Yüksel: Vatandaşla belediye arasında köprü görevi görecek

Süleymanpaşa Belediyesi tarafından vatandaşlara daha hızlı ve çözüm odaklı hizmet verebilmek amacıyla hayata geçirilen Ak Çözüm Merkezi, gerçekleştirilen açılış töreni ile hizmete girdi. A

Süleymanpaşa 13.09.2020 17:48:00 0
Yüksel: Vatandaşla belediye arasında köprü görevi görecek

Süleymanpaşa Belediye Başkanı Cüneyt Yüksel’in ev sahipliğinde gerçekleşen açılışa Tekirdağ Milletvekili Mustafa Yel, Süleymanpaşa Kaymakamı Harun Kaya, Ak Parti Süleymanpaşa İlçe Başkanı Sezayi Çetin, Süleymanpaşa Belediye Meclisi üyeleri, çok sayıda basın mensubu ve vatandaş ilgi gösterdi.

ÖNEMLİ BİR ADIM OLACAK

Proje ile ilgili bilgilendirmede bulunan Süleymanpaşa Belediye Başkanı Cüneyt Yüksel, Ak Çözüm Merkezi’nin vatandaşla belediye arasında gerçek anlamda bir köprü görevi göreceğini kaydetti.Süleymanpaşa’da yaşayan herkesin belediyecilik hizmetlerinden daha hızlı yararlanmasını sağlayacak, her türlü talep, şikâyet ve öneriyi ilgili birimlere hızla ileterek, en kısa sürede gereğini yapıp geri dönüş sağlayacak olan Ak Çözüm Merkezi’nin, vatandaşı ve vatandaşın taleplerini merkeze alan Gönül Belediyeciliği anlayışının bir sonucu olarak ortaya çıktığını ifade eden Süleymanpaşa Belediye Başkanı Cüneyt Yüksel, daha hızlı ve etkili bir hizmet ortaya koyacakları, önemli bir adımı attıklarını ifade etti.

HİZMETİN TAKİBİ KOLAYLAŞACAK

Yüksel, ayrıca vatandaşa verilen hizmetin takibinin de yeni sistemle rahatça yapılabileceğini kaydetti. Her müdürlük bünyesinde yapılan iş ve işlemler için standart süreler belirlediklerini ve bu süreleri sisteme tanımladıklarını ifade eden Yüksel, zamanında tamamlanmayan hizmetlerin ekranlara kırmızı uyarı ile düşeceğini, tamamlanmış olanların da yeşil olarak görüneceğini, böylece vatandaşa başvurusu ile ilgili en hızlı ve doğru geri dönüşün sağlanacağını sözlerine ekledi.  Yüksel ayrıca, Ak Çözüm Merkezi’nin istihdam bürosu olarak da hizmet vereceğini belirtti. Ak Çözüm Merkezi’nde, iş arayanların özgeçmişlerinin de kabul edileceğini ve bir özgeçmiş havuzu oluşturulacağını kaydeden Yüksel, bu özgeçmişlerin işverenlerle paylaşılarak Süleymanpaşa’da işsizliğin önüne geçilmesine katkı sunacaklarını dile getirdi.

7 GÜN 24 SAAT HİZMET VERECEK

Süleymanpaşa Belediyesi Ak Çözüm Merkezi’nin 7 gün 24 saat aktif olarak hizmet vereceğini ifade eden Yüksel, mesai saatlerinde yüz yüze hizmet vereceklerini, mesai saatleri dışında ve hafta sonları 0 282 259 59 59 numaralı Ak Çözüm Hattı üzerinden vatandaşların her türlü sorununa yanıt vereceklerini vurguladı. Başkan Yüksel’in ardından Süleymanpaşa Kaymakamı Harun Kaya da konuşma gerçekleştirdi. Kaya, İletişim Çağı olarak adlandırılan günümüzde devlet ve vatandaş arasındaki iletişim hızının da en üst düzeye çıkarılması gerektiğini ifade ederek Ak Çözüm Merkezi’nin hizmete girmesinde emeği geçen herkese teşekkür etti.

ÇÖZÜM MERKEZİNİ DOLAŞTILAR

Teknolojik olanakların bu kadar geliştiği bir dönemde vatandaşlardan çeşitli iş ve işlemler için gereksiz birçok evrak talep edildiğinin tespit edildiğini ve bu sorunun giderilerek istenen evrak miktarını en aza indirdiklerini kaydeden AK Parti Tekirdağ Milletvekili Mustafa Yel, aynı düşünceyle harekete geçen Süleymanpaşa Belediyesinin de vatandaşla kurum arasındaki mesafeyi ve hizmet süresini asgari düzeye indiren bir proje olan Ak Çözüm Merkezi’ni hayata geçirdiğini dile getirerek, Belediye Başkanı Yüksel’i tebrik etti ve emeği geçenlere teşekkürlerini iletti. Törenin ardından, katılımcılar Süleymanpaşa Belediyesi AKOS Ek Hizmet Binası girişinde bulunan Ak Çözüm Merkezi’ni dolaşarak incelemelerde bulundular.

Haber/Harun PEHLİVAN


0282 726 91 91
0282 747 65 10