ÇTSO'da 'Satış Attırma beceri' eğitimi

Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası eğitimlere ara vermeden devam ediyor. Dün de Ticaret ve Sanayi Odası Konferans Salonu'nda 10.30-16.00 saatleri arası KOBİ'ler için hazırlanan programda ' Satış Artt

Çerkezköy 21.03.2018 20:33:00 0
ÇTSO

SATIŞ ARTTIRMA BECERİLERi DETAYLI OLARAK ANLATILDI

 

Satış Koçu ve Mentör Koray İnan tarafından verilen eğitimde farklı bireyleri algılama, farklılıklara doğru yaklaşımları gösterebilme ve ikna psikolojisi detayında satışta başarıyı yakalamak adına atılması gereken adımlar konu edildi. Eğitim içerisinde yer alan gerçek şirket  bünyesinden üretilmiş satış vakaları ile satış uzmanlarının ön araştırma, etkin dinleme, analiz etme, etkin sorgulama, özellik, fayda,anlam döngüsü gibi satış kurgu ve becerilerini geliştirmeleri üzerine odaklanmaları gerektiği belirtildi.

 

“BUGÜNÜN İŞ DÜNYASINDA SATIŞ SÜRECİ ÖNEMLİ BİR PARÇADIR

 

Satış Koçu ve Mentör  Koray İnan, “Satışta müzakere yapılmadan mevcut olanakların en iyisini elde etmek güçtür. Satışta kazananlar, yalnızca becerikli olanlar değil, aynı zamanda istediğini elde etmek için müzakereye girme yeteneğine de sahip olanla bugünün iş dünyasında iyi bir sunuş yeteneği, satış sürecinin önemli bir parçasıdır. Satış,insanları anlama, müşterilerin zihnini okuma ve  dinleme sanatıdır. Alıcının bakış açısını bilgi, mantık ve güven vererek, bağlantı kurarak, doğru sorular sorma yöntemiyle, değiştirebilme yeteneğidir.Başarılı bir satış gücünü meydana getirmek, iş dünyasında rekabet etmek arzusunda olan şirketler için artık her zamankinden çok daha önemlidir” diye konuştu.

 

DETAYLI BİLGİLER VERDİ

 

Koray İnan, kapanmayan zor satışları kapatmak içinde şu yöntemlerin kullanılması gerektiğini belirterek “ Doğru bir şekilde satışı başarıyla sonlandırmanın sırları.Bugün satmalısın, Hemen satmalısın. Şimdi satmalısın.Satış sürecine ne zaman başlanmalı.Bayan müşterilere satış nasıl yapılır?Satışlar neden artmıyor?Arttırmak için ne yapmalı?Büyük satıcılar ne yapar?Satışları arttırıcı mucizevi bilgiler ve teknikler.Kurumsal satışta Möd yapmak. Satışın matematiksel verileri. Rakiplerin önüne geçmenin yolları. Kapanmayan satışı kapamak. Yaşanmış satış vakaları. Sizi ve kendinizi daha iyi satar “ gibi bir çok satış tekniği konusunda detaylı bilgiler verdi.

 

PROFESYONEL SATIŞ EĞİTİMİ KATILIMCILARA NE KATACAK

 

Satış eğitiminin satıcılara çok şey katacağını da belirten Koray İnan“ İleri düzey satış teknikleri hakkında bilgi düzeylerini artırırlar.Geleneksel satış düzenini terk ederek, daha yenilikçi satış planları ve taktikleri geliştirebilirler.Farklı müşteri tiplerini ikna etme tekniklerini öğrenirler.Satıcıların yararlanabileceği yeni nesil pazarlama taktikleri hakkında bilgi sahibi olurlar.Satış performansını artırabilecek tavsiyeler alırlar.Satış motivasyonlarını yükseltebilir ve kişisel gelişimlerine katkı sağlarlar.Eğitim danışmanın farklı sektörlerde elde ettiği saha satış tecrübelerinden yararlanırlar.Davranışa dönüştürürler.Kendilerini çok daha doğru ve detaylı tanıma şansları olacak.Satış alanındaki güçlü ve limitli yanlarını tüm detaylarıyla görebilecekler.Satışın hangi aşamalarında kendilerini geliştirmeleri gerektiğini öğrenmiş olacaklar.Takımda yaratmayı düşündüğümüz farkındalık sayesinde satışta ekstra motivasyona sahip olabilecekler” dedi.

 

“BUGÜNÜN MÜŞTERİSİ TÜKETMİYOR ARIYOR”

 

İnan günümüz müşterisinin bir ürün alırkenönce araştırma yaptığını,hem kaliteli ve ucuz  vede kaliteli dayanıklı garantili olmasına dikkat ettiğini de belirterek, “Günümüz müşterisi akıllı müşteri bir ürün alırken önce araştırma yapıyor.Araştıma sırasında da alacağı ürünün kaliteli olmasına dayanıklı olmasına garantili  ve de ucuz olmasına ve de en önemlisi satış sonrası hizmetine bakıyor.Günümüz müşterisi, ihtiyacını baz alırken en çok bunlara dikkat ediyor.Bu nedenle bir ürünü satarken müşterinin talebini karşılamada bu faktörler büyük bir rol oynamaktadır.Eğer sattığınız ürün ne kadar kaliteli olursa olsun satış sonrası hizmet garantisi veremiyorsanız  o malı satmanız çok zor olduğu gibi pazarını da bulmak zor.Bu nedenle günümüz müşterisi bir ürün alırken kılı kırk yarmakta olduğunu unutulmamız gerekmektedir ve  müşteriye her zaman kaliteli,dayanıklı ve satış sonrası hizmet verilen ürünleri satmamız lazım” diye konuştu.

 

Haber / Seyit SÜREN


0282 726 91 91
0282 747 65 10