Anasayfa
Yazarlar
Foto Galeri
WEB TV
E-Gazete
Resmi İlanlar
Anket
Künye
Reklam
İletişim
Çerkezköy
26 Temmuz 2021 Pazartesi
Tekirdağ
Çerkezköy
Çorlu
Ergene
Hayrabolu
Kapaklı
M.Ereğlisi
Malkara
Muratlı
Saray
Süleymanpaşa
Şarköy
Bölge
Spor
 CHP anketinde skandal
CHP anketinde skandal
Cumhuriyet Halk Partisi, Çerkezköy’de 7 adayla girdiği Çerkezköy Belediye Başkan Adaylığı yarışında seçime aylar kala, ilçede yapılan anket skandalı ile sarsıldı. Ankara’dan bir anket firması tarafından haftasonu Çerkezköy ve mahallelerinde yapılan ve aday adayları Zeki Gürcün, Subaykan Pandar, Aktaş Güler, Remzi Garip, Ensar Sivri, Metin Dönmez ve Vahap Akay’ın isimlerinin yer aldığı ankette, “Çerkezköy Belediye Başkanı olarak kimi görmek istersiniz” sorusu sorulurken, henüz genel merkez tarafından yapılıp yapılmadığı belli olmayan anketin Gazi Osman Paşa Mahallesi ve Gazi Mustafa Kemal Paşa Mahallesi’ndeki bölümünde, anketlerde spekülasyon yapılarak Vahap Akay’ın isminin yazıldığı iddia edildi. Olayın ardından CHP Tekirdağ Milletvekili Candan Yüceer, olaya el koyaral yaşananlarla ilgili tutanak tuttu.
  1. Facebook Paylaş

  2. Twitter Paylaş

  3. Google+ Paylaş

Haberin Yayın Tarihi: 03.11.2013 15:32
16 Punto 18 Punto 20 Punto 24 Punto
 Aday adaylığı sürecini aylar önce başlatan Cumhuriyet Halk Partisi, Çerkezköy’de seçimlere 7 aday adayı ile hazırlanırken, haftasonu ilçede anket skandalı patlak verdi.
 
ANKET SKANDALI İLE SARSILDI
Ankara’dan bir firma haftasonu Çerkezköy’de anket çalışması yaparken, aday adayları Zeki Gürcün, Subaykan Pandar, Aktaş Güler, Remzi Garip, Ensar Sivri, Metin Dönmez ve Vahap Akay’ın isimlerinin yer aldığı ankette, “Çerkezköy Belediye Başkanı olarak kimi görmek istersiniz” sorusu soruldu. Genel Merkez tarafından yaptırılıp yaptırılmadığı henüz netlik kazanmayan ankette, iddiaya göre 2 anketör Atatürk Caddesi’ndeki bir lokantada ve Çerkezköy’de popüler bir kıraathanede 70 anket formuna aday adaylarından Vahap Akay’ın ismini yazdı.
 
YÜCEER OLAYA EL KOYDU
CHP İlçe Başkanı Saim Özkan’ın durumu fark etmesi üzerine anket firması yetkilisi  Bora Bey ve partililer, anket başına 2 TL’ye anket yapan 2 anketörü sorguya alırken, anketörlerin, birilerini yanlarına gelerek “Siz burada oturun. Gezerek yorulmayın. Biz esnafları size göndeririz” dediğini söylediği öğrenildi. Anket olayının patlaması ile birlikte ilçe başkanlığı olaya el koyarken, Çerkezköy’e gelen CHP Tekirdağ Milletvekili’nin de duruma el koyduğu ve konuyu gerekli yerlere ileteceğini söylediği öğrenildi.
 
ANKET İPTAL EDİLDİ
Olayın ardından anketörlerin durumu itiraf etmesi üzerine tutanak tutularak anketler iptal edildi. Çerkezköy ile ilgili yapılan ankette “Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı olarak kimi görmek istersiniz” sorusunun altında bazı aday adaylarının isminin yer almaması ve anketin amatörce yapılması, şüpheleri iyice artırırken, yaşananlar, anketin çok sağlıklı olmadığını bir kez daha gözler önüne serdi.  Anket skandalı, aylardır çalışan,maddi ve manevi emek harcayan aday adayları arasında da hayal kırıklığı yarattı.
 
“BENİM BÖYLE BİR HAREKETİM OLMADI”
Ankette adının doldurulduğu iddia edilen CHP Çerkezköy Belediye Başkan Aday Adaylarından Vahap Akay ise yaşananlardan haberinin olmadığını ifade ederek “Bir kamuoyu anketi yapıldı. Partimizin hassas bir gidişi var. Olayın bu noktaya taşınmasını, milletvekilininin olaya müdahil olmuş gibi gösterilmesini doğru bulmuyorum. Benim böyle bir hareketim olmamıştır” dedi.
