1 Nisan’a kadar süre tanındı

Bilinçli Tüketim Mağazaları (BTK), tüketici şikayet sisteminin altyapısının oluşturulması ve uygulama çalışmalarının tamamlanması amacıyla işletmecilere 1 Nisan 2014'e kadar süre tanıdı.

29.12.2013 16:06:00 0
 1 Nisan’a kadar süre tanındı
İNTERNET ÜZERİNDEN BAŞVURULARINI YAPABİLECEKLER
 
Konuyla ilgili açıklama yapan BTM Başkanı Tayfun Acarer elektronik haberleşme hizmetlerinde tüketicilere makul fiyatlarla kaliteli hizmet sunulmasına önem verdiklerini belirterek “Bu hizmetlerden yararlanan vatandaşların karşılaştıkları sorunların çözümü için kurul yeni bir karar aldı. Kararla işletmecilere, internet ortamında tüketici şikayet sistemi oluşturma yükümlülüğü getirildi. Sabit telefon, cep telefonu ve internet gibi elektronik haberleşme hizmetleriyle ilgili tüketici şikayetlerinin şeffaf, hızlı, kolay ve etkin bir şekilde çözülmesini amaçlıyoruz. Kurul kararı uyarınca, işletmecilerin internet sitelerinin ana sayfasında 'tüketici şikayetleri' başlığı altında abonelerinin şikayetlerini kolayca ve ücretsiz olarak iletebileceği ve işletmeci tarafından verilen cevapları görebileceği bir bölüm oluşturmaları gerekiyor” dedi. Böyleyec aldıkları hizmetle ilgili herhangi bir sorun yaşayan ya da şikayeti olan vatandaşların, internet üzerinden bu sisteme girerek başvurularını yapabileceğini ifade eden Acarer “İşletmeciler de 10 iş günü içinde bu şikayetleri çözerek vatandaşları bilgilendirecek” dedi.
 
Haber / Sevim BOZKURT

0282 726 91 91
0282 747 65 10