TESKİ'den 'Kart' cevabı

Çerkezköy'de, akıllı su sayacının bozulan manyetik kartını TESKİ yerine nalburdan temin edilmesini 'Güler misin? Ağlar mısın?' manşeti ile okurlarına duyuran gazeteniz Çerkezköy Haber'e, TESKİ'den c

Çerkezköy 11.02.2016 15:48:00 0
TESKİ

Geçtiğimiz 2 Şubat günü TESKİ Çerkezköy Şubesi ödeme noktasına giden bir vatandaş, akıllı su sayacına peşin para ödeyerek kontör su yükletmek istemiş, ancak  kartın manyetiğinin arızalı olması nedeniyle yükleme gerçekleştirememişti. Bunun üzerine yeni kart isteyen vatandaşa ise görevliler, "Kart burada değil nalburlarda satılıyor" yanıtı vermişti. Ardından vatandaş gittiği nalburdan 12 lira 50 kuruş para ödeyerek yeni kartını almış ve suyunu bu karta yükletmişti. Kontör kartının TESKİ yerine başka bir yerden satılması şaşkınlık yaratmış, bu uygulamayı ve sürekli pili biten su sayaçlarını gazeteniz Çerkezköy Haber manşetten okurlarına duyurmuştu.
KART VE PİL SATMIYORUZ
TESKİ, haberin ardından bir açıklama yaptı. Açıklamada şunlara yer verildi: Ön ödemeli kartlı sayaçların kartı kaybedilir  veya kullanılmaz hale geldiğinde sayaç markasına göre su sayacını satan yetkili bayiden yenisi satın alınır. Pili biten sayaca da sayaç markasına göre ilgili sayaç markası satıcısından pil satın alınmaktadır. Ayrıca bazı marka sayaçların pilleri sadece yetkili servis tarafından değiştirilmektedir. Sayaçların marka ve modellerine göre  kart, pil yapıları ve ücretleri farklılık göstermektedir. Ön ödemeli kartlı sayaçların yükleme kartının ve pilinin sorumluluğu aboneye ait olup, TESKİ su yükleme kartı ve pil satışı yapmamaktadır. 


0282 726 91 91
0282 747 65 10