 
Haber / Şaban KARDEŞ
Etiketler:
Gönder Yazdır Yorum Yap Facebook Twitter FriendFeed Google
   YORUMLAR
çerkezkoylu fiko sahtekar vahap
Ben bir suredir almanyada yasiyorum haberi daha yeni Okuma firsatim oldu Ben vahap akayin Bu yaptigini tasvip etmiyorum ayrica ilce baskani olurkende kime NE yalakaliklar yaptigini iyi biliyorum kizilpinarda insanlara nasil yalanlar atarak candan hanimi nasil kotulediginide iyi biliyorum
16.11.2013 19:27
Kafa tasçı YEŞİM FAŞİST YEŞİM
Alevi ve Anadolu halkına düşmanlığını nede güzel dile getirmişsin. İşte senin gibi faşistler varken bu partide emek hırsızlarınında olması gayet normal, ama unutmayınki sizin gibi faşist ve emek hırsızları olduğu sürece sizin gibi mahluklarla olan mücadelemiz devam edecek Sen ve senin gibi düşünen Alevi düşmanlarının Allah belasını versin. Konu Vahap Akay ve emek hırsızlığı iken nasılda içini dökmüşsün öyle ne Candan YÜCEER in Aleviliğini bırakmışsın nede Kemal KILIÇDAROĞLU nun Aleviliğini aferin sana iğrenç yaratık.
06.11.2013 09:11
Şahin sönmez Tarafsız haber
Burda bir haksızlık vardır bunu kabul etmeliyiz. Ama sayın Şaban kardeş taraflı haber yapmak yanlış değilmidir bir gazeteci bağımsız olmalıdır .örneğin Çerkezköy'de iki ay önce yapılan yollar şuan ne durumda hiç yazmıyorsunuz .kızılpınar ne rezillik içinde yazmıyorsunuz bunlarıda dile getirin lütfen en büyük sorun bunlar siz önce bu sorunları bu sayfada manşet yapın. Paylaşacağınızdan kuşkum yok saygılar
04.11.2013 19:34
kubilay yılmaz İsmi İle Yazan Şahıslara
Bakıyorumda ismi ile yazan şahıslara önseçim ve sandık demişsiniz birol öztürk nurtekin erol ya arkadaşım bu partiye sizin artınızdan çok eksiniz olmuştur nurtekin eroldan başlayalım siz bu zamana kadar chp çatısı altında ne yaptınız 2009 seçimlerini bi partili olarak unutmadık çıktın aday oldun bağımsız olarak 64 tane oy aldın ve her gittiğin yerde o dönem chp adayını eleştirdin sen nasıl partilisin şimdide getirmişsin eşini meclis üyesi olarak yazdırmaya çalışıyorsun bu partinin artık sizin gibi insanlara tepeden bakanlardan kurtulması lazım o çok poh pohladığın vahapınında işi bitti ne yapacaksın şimdi siyasetten anlarım diyorsun ama yerel seçimlerde önseçimin partiyi ayrıştıracağından bi habersin sen bırak bu işleri villanın bahçesine domates biber ek birol öztürk sen yıllarca belde başkanlığı yaptın ve partiye trakyalılar dışında bir insan sokmadın ve insan ayrımı yaptın bu partinin senin gibi bi şey bildiğini zanneden ama bi halttan haberi olmayan insanlara ihtiyacı yok ne olur sende bak emekli olmuşsun minübüs sahibi olmuşsun direksiyonunu salla ..Ayrıca bu partiye buüne kadar hiç bi katkısı olmayan Hasan DEMİR Engin CAMCI Metin Akyıldız ali çalışkan imdat özgür cevdet aykaç ali dede alişan tekin gibi ve ayrıca partiliyim diye 2007 yılına kadar DYP bayrağı sallayan Ayfer dönmez ve yaverleri çekin artık elinizi rahat bırakın partiyi yararınız yok zararınızda olmasın son sözüm vahaba 2009 da remzi abinin bayrağını salladın bu dönemde oda yok kimin bayrağını sallayacaksın yaz anlat bilelim..
04.11.2013 17:11
Sosyolog Kenan İnan Yoleri Anket mi?
Esnaf üzerinden anket mi yapılırmış? Gerisine dair bir söze gerek yok. Bu saçmalık...
04.11.2013 17:00
tarık aksu kazanırlar
bu sahtekarlığı kimin yaptığı belli değil,ancak kim yaptıysa "suç üstü yakalandık" diye telaş etmesin kesin kazanacaklar.bu halk hırsızları seviyor,destekliyor.onun için bu sahtekarlığı kim yaptıysa kesin kazanacaklar diyorum.
04.11.2013 16:35
Galip Ercan NURTEKİN EROL'A.
