Tarih: 01.05.2014 10:56

"ISO 10002:2004 Müşteri Memnuniyeti İç Tetkikçi Eğitimi" verildi

Facebook Twitter Linked-in

İki gün süren eğitim boyunca; “Negatif ve pozitif şikayet.  Şikayet Etme Sebepleri, TSO ISO 10002 standartlarının oluşumu, TSO ISO 10002 standart içeriği, TSO ISO 10002 maddelerinin tanımı, şikayetin hediye olarak görülmesi, müşterinin geri kazanılması, müşteri şikayetlerinden neler kazanılabilir. Proje çalışması, iç denetim süreci, iç denetçi özellikleri, iç denetim checklistlerinin hazırlanması, iç denetim raporlarının hazırlanması, düzeltme ve düzeltici faaliyetlerinin uygulanması” konularında bilgiler verildi.

Haber / Kemal ALTUNOĞLU

 




Orjinal Habere Git
— HABER SONU —