyenlere duyurulur.Galiba" elleri kelepçeliydi.Mercedesle çıktı.Şimdide BMW ile dolaşır".Anlayanlara!Zamanla bu düşüncelerin açıklamasını yapacağız.
03.09.2013 11:44
Dr.Nurtekin EROL CHP'sine Garip ile DARBE
CHP'si Belediye Başkan Aday Adayları tanıtımları ile işte bu Parti seçim kazanır derken yaşamı yolsuzluklarla dolu,ihalelerde ortaklarına iş veren,hazine arazilerini kendi çıkarlari için kullanan,yargılanan bir isim CHP'sine nasıl girebildi?Üyeliği ne zaman gerçekleşti de aday adayı oluverdi? Unutmayın CHP'si tabanını duyarlılığı bu planı bozacaktır.
03.09.2013 11:28
Sezgin Vatansever TİTREYEN AKPLİ'LER...
Remzi Garip sonunda kendine yakışan partiyi buldu. Artık uykuları kaçan AKPli'ler düşünsün. Ali Ertem'in Twitter üzerindeki soğukkanlı görünme çabaları çok yetersiz. Onun içi biliyor. Ali Ertem'e, daha doğrusu AKP'ye kafa tutacak tek isim Remzi Garip'tir. CHP, yakışır benim Remzi abime.
03.09.2013 11:25
SADECE CHP
UYARI:remzi garip ve vahap akay ekibinin geçen dönem seçimlarinde demokrat partiye çalıştıkları ve cumhuriyet halk partisine seçim kaybettirmek için neler yaptıklarını UNUTMAYALIM UNUTTURMAYALIM
03.09.2013 11:23
partili
gezmediğiniz sağ parti kalmadı galiba sn garip sıra sol partilere geldi.bence geçen seçimde beraber çalıştığınız adaylarla gene demokrat partiye gidin vahap beyde hemen arkanızdan gelecek nasıl olsa
03.09.2013 11:11
hemşerim
TRAKYALI hemşerim burada chp seçimi kazanacak ama remzi gariple kazanırsa seçimden sonra hangi bayrağın dalgalanacığı meçhul kesin başka partiye geçecektir herzamanki gibi
03.09.2013 11:09
çerkezköylü
yaşlanmışsın be remzi garip senin artık gidip torunlarını sevmen lazım parti işlerini bırak sana yakışmıyor artık.zaten chp li deilsin bırak insanlar adilce adaylarını açıklasın
03.09.2013 11:00
Çerkezköylü Tek Aday ENSAR SİVRİ
Siyasette kirlenmemiş tertemiz kişilik Ensar Bey ile CHP Çerkezköy'de uçar. Açık ve net bu. Açın gözlerinizi lütfen.
03.09.2013 10:58
hakan yılmaz Trakyalı
İnşallah Remzi Bey aday gösterilir. Çerkezköy Belediyesinin üstünde CHP bayrağı dalgalanır. Sonuna Kadar arkandayız büyük başkan.
03.09.2013 10:54
gerçek chp li delege neden var?
chp seçimlerde adayı kamuoyu araştırmasına göre belirleyecekmiş.böyle bir yöntem nerede yazıyor,seçim kanununda mı,parti tüzüğünde mi?seçim kanununa göre partiler adaylarını ya ön seçimle yada merkez yoklaması ile belirlerler.gerisi üyeleri ,delegeleri,seçmenleri aldatmaya yönelik geliştirilen yöntemlerdir.delege belediye başkan adayını belirleyemeyecekse,belediye meclis üyelerini belirleyemeyecekse neden delege olur?delegesine güvenmeyen parti olumu?böyle uydurma yöntemlere sapan parti sol,sosyal demokrat olur mu?böyle kamuoyu yoklamasıyla partiye hırsızda,katilde,kaçakçıda her türlü aday adayı sızar.bu kararı alanlar kına yaksın.atatürk ün,inönü nün,ecevit in koca chp sini ne hale getirdiniz.
03.09.2013 10:54
chpli
Remzi beyin partimize gelmesi bizim için bir kazançtır... Bunu idrak edemeyip kişisel çıkarlarını düşünen bazı kişiler işin ebaksın. Kendilerinin bu partideki emek sahibi insanlara yaptıkları ortadadır.. Bu seçim bizimdir ... AKP ye geçmiş olsun