Nurtekin Bey, sen yorum yapma Allah aşkına. Bırak buna parti yönetimi karar versin. Senin yorumun eksik olsun.
04.11.2013 16:29
erol ç.köy
İlçe teşkilatı sandık koyamaz.Vahap AKAY oyların % 70 tek başına alır.Buda CHP çerkezköydeki taşların oynaması neden olur.Nerde o yürek
04.11.2013 15:44
Gerçek ilçe başkanlığı hakkında,
Sn:çerkezköylü cevap Sen ilçe başkanının nasıl göreve geldiğini bilirmisin metin dönmezi yıpratarak partiden kovmak istediklerini büyğük kumpasın kimler tarafından yapıldığını sonrasında vahap beye uygulanan kumpası bilirmisin yönetim kurulunun nasıl kurulduğunu bilirmisin kimlerin nasıl tezgahlar kurduğunu bilirmisin sn ilçe başkanına sorda anlatsın sana gerçekleri eğer anlata bilirse birilerinden emir alarak ilçe yönetilmez ilkesi olmayanların saygısıda olmaz arada partiye gidersen ilçenin nelerle uğraştığını öğrene bilirsin ilçe örgütünün vahap akayın açıklama sırasında arkasında durmadığınıda sor bakalım ilçe örgütü kimi destekliyormuş açık net ortadadır.saygılar
04.11.2013 15:24
Dr.Nurtekin EROL SORUNLU ANKET-ÇÖZÜM ÖN SEÇİM
Çok adayın olduğu,siyasilerin taraf olduğu bir ortamda anketler yanıltıcı idi.Bunu değişik ortamlarda dile getirdik.Ensar Sivri,Vahap Akay,Subaykan Pandar,Zeki Gürcün gibi her biri seçim alabilecek güçte adayların olduğu CHP yöneticileri ön seçimde ısrar etmeliler. Yoksa sonuç tartışmaya ve provakasyonlara açık olacaktır.Tekrar yüksek sesle haykırıyorum. SEÇİM,ÖNSEÇİM,İŞTE GERÇEK DEMOKRASİ.
04.11.2013 14:24
Uğur YUVARLAK SOSYAL DEMOKRAT BİR PARTİYSEN !...
Türkiye' de Sosyal Demokrat bizi diye geçinen bir partiysen hey CHP; 7 aday adayının bulunduğu Çerkezköy' de koyarsın üyelerinin önüne sandığı, kendilerini yönetecek kişiyi insanlar kendileri seçer. Nedir bu keşmekeş ve nedir bu kadar uzayıp giden aday adaylığı süreci. Bu sürenin uzaması kimseye artı birşey getirmediği gibi, çoğu aday adayını da yıprattı. Bu tarz olayların bir daha olmayacağını kim garanti edebilir. Çare sandıktır ve çıkacak sonucu da herkesin kabüllenmesi gerekir.
04.11.2013 13:56
mustafa güler mustafa
sevgili vahap kardeşim çekil adaylıktan kendini de partini de daha fazla yıpratma
04.11.2013 12:59
Reşat Doğan GÜNEŞ BALÇIKLA SIVANMAZ
Arkadaşlar korkunun ecele faydası yok. Genç arkadaşımızı yıpratmaya çalışmak etrafındakileri yüceltmez. Farkındamısınız bilmiyorum ama siz böyle yaptıkça kamuoyunda güçlenmiş Vahap Akay dahada güçleniyor. İlçe başkanı denen arkadaşı bu partiye yakıştıran kamuoyunda 1 kişi bulabilirmisiniz? ilçe yönetiminden kamuoyunda tanınan 1 kişi bulabilirmisiniz? hal böyle iken Vahap Akay'ın sizi rahatsız etmesi normal! Vahap Başkan bence iyi yoldasın arkandayız!
04.11.2013 12:37
ilyas ay rant baronları
rant baronları kendi adamını başkan yapmak için çalışıyor.
04.11.2013 12:21
Hasan DEMİR Adımı kullanarak yorum yapana cevap.
