Tarih: 20.04.2019 14:45

"ENERJİK" müşterilerin talep ve sorularını hızlı şekilde yanıtlayacak

Facebook Twitter Linked-in

TREDAŞ’ın, yapay zeka destekli dijital asistan uygulaması “ENERJİK” ile elektrik dağıtım sektörüne farklı bir boyut kazandırmaya hazırlandığını ifade eden TREDAŞ yetkilileri, “Elektrik dağıtım sektöründe ilk olacak dijital asistan uygulaması ile müşteriler, hem zamandan tasarruf edecek hem de talebini saniyeler içinde iletmiş olacak. Google Asistan uygulaması ile entegre çalışacak olan ENERJİK, müşterilerin sesli komutlarını da algılayarak her türlü bilgiyi müşterilere aktarabilecek” şeklinde konuştu.

 

“MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ EN ÜST SEVİYEDE TUTACAĞIZ”

 

Müşteri hizmetleri alanında son yıllarda büyük teknolojik yatırımlar yaptıklarını belirterek, müşterilerine dijital bir deneyim sunmak için dijital asistanı devreye alacaklarını belirten TREDAŞ Dağıtım Grup Direktörü Reşit Bilgili, Dijital asistan uygulamasına, TREDAŞ çalışanlarının yüksek enerjisinden esinlenerek “ENERJİK” adı verdiklerini aktararak, bölgede çok daha verimli, etkin ve hızlı şekilde hizmet vererek müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutacaklarını kaydetti.

 

“BİRÇOK FİRMANIN BU DİJİTAL DÖNÜŞÜME GEÇEBİLECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM”

 

Bilgili, “Türkiye’de bütünleşik anlamda şebeke, sayaç ve işgücü yönetimi gibi tüm işlemlerin yapıldığı Operasyon Merkezi’nin hayata geçtiği ilk Elektrik Dağıtım Şirketi olarak dijital asistan ENERJİK ile çağrı merkezimizde yapay zekayı sektörde ilk defa kullanmış olmanın mutluluğunu yaşıyoruz.Yakın gelecekte enerji sektöründeki birçok firmanın da bu dijital dönüşüme geçebileceğini düşünüyorum” şeklinde konuştu.

 

Haber: Melek ELMA




Orjinal Habere Git
— HABER SONU —