163 bin 277 abonenin talebi sonuçlandırıldı

Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürü Dr. İbrahim İçöz, 1 Ekim 2014 tarihinden itibaren faaliyete geçirilen TESKİ Alo 185 Çağrı Merkezi'nin 2018 yılında 163

Tekirdağ 22.01.2019 15:56:00 0
163 bin 277 abonenin talebi sonuçlandırıldı

Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürü Dr. İbrahim İçöz, 1 Ekim 2014 tarihinden itibaren faaliyete geçirilen TESKİ Alo 185 Çağrı Merkezi’nin 2018 yılında 163 bin 277 abonenin talebini sonuçlandırdığını kaydederek yüzde 99.61 oranında başarı elde ettiğini belirtti.  

 

“YÜZDE 99.61 BAŞARI ELDE ETTİK”

 

Konu ile ilgili açıklama yapan TESKİ Genel Müdürü Dr. İbrahim İçöz, “TESKİ Alo 185 Çağrı Merkezi personelimiz 7/24 mesai kavramı olmaksızın arıza ihbar, şikayet, planlı ve plansız su kesintileri gibi her türlü konuya en hızlı şekilde cevap vererek talepleri hassasiyetle değerlendirip Tekirdağ halkına hizmet etmektedir. Çağrı merkezimiz hizmet kalitesi standartlarını her geçen gün vatandaşlarımızdan gelen talepler doğrultusunda artırarak çizgisini en üst seviyeye çıkartmaktadır.2018 yılında 163 bin 277 abonenin talebini sonuçlandıran ve yüzde 99.61’lik başarının sağlanmasında emeği geçen çağrı merkezi personelimizden sahadaki işçimize kadar vatandaşlarımızın talebini çözüme kavuşturan tüm personelimize teşekkür ederiz” şeklinde konuştu.

 

Haber: Mayil SEYMEN


0282 726 91 91
0282 747 65 10