Değerli dostlar, benim adıma yorum yazarak bu çirkin oyuna alet etmek isteyen zavallı,saygısız ve içinde insanlıktan eser olmayan biri olmalı ki hem şahsımı hemde orada isimleri zikredilen Partilili arkadaşlarımıza belliki zarar vermek istiyorlar.Ben hiçbir zaman bu ve buna benzer dedikoduların içinde olmadım ve olmam. Çünkü ben bu partiye ve sosyal demokratlığın yüceliğine, dürüstlüğüne ve değerlerine inanan ve yaşatmaya çalışan biri olarak, bütünlükten ve herkesi kucaklamaktan yana olduğumu partili olan ve insan olan herkes bilir ve beni böyle tanır. İşte ben böyle bir insanım. Bu vesile ile Aday adayı olan bütün arkadaşlarımın kendi içlerinde kenetleneceğini bu tür oyun ve emellere fırsat vermeden ve inanmadan yollarına devem edeceklerine olan inancımı hep taşıyorum ve yedi arkadaşıma başarılar diliyorum. Hangi arkadaşım çıkarsa onun yanında üzerimize düşeni yapacağımızdan kimsenin şüphesi olmasım.Çerkezköyde CUMHURİYET HALK PARTİSİ KAZANACAKTIR bundan kimsenin şüphesi olmasın ve lütfen herkes bu alana odaklansın. Başkada bir niyetimiz olamaz, olan böyle densiz kendini bilmez, başkaları adına yazı yazan zavallılara da kimse inanmasın. Partimize karşı olan sevgimi kimse asla bozamaz.Bütün dostlara ve yüreği insan sevgisi ile dolu temiz insanlara sevgi ve saygılar sunuyorum. Hasan DEMİR
04.11.2013 12:08
ferhat üstün emek hırsızı
emek hırsızlarına chp de yer yok.kim bu şerefsizliği yaptıysa tespit edilerek partiden ihraç edilsin......
04.11.2013 11:36
Erdoğan FIÇICI ŞAHSİYETSİZ VE KORKAK YORUMCULARA...
Bu adı geçen olayda benim adımı karıştıran edi şerefsiz kim varsa ismini açık açık ortaya koysun yalan yanlış bilgiler söyleyip çamur atmasın ortaya, Bokunuzda boncuk bulmuş gibi seviniyorsunuz bakıyorum sayın askerler, Ben size utanarak bakıyorum acıyorum şu halinize, Burada çıkıp yorum yaptığınızı sanıyorsunuz ama korkarak yorum yapılmaz, Biraz cesaretle söyleyin söyleyeceğinizi, Kişileri olaylara karıştırırken iyi düşünün bu kişi sizin gibi yalakamı diye, Birilerine Çerkezköyü peşkeş çekeceğim diye kendi ekmeğinizden oluyorsunuz farkında değilsiniz siz, Ben baştan beri dik durdum ve aynı düşüncemi aday açıklanana kadar sürdüreceğim kimse benim fikirlerime engel olamaz, İpotek koyamaz, Bu Vekillerimiz olsa bile, Yaşım 56 ve kimseden emir, komut ve icazet almadım, Alsaydım şu an başka mevkide olurdum bunu bilenlere hatırlatırım, beni daha fazla zorlamayın CHP zarar görmesin diye susuyorum....
04.11.2013 10:57
birol öztürk e birol öztürk sen hangi sandığa saygı gösterdinde kalkıp burada bu cümleleri kuruyorsun
birol öztürk denen şahıs eski kızılpınar belde başkanıdır ve parti içinde en çok kumpaslara karışmış partiyi kendi dergahı gibi kullanmaya kalkmış yalancı riyakar adamın tekidir ilk önce milletvekilliği seçimlerinde sandığa saygı göstermeyen ve her platformda chp ismiyle nemalanmaya çalışan sandıkla seçilen ilçe örgütüne sandıkla seçilen milletvekiline destek olmayan her fırsatta köstek olan bir anlayışın içinde olan biri olarak nasılda çıkar sandıktan bahsedersin sen
04.11.2013 10:28
çerkezköyden avukat partili
yazdığınız yorumların mahkemede delil olarak kullanılabileceğini kimin yazdığının da ıp numarasından tespit edilebileceğini unutmayalım. aynı adamların isim değiştire değiştire yorumlarda bulunması mahkemenin işini dahada kolaylaştırır.çirkinleşmeyelim söz konusu olan partimizdir.
04.11.2013 10:17
eşraf tan biri
Şimdi sayın Akay,sana yazık...Seni bu işe süren Partinin ^^Ağır Top^^ları;yıllardır bu ilçede ,ötekileştirme politikaları izlediler!İnsanların doğum yerlerine bakarak partiye üye yapıp yapmayacaklarına karar verdiler...GELME-KARA KAFALILAR diyerek bu ilçeye emeği için gelen işçiyi,memuru dışladılar.Onlar değil midir ki geçen 2 seçimde CHP NİN KARŞISINDAKİ ADAYLARI DESTEKLETEREK partinin iktidar olmasını engellediler?Siyaseten de,ahlaken de bittiniz..
04.11.2013 09:51
adem erdem karalama
Vahap AKAY gibi bir temiz kişiliğe sahip birini karalama ve lekeleme provakasyonudur bu. Yazık
04.11.2013 09:44
DURSUN ÖNER ÇARE
ÇARE:EFSANE BAŞKAN MEHMET UZ.GERİSİ CHP NİN SORUNU OLUR.
