Avrupa Yakası Sanal Ofis Paketleri

Çerkezköy 7.02.2019 14:17:00 0
Avrupa Yakası Sanal Ofis Paketleri

Fiziksel bir ofis olmadan iş verenlerin işlerini yürütebildikleri çözüme sanal ofis yöntemi denilmektedir. Bu sistem büyük şehirlerin en gözde semtlerinde yer alan ve kurulu bir düzene sahip olan ofisleri kiralayan şirketler tarafından yürütülmektedir. Sanal ofis yönteminde fiziki bir ofise sahip olmazsınız fakat kurumsal bir firma olabilmek ve işlerinizi yürütebilmek için bir ofise sahipmiş gibi gösterebilirsiniz. Prestijli bir adrese sahip olmak için tercih edilen sanal ofisler, kartvizitinizde yer alacak adresi size sunar. Sanal ofis hizmetleri adres bilgisi sunmanın dışında; sekreterlik hizmetleri, posta ve kargo alımı gibi pek çok hizmeti de bünyesinde barındırmaktadır. Tüm bu hizmetler paket olarak satın alındığı takdirde ofis kirası, mutfak giderleri, eleman maaşları, ofis malzemeleri gibi klasik bir ofise ödenmesi gereken masraflardan da kurtulmuş oluyorsunuz. İş sahiplerinin ihtiyaç durumuna göre sanal ofis paketlerinde farklı hizmet seçenekleri bulunmaktadır. Her iş sahibi kurumsal olarak işlerini yürütebilmek ve fatura kesebilmek için home ofis çalışsa bile bir şirket adresi göstermek durumundadır. Bu işlemin gerçekleştirilmesi için fiziksel bir ofise sahip olmaya gerek olmasa da, bir ofis adresine ihtiyaç vardır. Kamara firması, Avrupa yakası sanal ofis seçenekleriyle, iş sahiplerine en popüler lokasyonlarda çalışma imkanı sunmaktadır.

İstanbul Sanal Ofis Kiralama Hizmeti

İş sahipleri, kiralayacakları sanal ofis paketleri sayesinde resmiyet engeline takılmadan tüm işlemlerini gerçekleştirebilmektedir. Sanal ofis; resmi bir adres sunmanın yanı sıra kargo ve postaları karşılayan ve telefon çağrılarına cevap veren profesyonel bir ekiple sizin adınıza firmanızın işlerini yürütmektedir. Tahsis edilecek telefon numarasına gelen çağrıları karşılayacak olan profesyonel ekip, müşterilerin sorularına yanıt verip firma yetkilisine iletilmek istenen soruları da not alarak yetkiliye bildirmektedir. Sanal ofis hizmetinde kişilere özel oda tahsis edilmez. Kişiler toplantı günleri ödeme yaparak toplantı odası rezerve ettirerek sanal ofisin odalarını kullanabilirler. Sanal ofis fiyatları tercih edilecek paket seçeneklerine göre farklılık göstermektedir. Sanal ofisin dışında tercih edilen ofis seçeneklerinden birisi de hazır ofislerdir. Sanal ve hazır ofis arasında belli başlı hizmet farklılıkları bulunmaktadır.

 

Hazır ofisler, içerisinde ofis mobilyaları bulunan ve çalışanların ihtiyaçlarını karşılayabildikleri ofis ortamlarıdır. İş sahipleri çalışacakları kişi sayısına uygun alanları tercih edebilmektedir. Hazır ofis çalışma masasından tutun, diğer tüm ofis mobilyalarını kiralayan kişinin hizmetine sunmaktadır. Tüm bu hizmetlerin yanı sıra internet bağlantısı ve çay-kahve ikramları gibi hizmetler de paket içeriğine dahildir. Hazır ofis kiralayacak olan kişilerin sadece çalışma bilgisayarlarını yanlarında götürmeleri yeterli olacaktır. Hazır ofis ve sanal ofisler iş sahiplerinin bütçelerini rahatlatacak ideal bir çalışma sistemidir. Avrupa yakası sanal ofis imkanlarından yararlanmak isteyenler Kamara firmasıyla iletişime geçebilirler.
 

Günümüzde tüm işlerin internet üzerinden yürütülmesinin mümkün olmasıyla birlikte işlemlerin resmiyet kazanması için ofislere ihtiyaç duyulmuştur. Kamara firması, iş sahiplerinin kurumsal işlemlerini fiziksel bir ofise sahip olmadan da yürütebilmeleri için sanal ofis fırsatı sunmaktadır. Sanal ofislerde, kiralayan kişiye ait bir ofis olmasa da iş sahipleri toplantı gibi durumlarda toplantı odalarını günlük ya da saatlik olacak şekilde kiralayarak kullanabilmektedir. Bu ofis yöntemi sayesinde kişiler sadece ihtiyaç anında ofisi kullanırlar. Ofisin kullanılmadığı dönemlerde bütçe tasarrufu yapmış olurlar. Avrupa yakası sanal ofis hizmeti sunan Kamara firması, kişilere istediği lokasyonda çalışabilme fırsatı sunmaktadır.

 


0282 726 91 91
0282 747 65 10