E-Ruhsat hizmeti sayesinde, vatandaşların belediyeye gelmeden evrak kayıt, durum ve takip işlemlerini çevrimiçi olarak kontrol edebilecekleri kaydedildi.
SMS YOLUYLA BİLGİLENDİRİLECEKLER
Yetkililer, “İlk etapta Arşiv Birimi, İmar Durumu, Yol Kotu, Mimari Ön Onay ve Numarataj gibi işlemler bu sistem üzerinden yürütülecek. E-Ruhsat, Süleymanpaşa Belediyesi’nin resmi web sitesiyle entegre şekilde çalışacak ve e-devlet sistemi üzerinden de erişim sağlanabilecek. Ayrıca, proje sahipleri süreçlerinin her aşaması hakkında SMS yoluyla bilgilendirilecek” dedi.
E-RUHSATA GEÇİŞİN 1. AŞAMASI 1 KASIM CUMA GÜNÜ BAŞLIYOR
1 Kasım Cuma günü tarihinde hayata geçirilmesi planlanan E-Ruhsat sistemiyle birlikte, hem zaman hem de maliyet açısından önemli tasarruflar sağlanmasının hedeflendiğini dile getiren yetkililer, “Süleymanpaşa Belediyesi, bu proje ile vatandaşlarına daha hızlı, kaliteli ve erişilebilir bir hizmet sunmayı amaçlıyor. Dijital dönüşüm çalışmalarıyla, kentteki hizmetlerin modern bir seviyeye taşınması hedefleniyor” şeklinde konuştu.
ZAMAN VE MALİYET TASARRUFU SAĞLANACAK
Süleymanpaşa Belediye Başkanı Volkan Nallar, konuyla ilgili yaptığı açıklamada "Belediyemizin dijital dönüşüm süreci kapsamında başlattığımız E-Ruhsat hizmeti, vatandaşlarımızın belediye ile ilgili işlemlerini çok daha hızlı ve kolay bir şekilde yapabilmesini sağlayacak. Amacımız, Süleymanpaşa'da yaşayan tüm vatandaşlarımıza çağın gerekliliklerine uygun, kaliteli ve modern hizmetler sunmaktır. Bu proje sayesinde hem belediyemiz hem de vatandaşlarımız için zaman ve maliyet açısından büyük bir tasarruf sağlayacağız. Teknolojiyi her alanda kullanarak vatandaşlarımızın hayatını kolaylaştırmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Haber / Semih SARMA
Yorumlar
Yorum Yap