04.11.2013 09:36
haydar k.
vahap akay'ıda engın camcı'yıda kınıyorum malesef bu oyunlar her zaman bu partıde oynanıyor daha bırkac ay once bu arkadaslar yalan yanlıs soylemler ıle imza toplayıp yonetimi dusurmek ıstemedılermı?yorumcularada soylemek ıstedıgım bizim çocuk muhabbetini artık chp de konuşmayın engin bey mehmet danyelıye destek versın öz eniştesi hamde çerkezköylü...
04.11.2013 09:27
adem yılmaz olmadı
chp deki aday adaylarının hepsinden beklerdim de vahap akay ın böyle bir tezgahın içinde olacağını düşünmezdim.siyasetteki kirlenmenin boyutunu göstermesi açısından ibret verici bir örnek oldu.daha doğrusu olmadı sayın vahap akay olmadı.hiç olmazsa hemen ,bu gün adaylıktan çekil,örnek bir davranış olsun.böyle bir tezgah içinde olan bir aday chp ye de yakışmaz.
04.11.2013 09:17
Çerkezköylü Çok yazık
Bu olanlar Vahap ve ekibinin yaptıkları artık ayyuka çıkarak bizzat İlçe Başkanı olarak suçüstü yapılmıştır.Bu anketler artık inanırlığını kaybetmiştir.Vahap Beyin bu saatten sonra aday çıkması imkansızdır.
04.11.2013 09:13
sosyal demokrat
CHP ilçe yönetimi sandık koymalı çıkan sonuça herkes saygı duymalı.
04.11.2013 09:10
partili bu partiyi kirleten insanlar bunlar
İyiki candan hanım gibi bir vekilimiz var yoksa bu rezillikler bu partiyi kuçultur bu adamlar yokken bu parti büyüdü Vahap alayı ihraç edin ayrıca bu engin camcı kim ki...
04.11.2013 09:04
hasan demir evet yeter
Vahap bu olayı biliyor bu olayı hazırlayan engin camcı ve Erdoğan Fıçıcı vahapın bilgisi var ve diğer aday Adaylarına saygısızlık emek hırsızlığı yalan soylemen hoş değil vahap
04.11.2013 09:00
birol öztürk cerkezköyün hali
cumhuriyet halk partisinde vekiller örgütlere karışma hastalığı var kendi adayını cıkarsınlar diye yapmıyacakları yok eğer vahap beyden cekinmiyorsanız koyun sandığı görün kim cıkıyor demokrasiye inanın artık ben nasıl olsa secildim benim dediğim olacak ziniyetleri bu partiye zarar veriyor bunları anlayın artık.
04.11.2013 08:57
funda
bu haberin nesi skandal ben onu anlamadım?? Çerkezköy haberin yaptığı başlığa bak, skandal bulamamış.. sıradan bir anket firmasının sıradan anketi
04.11.2013 08:39
partili bu çocuk cin olmadan adam çarpmaya alışmış
bu çocuğu ihraç edin büyüsün öyle gelsin
04.11.2013 08:23
buraya yorum yapanlar belli hem fırıldak çevirin hemde gelin yağ gibi üste çıkın
yaa bakın beyler hiç üste çıkmaya kalkmayın sevgili çerkezköylüler esnaf olarak engin camcının lokantasında yani etbeyinde geçen bu olayı sizlere anlatmak isterim 2 tane anketör görülür ve vahapın tayfası yani bunların partililikle hiç bir alakası olmayan partinin koyduğu sandığa milletvekiline ilçe başkanına ilçe yönetimine hiç mi hiç saygısı ve yardımı olmayan sözüm ona partili olduklarından bile şüphe duyduğum insanlar tarafından ki kahveci ibrahim çekçide bunlardan biridir metin akyıldız denen fırıldak engin camcı erdoğan fıçıcı anketörleri lokantada oturtup telefonla kendi yandaşlarını oraya çağırmak koşuluyla 75 tane anket formunda tamamen halkla alakası olmayan kendi adamlarını oraya yığarak tam 3 aydır hergün canlarını dişlerine takmış 6 diğer adaya saygısızlık ve parti içi disiplin suçu işlemişlerdir şimdi alacakları ceza onlara acı geleceğnden yağ gibi üste çıkmaya çalışmışlar ve bu haberle sıyrılacaklarını sanmaktadırlar ki partitye verdikleri zarar yetmiştir artık faik ağbileri kurtarsın şimdi görelimmm yeter yaa
04.11.2013 08:18
tarafsız sıkıntıya gerek yok
buradan Candan Yüceer'e sallamanız size bir şey katmaz aksine kendisini güçlendirir. eğer doğruysa Vahap Akay ve yanındakiler bitmiştir. Yanlışsa bu iftirayı kim attıysa suç duyurusuyla bedelini öder. o yüzden kendinize sıkıntı yapmayın.
