Gözden kaçırmayın

İzmirli lise öğrencilerinden NKÜ’ye ziyaretİzmirli lise öğrencilerinden NKÜ’ye ziyaret

Tekerlekli sandalyesi arızalanan vatandaşların, belediyenin 153 İstek ve Şikâyet Hattı ya da diğer başvuru kanallarından talepte bulunabilecekleri kaydedildi.

İNCELEMELER YAPILIYOR

Başvuru sonrası, teknik personelin arıza yerinde inceleme yapmak üzere vatandaşın adresine ya da acil durumlarda bulunduğu yere yönlendirildiğini kaydeden yetkililer, “Sandalyede yerinde yapılabilecek onarımlar, teknik personelin değerlendirmesi sonrasında hemen gerçekleştiriliyor. Daha büyük bir arıza ya da parça değişimi gereken durumlarda ise tamir işlemleri Kapaklı Tekerlekli Sandalye Tamir Atölyesi’nde tamamlanıyor. Tamiri mümkün olmayan ya da yüksek maliyetli durumlarda vatandaşın ekonomik durumu sosyal hizmet uzmanları tarafından değerlendiriliyor. Hazırlanan rapor, belediye Değerlendirme Kurulu’na sunularak uygun bir çözüm üretiliyor. Onarımı tamamlanan sandalyeler, teslim tutanağı ile vatandaşa teslim ediliyor” dedi.

GEÇİCİ OLARAK MANUEL TEKERLEKLİ SANDALYE VERİLİYOR

Tamir süreci boyunca, vatandaşların günlük yaşamlarının aksamasını önlemek amacıyla geçici olarak manuel bir tekerlekli sandalye verildiğini dile getiren yetkililer, “Kendi sandalyelerinin onarımı tamamlandıktan sonra geçici sandalye geri alınıyor. Bu uygulama, tekerlekli sandalyesi olmadan dışarı çıkma imkânı kalmayan bireylerin günlük yaşamlarına devam edebilmelerini sağlıyor. Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi, Tekerlekli Sandalye Tamir Atölyesi hizmeti ile tekerlekli sandalye kullanan bireylerin günlük yaşamlarına destek olmayı ve karşılaştıkları sorunlara çözüm üretmeyi amaçlıyor. Bu hizmetten faydalanmak isteyen vatandaşlar, 153 İstek ve Şikâyet Hattı üzerinden başvuruda bulunabilir” ifadelerini kullandı.

Haber / Sevay SÖNMEZ