04.11.2013 07:43
partili CESARETİN VARMI
İSTİFA ET VAHAP BU KEZ YAPTIĞININ ARKASINDA DUR KAYBETMEYİ BİL YALANLA BİR İŞİ YÜRÜMEZ
04.11.2013 07:00
Türkiyeli yim
Vahap bey'i kutluyorum..Meyve veren ağaç taşlanır.Siz gördüğüm en cesur,dik duran,doğru bildiğinden şaşmayan ve dürüstsünüz.Hele verdiğiniz pozitif elektrik,güven duygusu..Umarım CHP bu sefer hata yapmaz.Siz bizim gerçek ve tek adayımızsınız..CHP'nin sizi aday göstermesi tek dileğimiz.Sizi aday göstermezse CHP'ye yazık olur..Çünkü diğer aday adaylarıyla CHP'nin asla şansı olamaz..Genel merkez lütfen bize kulak verin.Ve dikkate alın.Milletvekillerinin kararı değil bizim kararımız önemli.Biz halkız..
04.11.2013 01:57
rahat olunnn
vahap bey yarın çıkar.bir basın açıklaması yapar işi bitirir.azıcık cesareti varsa mahkemeye suç duyurusunda bulunur ak koyun kara koyun çıkar niye boşu boşuna bağrınıyosunuzki bu işi mahkeme pek ala çözerr
04.11.2013 01:45
Yeşim ..???
bu haberi gazeteye kim verdi anlayamadım doğrusu??Sanırım ankette adı esamesi okunmayanlar küplere bindi ve böyle bir yalan haber yaptı.Öncelikle şunu belirtmekte yarar var..İlçe başkanı,Candan Yüceer olaya el koydu falan deniyor..Vahap Akay aday adaylığını açıkladığı gün ;ilçe yönetimi diğer tüm aday adaylarının arkasında durduğu halde, sadece Vahap Akay'ın arkasında durmayarak,taraf olduklarını belli etmişlerdir.Milletvekili Candan hanım seçildiği bölge olan Çerkezköy'de birinci olamadığı için bunun acısını hala yaşamaktadır.Ve Sn.Vahap Akay hiçbir milletvekilinin yalakası olmadığı için,dürüst,kendi çizgisinde yürüyen,doğru bildiğinden şaşmayan,genç ama bir çok tecrübeli insandan daha cesaretli davranan olduğu için ve de gerek bu anketten gerekse gördüğüm kadarıyla gazetenizin yaptığı anketten açık ara Vahap Akay çıkıyorsa bu tesadüf değildir.Bu arkadaşlar boşuna çırpınıyor.Haa...Candan Yüceer,Aleviliğini de kullanarak genel merkezde ağırlığını koyabilir.Genel başkanı etkileyebilir.Çerkezköy'de CHP'nin adayı halkın teveccühüne rağmen Vahap Akay olmayabilir..İşte o zaman CHP yolun sonuna gelir.Şahsi çıkarlar ülke menfaatlerinin önüne geçerse CHP; Çerkezköy başta olmak üzere baraj altında kalmayı göze alır..Burdan Candan Yüceer'e sesleniyorum..Sağ duyulu olun ve Çerkezköy'ü Çerkezköy'lülere bırakın..Alevi sünni muhabbetine son verin ve bizleri bölmeyi ve ayrışmayı bırakın.Sizin bu tuzağınıza düşmeyeceğiz.Biz gerçek sosyal demokratız.Bu oyunlara gelmeyiz.Vahap Bey'i kutluyorum..Hepinizi dize getirmiş anlaşılan..Bu kadar telaşa kapılmanız sizin hayrınıza değil anlaşılan..Çünkü benim gördüğüm kadarıyla Vahap Bey hiçbirinize yalakalık yapmıyor.Ne mutlu ki Çerkezköy halkı da bunu görmüş..İster anket ister sandık..Vahap Bey hepsinde başarılı olur.Ama sizin oyununuz direkt genel merkezin karar vermesi..O da sizin Alevi olarak işleri bağlamanız olur..Ne de olsa genel başkanınız da alevi..Siz buna güveniyorsunuz.Ama burası Trakya..Biz yerli bir aday istiyoruz.Bu kadar....Nokta...
04.11.2013 01:43
güzel bir fıkra
Bir gün Nasreddin Hoca'nın eşeği çalınmış. Can sıkıntısı içinde durumu komşularına anlatınca her kafadan bir ses çıkmaya başlamış. Birisi : - Hocam demiş niye ahırın kapısına iyi bir kilit takmadın sanki ? Bir başkası : - Evine hırsız giriyor da senin nasıl haberin olmuyor ? diye konuşmuş. Bir diğeri de : - Hocam demiş, kusura bakma ama eşeğin çalınmasına en büyük sebep yine sensin. Çünkü doğru dürüst bir ahırın bile yok. Nerden baksan dökülüyor. Hoca kızmış : - Yahu demiş, iyi, güzel de kabahatin hepsi benim mi ? Hırsızın hiç mi suçu yok ?
04.11.2013 01:29
SERDAR K. niçin nasıl skandal
Saygıdeğer çerkezköy halkı,tutturulmuş bir skandaldır gidiyor,canı gönülden inanıyor ve buradan söylüyorum vahap beyin her alanda önde gitmesini içine sindiremeyenlerin,ucuz ayak oyunlarınla engel olamaya çalışıyorlar amma faydasız,vahap akay siz değerli çerkezköy halkının güvenini şimdiden hissetmektedir.HEPİNİZDEN ALLAH RAZI OLSUN BAŞKAN ADAYIMIZIN İSMİNİ ANDIKÇA ONA DAHA ÇOK YOL AÇIYOR,YOLUNDAKİ ENGELİ KALDIRIYORSUNUZ.SAĞLADIĞINIZ KATKIYA VAHAP AKAY VE KAMPANYASINDAKİ HERKES ADINA TEŞEKKÜR EDERİM....
04.11.2013 01:07
vatandaş iki ucuda aynı
Yahu bu chp zaten skandal partisi bunların işi bu.Bunuda AK Parti yapmış olmasınnnn.....
04.11.2013 00:37
Guner Guner65@mynet.com
Karalama operasyonu . Vahap akay o adaylarin arasinda en temiz siyasetcidir en temiz sahsiyettir .kedi ulasamadigi cigere mUndar dermis diye bosuna dememisler.
04.11.2013 00:06
sosyal demokrat
Anket yapan 2 kişinin sonuçları değerlendirilmez olur biter.Ama bence tüm anketlerde açık ara önde olan birinin önünü kesmek için yapılmış gibi geliyor.
03.11.2013 23:57
İste siyaset Alin size siyaset
Zorunuza gitsede gitmesede genc aslan gibi delikanli bangir bangir geliyor. Bu islerin hepsi tezgah daha neler gorecegiz ama unutmayin ki Gunes balcikla sivanmaz. VAHAP BEYe gosterdigi performans icin tesekkur ederiz.
03.11.2013 23:54
edip güner bunlar yapar
sevgili vahap akay sen demedinmi dün bana engin camcının orda aket yapan kızlar var git çerkezköy e benı ilede kadir albayarak diye gittimde kızlar cay içiyodun lokantadsa ve adeta sıra olusturulmustu chp ilçe baskanı geldıginde kızlara anket yapıcaksanız dısarda yapın demedımı ben sahıdım hatta cevdet engin camcı topsakal alidede birtane kel saclı ayfer hanım bı kac kişi daha var ben sordugumda cerkezköyden mulakat yaptırtıyoz biz demedinmi yalan dolanla yürümez birde haberim yok diyosun temiz dürüst siyasetçi oldugunu gördük benide kandırdınız.
03.11.2013 23:37
Sevki demir
İlçe baskanlığında şaibe belediye seçimlerinde şaibe! Bu yaşta bu şaibe nereye kadar? Isim önemli değil önemli olan CHP
03.11.2013 23:36
Rüstem Akyol
Ee şimdi bu işe Faik abisi ne diyecek?
03.11.2013 23:33
Berk Polat
Sınav sorularını çalan cocuk:)
03.11.2013 23:30
sandıkçılar
sandığa saygı duyuluyormuki sandık konsun :)))
03.11.2013 23:03
partili 1 Diğer Aday Adaylarına saygınolsun
Diğer 6 arkadaşının arcadı emeklere keşke saygı duysaydın Akşam Başını yastığa koyduğunda Rahat uyuya biliyormusun BAŞKAN
03.11.2013 22:41
partili yinemi ve Vahap
Biz bu senaryoyu daha öncede yaşadık vahap sayesinde ilçe kongresini kaybedince partinin seçilmiş delegelerine YALAN söyleyerek imza aldın kongreye gittmek istedin ama olmadı yalanla dolanla olmuyor vahap bey ya bu siyaseti düzgün bir şekilde yap yada çekil ama çekilmen daha doğru olur bu olaydan sonra açık ara anketlerden çıksan bile artık çerkezköy halkı sen olduğun için partiye oy vermez bence yarın basını topla ve aday adaylığını geri çektiğini açıkla...
03.11.2013 22:38
Fahri
Bunu neden yaparlar ! genc piril piril biri ! kendi Dogru bildigi yolda durustçe ilerliyor bu cekememezlik niye birakinda durust birileri gelsin ! Hersey bitti bu camurumu atiyosunuz bisey bulamadiniz da!anlamadigim sey Ayrica skandal bunun neresinde anketçiler vahap beye onceden haber mi vermis geliyoruz 70 kisi topla diye yalan oldugu cok belli !Ayrica anketin Kaderini 70kisimi belirliyor o da Soru Isareti bu anket 71 kisiylemi yapiliyor ?
03.11.2013 22:26
cerkezlı hırsız
akay aday adaylığını açıklayınca sen buyuyunce ne olacan dıye sormuştum o buyudugunu zannettı ve hırsız olmaya karar verdı ufak beyniyle herhalde bu olanlara cevabı chp yonetım kurulu basın açıklaması yapacağını düşünüyorum sanırım ınsanlar susar kâğıt ve belgeler konuşur ve sy akayın bununla bereber sıyası hayatı bıter sanırım cunkı emek çalanın yankesıcıden farkı yoktur hırsızı chp aday yapmayacağı gıbı ıcındede barındırmaz
03.11.2013 22:04
sol
kimi kandırıyorsunuz bazı arkadaşlar bir hafta önce vahap akayın anket de birinci olduğunu facebookta paylaşmışlardı....
03.11.2013 22:01
hasan barutçu BAKALIM YALANI NASIL AÇIKLAYACAKLAR
Bir açıklama illaki yapılacaktır bakalım yalanlarını nasıl süsleyecekler ama unutmayın herkezin bir açıklaması vardır doğrular canınızı sıkmasın sonra
03.11.2013 21:58
bahadır hadi hayırlısı
gelmeden filim cevirmeye başladılar gelirlerse filimin sonunu çok merek ediyorum:)))
03.11.2013 21:18
ALİ ÇALIŞKAN. YALAN
Haberde bahsi geçenka kahvede kameralar bulunmaktadır.Gidin o kahveden kamera kayıtlarını alın bakalım böyle birşey varmı yokmu attığınız yalan ortaya çıkar. Bu haberler ile sipekülasyon yaratılıp vahap akayın dürüst ve timiz siyaset yapması birilerini rahatsız ettiği ortadadır.
03.11.2013 21:01
nurten SANDIK
Mademki parti içerisinde anlaşamıyorsunuz ki bunu yapan böyle bir haberi çıkaran basına veren eminimki parti içndendir ozaman çerkezköye SANDIK şart olur tüm adaylar sandıktan çıkan oy ile belirlensin Böyle bir haberde anlaşılan oki Vahap beyin adaylığı engellenmek isteniyor.
03.11.2013 20:52
Partili karalama kanpanyası
Sn:AKAYIN adının çıkması partiyirahatsız etmiştir.Doğru adayın ismin çıkması neden bukadar dert oldu anlamış değilim parti çerkezköyü istemiyormu yoksa buna çerkezköy halkı karar verecektir.Doğru aday çıkaramaz isek seçimi akp emanet etmiş oluruz Geçen dönem partinin kaybetmesine yardımcı olanlar şimdi parti içerisinde mücadele vermetedir.Yalan yanlış beyanatlarla bunun önüne geçemezsiniz.
03.11.2013 20:44
Gerçekler Anket sonuçları
Çerkezköyde yapılan anket sonuçlarına anketi yaptıran partinin neferleri karşı çıkmak istiyor.Parti içinde yönetim kurulunun istediği aday anketlerden çıkmayınca Sn:Vahap AKAYIN ismi çıkınca taraflı olan yönetim olaya müdahil olarak isim karalamasına başlamıştır.Bu korku yersizdir güçlü olan zaten kazanacaktır.20 senedir belediye görevine gelemediğimizbelli olmaktadır aday adaylarından Vahap beyin karalanacak ve tutulacak bir yanlışı olmadığını tüm kamoyu bilmektedir ve parti içinde sıkıntı yaratanlar bu göreve zaten gelemiyeceklerdir korkularına yenik düşerek böyle bir karalamayı yapan zihniyeti şiddetle kınıyorum.Yönetim kurulu görevini tam olarak yerine getirememkte ve parti içi kavgaları çıkarmaktadır.Daha aday belli olmadan böyle yalan yanlış haberlerle yapılan karalamalara lütfen kanmayalım.
03.11.2013 20:40
hasan barutçu ayak oyunlarıyla vahap akay 'ı karalamaya çalışanlar kazanamayacak
Vahap akay'ın anketlere müdahale etmeye ihtiyacı yok halk kararını verdi birilerinin hoşuna gitsede gitmesede. Bu oluşum dedikodularla ayak oyunlarıyla bozamazsınız. dedikodu yapanlar yalan konuşanlar anketörlere baskı yapanlar dikkat edin halk sizi görüyor zamanı geldiğinde hesabını sorar GÜNEŞ BALÇIKLA SIVANMAZ